I første halvleg starter vi bedst, men halvlegen sidste halvdel er meget rodet og lidt kedelig
2. halvleg har bare det hele - gode mål og megen intens fight
Lækkert at se hele holdet fighte så meget som de gør idag, og det er også lækkert at se dem, når de folder sig ud med flotte 3-kants sammenspil
Anders står en flot, flot kamp, og viser sig meget rolig og sikker fremtoning, og det var super at se ham "spille taktisk" i den sidste del af kampen, hvor han tog sig den tid om udsparkene som man skal i den situation, og det var ligeledes fedt at se ham skælde ud på Djiby Fall til sidst
Forsvaret stod usvigeligt sikkert det meste af kampen, og lavede ikke mange fejl
Dog synes jeg ikke at hverken Bak eller Ulrik kom særligt godt ud af det offensivt idag, omend de da havde et par ok indlæg, men også en lille sjat dårlige..
Midtbanen synes jeg var outstanding idag, og både Thyge, Salami og Femi havde en masse gejst og vilje, krydret med mange, mange flotte afleveringer
Hver gang de havde bolden var jeg helt tryg
Angrebet spillede også en fin kamp, og jeg tror ikke det varer lang tid før vi får et mål fra Frank Kristensen
Claus kæmpede også godt idag, omend han nok ikke var den der fik mest ud af det idag
Dennis imponerer mig snart hver eneste gang jeg ser ham spille !!
Super teknik og en formidabel driblestyrke - når man ser ham få bolden ude på specielt højrekanten; så forventer man at han helt sikkert kommer ned til baglinien og får smidt et indlæg ind - STOR SPILLER - STOR KAMP
Speedy er jo bare helt utrolig - kommer ind og kort tid efter ligger bolden i kassen - NEED I SAY NOMORE
Et meget stort 9-tal til hele holdet idag !!
og super opbakning på Nordea