Pokalkamp onsdag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
LarsK

Pokalkamp onsdag

Indlæg af LarsK »

Jeres udsendte i Århus har idag været på Risvangen stadion for at se på forholdene.
Det er meget fine forhold der venter os. Banen er i god stand, pølsevognen er godt placeret, og de fem minutters træning vi overværede så ikke skræmmende ud!

Der er løbebane omkring banen, vi foreslår derfor at vi står på langsiden modsat "sponsortribunen". Det er langsiden tættest på indgangen.

FF & Lars
Senest rettet af LarsK 18. sep 2006, 21:48, rettet i alt 1 gang.

NME

Re: Pokalkamp onsdag

Indlæg af NME »

Lyder fint.. Mindes også en masse træer.. ??
Hvis vi skal stå på den langside i foreslår stemmer jeg for, at det bliver i samme ende som pølsevognen :)

Hvordan går det forresten med banneret ?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

er det noget vi selv bestemmer? Altså hvor vi kommer til at stå???

Politiet går jo amok for tiden i Århus når der bare er noget der minder om superliga status;)

LarsK

Indlæg af LarsK »

Jeg tror ikke der er mulighed for at spærre et afsnit af, men vi ser hvad der sker.

Mit gæt er at vi selv kan bestemme.

Lars

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg tror godt folk kan regne med, at vi får et afspæret område... Alt andet vil overraske mig meget, når nu vi er "slemme hooligans" fra SAS Ligaen.

I følge stadions.dk ligger Riisvangen Stadion på Hans Egedes Vej, så mon ikke vi får indgang på modsatte side ? Det vil i så fald være på Bethesdavej.
Kort fra krak over området omkring stadion:
http://kortlink.dk/2zha

Dette er hvad vi kommer ud til:
http://www.stadions.dk/riisvangen.asp

Peter Ross - Come on Århus Politi ! Jeg eeeelsker peberspray :-)

NME

Afspærret afsnit, onsdag

Indlæg af NME »

Arhh....
Tror squ ikke de spærrer noget afsnit af til os..
Vi snakker om et hold der har under 500 tilskuere normalt.. Og jo ikke ligefrem vi kommer med flere tusinde..

LarsK

Re: Afspærret afsnit, onsdag

Indlæg af LarsK »

De kan da bare prøve. Jeg tror de skal leje 4 km hegn, og hvis klubbens frivillige skal sætte det op, så har Århus Fremad kun et halvt hold til kampen....

Lars

NME

Indlæg af NME »

Hov hov..
Jeg spiller håndbold derude, og er dersom at betragte som frivillig i klubben :)
Men det kræver vist i øvrigt ikke 4 km hegn at spærre os inde..

Men som sagt tror jeg ikke de vil gøre det..

fcmig

Indlæg af fcmig »

jeg kunne heller ikke lige forstille mig at vi blev spærret inde.
Jeg kiggede lige på den hjemmeside www.stadions.dk og faldt over en lidt sjov ting Tilskuerrekorden er mod, ja gæt selv Ikast i 1996:)

Rasmus

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan ikke komme da jeg ikke har fri fra arbejde før kampen begynder, så derfor har de valgt at nedklasseficere kampen til; Rimeligt ufarligt, på niveau med en tur i svømmehallen. Og derfor er der intet udeafsnit.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

HEHE og ellers nedklasseficerer de den bare til 2 kilometer hegn ;-)

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Stadionkapacitet: 5.000.... jøsses, hvordan i alverden vil de stoppe alle de folk derind...

Iøvrigt morsomt hvis Århus Fremad engang skal spille Europa-cup på risvangen.. så må der kun komme 6 tilskuere, da der ikke er plads til flere siddende tilskuere på de 2 bænke på den ene langside...

Nåmen vi må hellere more os over forholdene på forhånd, når vi nu får en 4-0 sæk er der ikke mere at grine af.

Keep the faith
Smørtyven - overdrevet pissimistisk.

Besvar