FCK foran 2-0....
-
Jean / BW# 1238
FCK foran 2-0....
... med et kvarter igen. På selvmål af Vermaelen.
Ganske imponerende, hvis de går videre.
Silberbauer scorede det første mål.
Ganske imponerende, hvis de går videre.
Silberbauer scorede det første mål.
Senest rettet af Jean / BW# 1238 24. aug 2006, 13:43, rettet i alt 1 gang.
-
Jean / BW# 1238
FCK videre... i CL!
Ganske imponerende.
Jeg tror det er godt for dansk fodbold. Lad bare FCK få nogle CL-sejre, så vi kan få nogle flere point, og dermed måske flere UEFA-cup-pladser.
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (hvis FCK-tråd er i det rigtige forum)
Jeg tror det er godt for dansk fodbold. Lad bare FCK få nogle CL-sejre, så vi kan få nogle flere point, og dermed måske flere UEFA-cup-pladser.
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (hvis FCK-tråd er i det rigtige forum)
-
Denis Egebæk
Re: FCK videre... i CL!
Kanon indsats - især i 2. halvleg. Stort tillykke til FCK og dansk fodbold!
Bare det at nå gruppespillet giver 3 bonuspoint til Danmarks samlede regnskab, så det begynder måske snart at lysne lidt for dansk fodbold i europæisk sammenhæng
Bare det at nå gruppespillet giver 3 bonuspoint til Danmarks samlede regnskab, så det begynder måske snart at lysne lidt for dansk fodbold i europæisk sammenhæng
-
LarsK
Rigtig fedt hvis man er FCK fan!
Hvor mange point giver det til Danmark at der er et hold med i CL èn gang. Betyder det noget for antallet af danske klubber i UEFA cuppen, og kan det i så fald opveje bare lidt af den kæmpe økonomiske fordel FCK nu vil få. Er det 50 mill de allerede er sikret???
Spændende at se hvor mange spillere de nu vil være i stand til at stjæle rundt omkring i de danske klubber....
Lars
Hvor mange point giver det til Danmark at der er et hold med i CL èn gang. Betyder det noget for antallet af danske klubber i UEFA cuppen, og kan det i så fald opveje bare lidt af den kæmpe økonomiske fordel FCK nu vil få. Er det 50 mill de allerede er sikret???
Spændende at se hvor mange spillere de nu vil være i stand til at stjæle rundt omkring i de danske klubber....
Lars
-
YahooSeeker [Bot]
du er forkert på den,
DET GØR DET NEMMERE AT FÅ SPILLERE TIL DANMARK.
DET GØR DET NEMMERE AT FÅ SPILLERE TIL DANMARK.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er fandme perfekt for dansk fodbold - spændende hvem den nye angriber bliver, som FCK sikkert køber????
-
LarsK
Er der en der vil forklare hvorfor der er så godt for dansk fodbold, og ikke kun godt for FCK?
Lars
Lars
-
Peter Ross
For hvem ?
Vil en angriber fra Italien vælge FCM fremfor Lyn i Norge, bare fordi FCK er i CL ?
Peter Ross
Vil en angriber fra Italien vælge FCM fremfor Lyn i Norge, bare fordi FCK er i CL ?
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross og andre hvorfor er I så negative, ring og spørg
ulvefar om ikke han også er glad for det på dansk fodbolds vegne.
Tag Rosenborg der fik norsk fodbold til at gro.
ulvefar om ikke han også er glad for det på dansk fodbolds vegne.
Tag Rosenborg der fik norsk fodbold til at gro.
-
Peter Ross
Der fik norsk fodbold til at gro, ved at blive mestre 11 sæsoner i træk ?
Tjaa, Molde kom i CL for en del år siden (og tabte alt), det er vist den eneste direkte afledning af Rosenborgs 9 CL-deltagelser, eller hvor mange gange de har deltaget.
Nu er FCK på 1 deltagelse, eller med andre ord så mangler de stadig 8 CL-deltagelser, før de er på samme antal som RBK, og en enkelt deltagelse revolutionerer altså ikke dansk fodbold.
Peter Ross
Tjaa, Molde kom i CL for en del år siden (og tabte alt), det er vist den eneste direkte afledning af Rosenborgs 9 CL-deltagelser, eller hvor mange gange de har deltaget.
Nu er FCK på 1 deltagelse, eller med andre ord så mangler de stadig 8 CL-deltagelser, før de er på samme antal som RBK, og en enkelt deltagelse revolutionerer altså ikke dansk fodbold.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Til Lars
Flemming Østergaard siger, at FCMs indkøb lægger pres på de andre klubber.
De kan de se vejen nu, hvis de vil være med fremme, eller blot være lilleput
i superligaen.
Er der nogle der kan sige mig hvornår FCM kommer i CL ??
Flemming Østergaard siger, at FCMs indkøb lægger pres på de andre klubber.
De kan de se vejen nu, hvis de vil være med fremme, eller blot være lilleput
i superligaen.
Er der nogle der kan sige mig hvornår FCM kommer i CL ??
-
YahooSeeker [Bot]
Du er for negativ Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg går ud fra, du mener FCKs indkøb.
Ja, måske lægger de pres på de andre klubber, men fortæl mig lige, hvordan alle andre klubber (måske BIF undtaget) skulle få råd til at lægge 20-25 mio. for en 21-årig brasilianer ?
Hvis de andre klubber vil hoppe med på indkøbsbølgen, så vil 90% af disse knække nakken inden 2 år.
Peter Ross
Ja, måske lægger de pres på de andre klubber, men fortæl mig lige, hvordan alle andre klubber (måske BIF undtaget) skulle få råd til at lægge 20-25 mio. for en 21-årig brasilianer ?
Hvis de andre klubber vil hoppe med på indkøbsbølgen, så vil 90% af disse knække nakken inden 2 år.
Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg vil mene, jeg er realist.
Intet i mit indlæg er en lodret løgn, så det er bare mit syn på sagerne, og jeg er meget ked af, ikke at dele den jubel-optimisme som åbenbart hersker blandt de fleste danskere i disse minutter.
Peter Ross
Intet i mit indlæg er en lodret løgn, så det er bare mit syn på sagerne, og jeg er meget ked af, ikke at dele den jubel-optimisme som åbenbart hersker blandt de fleste danskere i disse minutter.
Peter Ross