Nogen der vil uddele karakter til spillerne idag?
Karakter af spillere
-
Persian_Wolf
Karakter af spillere
Mjallo
Pretty neat, eftersom jeg(og sikkert mange andre) ikk' ku se kampen.
Senest rettet af Persian_Wolf 14. aug 2006, 16:50, rettet i alt 1 gang.
-
Aaes
Re: Karakter af spillere
Vil ikke prøve med karakterer men vil godt give en bedømmelse:
Anders Rasmussen:
Glimrende præstation i dag, redder os flere gange på stregen hvor forsvaret fejlede.
Kolja Afriyi:
Ganske udemærket debut. Får brudt Bolschedrengene's angreb og sikker i sine ingreb.
Kristian Bak:
Endnu engang viser han hvorfor han er kaptajn, få missere og det ser ud til at han har HELT styr på kommunikationen med de 3 andre + AR
Troest:
Får cleared gang på gang. Habil indsats.
Jesper Mikkelsen:
Lagde ikke så meget mærke til ham. Men ingen større fejl så vidt jeg kunne se?
Femi:
Endnu engang en god præstation, gode løb og fordeler bolden godt.
Thyge:
Meget energisk i dag, selvom han spillede hele kampen gav han den fuld gas hele tiden !
Claus Madsen:
Flot arbejdsindsats, viser endnu engang hans gode offensive øje. Mangler dog en lille smule overblik når chancen er der.
Dennis Sørensen:
Lagde ikke så meget mærke til ham.
Klaus Kærgaard:
Stadig ikke helt i topform, men gør sig da farlig en enkelt gang, hvor afslutningen kunne ha været bedre.
Christian Olsen:
Endnu engang er "Speedy" utrolig farlig hele tiden, kommer frem til 2 "store" chancer hvor han scorer på den ene.
Salami:
UB
Traore:
UB
Anders Rasmussen:
Glimrende præstation i dag, redder os flere gange på stregen hvor forsvaret fejlede.
Kolja Afriyi:
Ganske udemærket debut. Får brudt Bolschedrengene's angreb og sikker i sine ingreb.
Kristian Bak:
Endnu engang viser han hvorfor han er kaptajn, få missere og det ser ud til at han har HELT styr på kommunikationen med de 3 andre + AR
Troest:
Får cleared gang på gang. Habil indsats.
Jesper Mikkelsen:
Lagde ikke så meget mærke til ham. Men ingen større fejl så vidt jeg kunne se?
Femi:
Endnu engang en god præstation, gode løb og fordeler bolden godt.
Thyge:
Meget energisk i dag, selvom han spillede hele kampen gav han den fuld gas hele tiden !
Claus Madsen:
Flot arbejdsindsats, viser endnu engang hans gode offensive øje. Mangler dog en lille smule overblik når chancen er der.
Dennis Sørensen:
Lagde ikke så meget mærke til ham.
Klaus Kærgaard:
Stadig ikke helt i topform, men gør sig da farlig en enkelt gang, hvor afslutningen kunne ha været bedre.
Christian Olsen:
Endnu engang er "Speedy" utrolig farlig hele tiden, kommer frem til 2 "store" chancer hvor han scorer på den ene.
Salami:
UB
Traore:
UB
-
Aaes
Jeg kan ikke helt få øje på hvem jeg mangler i start-11'eren.
Men Olsen, Salami og Traore var indskiftere !
Men Olsen, Salami og Traore var indskiftere !
-
Aaes
SIMON POULSEN
Hvordan kunne jeg glemme ham 
Stort offensivt overskud, mange gode løb på kanten og får slået et par gode indlæg ! Flot indsats !
Stort offensivt overskud, mange gode løb på kanten og får slået et par gode indlæg ! Flot indsats !
-
BW # 163
Aaes skrev:
-------------------------------------------------------
> Anders Rasmussen:
> Glimrende præstation i dag, redder os flere gange
> på stregen hvor forsvaret fejlede.
FCM og banens bedste. Reddede os gang på gang. 11
> Kolja Afriyi:
> Ganske udemærket debut. Får brudt
> Bolschedrengene's angreb og sikker i sine ingreb.
Udmærket debut, og havde en god offensiv aktion. 8
> Kristian Bak:
> Endnu engang viser han hvorfor han er kaptajn, få
> missere og det ser ud til at han har HELT styr på
> kommunikationen med de 3 andre + AR
Havde et par svipsere, men stod ellers solidt. 8
> Troest:
> Får cleared gang på gang. Habil indsats.
Skuffende indsats. Skabte panik i flere situationer, og clearede ikke altid ordentligt. 7
> Jesper Mikkelsen:
> Lagde ikke så meget mærke til ham. Men ingen
> større fejl så vidt jeg kunne se?
Arbejdede for lidt, og havde ikke mange gode indlæg/skift. 7
> Femi:
> Endnu engang en god præstation, gode løb og
> fordeler bolden godt.
God indsats. Havde et par boldtab, men meget involveret i målet, meget løbevillig, og gode afleveringer. 9
> Thyge:
> Meget energisk i dag, selvom han spillede hele
> kampen gav han den fuld gas hele tiden !
Spillede en ringe kamp. Smed alt for mange bolde væk, og havde flere elendige afslutninger. En af hans ringeste kampe i FCM-trøjen. 6
> Claus Madsen:
> Flot arbejdsindsats, viser endnu engang hans gode
> offensive øje. Mangler dog en lille smule overblik
> når chancen er der.
Skøjtede rundt, som havde han fået forkerte støvler på. Forsøgte at udfordre, men for sjældent med resultat. 7
> Dennis Sørensen:
> Lagde ikke så meget mærke til ham.
FCMs ringeste spiller i dag. Løb meget men fik alt for lidt ud af det. Tabte bold på bold. 5
> Klaus Kærgaard:
> Stadig ikke helt i topform, men gør sig da farlig
> en enkelt gang, hvor afslutningen kunne ha været
> bedre.
Ikke klar igen til spil på dette niveau. Skuffede i alt hvad han lavede. 5
> Christian Olsen:
> Endnu engang er "Speedy" utrolig farlig hele
> tiden, kommer frem til 2 "store" chancer hvor han
> scorer på den ene.
Havde et godt forsøg udover målet. Man så ikke så meget til ham men var der da det virkelig talte. 9 med pil op.
Simom Poulsen:
Middel indsats. 8.
BW # 163
-------------------------------------------------------
> Anders Rasmussen:
> Glimrende præstation i dag, redder os flere gange
> på stregen hvor forsvaret fejlede.
FCM og banens bedste. Reddede os gang på gang. 11
> Kolja Afriyi:
> Ganske udemærket debut. Får brudt
> Bolschedrengene's angreb og sikker i sine ingreb.
Udmærket debut, og havde en god offensiv aktion. 8
> Kristian Bak:
> Endnu engang viser han hvorfor han er kaptajn, få
> missere og det ser ud til at han har HELT styr på
> kommunikationen med de 3 andre + AR
Havde et par svipsere, men stod ellers solidt. 8
> Troest:
> Får cleared gang på gang. Habil indsats.
Skuffende indsats. Skabte panik i flere situationer, og clearede ikke altid ordentligt. 7
> Jesper Mikkelsen:
> Lagde ikke så meget mærke til ham. Men ingen
> større fejl så vidt jeg kunne se?
Arbejdede for lidt, og havde ikke mange gode indlæg/skift. 7
> Femi:
> Endnu engang en god præstation, gode løb og
> fordeler bolden godt.
God indsats. Havde et par boldtab, men meget involveret i målet, meget løbevillig, og gode afleveringer. 9
> Thyge:
> Meget energisk i dag, selvom han spillede hele
> kampen gav han den fuld gas hele tiden !
Spillede en ringe kamp. Smed alt for mange bolde væk, og havde flere elendige afslutninger. En af hans ringeste kampe i FCM-trøjen. 6
> Claus Madsen:
> Flot arbejdsindsats, viser endnu engang hans gode
> offensive øje. Mangler dog en lille smule overblik
> når chancen er der.
Skøjtede rundt, som havde han fået forkerte støvler på. Forsøgte at udfordre, men for sjældent med resultat. 7
> Dennis Sørensen:
> Lagde ikke så meget mærke til ham.
FCMs ringeste spiller i dag. Løb meget men fik alt for lidt ud af det. Tabte bold på bold. 5
> Klaus Kærgaard:
> Stadig ikke helt i topform, men gør sig da farlig
> en enkelt gang, hvor afslutningen kunne ha været
> bedre.
Ikke klar igen til spil på dette niveau. Skuffede i alt hvad han lavede. 5
> Christian Olsen:
> Endnu engang er "Speedy" utrolig farlig hele
> tiden, kommer frem til 2 "store" chancer hvor han
> scorer på den ene.
Havde et godt forsøg udover målet. Man så ikke så meget til ham men var der da det virkelig talte. 9 med pil op.
Simom Poulsen:
Middel indsats. 8.
BW # 163
-
Mose
Rasmussen 10-11
Tog alt og udstrålte sikkerhed. En af hans bedste kampe overhovedet i FCM
Kolja 8-9
En udemærket debut og der kom ikke noget igennem i hans side. En god offensiv aktion. Virker en anelse famlende teknisk men ikke noget der betød noget idag.
Troest 8-9
En rimelig kamp af ham. Han bryder ikke spillet så godt som Bak men han har også andel i at Aab ikke scorer idag.
Bak 10
Meget sikker sidste skanse og forsætter han dette spil bliver han svær at holde på.
Mikkelsen 7
Svageste forsvarer idag. Flere farlige gennembrud i hans side fra Aab, og hans skud og frispark var idag helt til hundene. Forstår ikke at han ved stillingen 1-0 skal helt over i højre side langt fremme på banen for at tage et frispark. Det kunne have givet bagslag.
Thygesen 7
Havde det meget svært på den tunge og våde bane. Alt for mange svage afleveringer og han var sjældent med fremme til det offensive. Løber dog rigtig meget og på den måde har han en stor andel i at Aab trods alt ikke kommer til mere.
Femi 8-9
Var igen en vigtig spiller. Han suger bolden til sig og han bliver bedre og bedre til at slippe den. Helt afgørende var det at han vandt bolden og fant Olsen i dybden.
Dennis 6
Han bringer alt for lidt i denne kamp. Ganske enkelt den dårligste kamp af ham længe. Han skal snart til at passe på Sivebæhk ikke presser sig på til en chance på højrekanten.
Simon P 8
Var meget bedre end Dennis men ofte bliver det til for lidt. Tager dog stadig alle sine returløb, og det sætter jeg stor pris på.
Madsen 6
En af mine farvoritter normalt, men denne kamp var ikke god. Han spillede offensivt til 03-5 men han afhjælper midtbanen flot med sit løbearbejde omkring midtercirklen.
Kærgaard 6
Som forventet helt ufarlig og jeg ser ham altså ikke som en spiller vi kan bruge i front.
Olsen 9-10
Gør det han skal. Scorer.
Samlet vurdering 8.
Vi spiller ikke godt, men jeg giver gode point for sejren og for den løbevillighed jeg synes der er på holdet.
Tog alt og udstrålte sikkerhed. En af hans bedste kampe overhovedet i FCM
Kolja 8-9
En udemærket debut og der kom ikke noget igennem i hans side. En god offensiv aktion. Virker en anelse famlende teknisk men ikke noget der betød noget idag.
Troest 8-9
En rimelig kamp af ham. Han bryder ikke spillet så godt som Bak men han har også andel i at Aab ikke scorer idag.
Bak 10
Meget sikker sidste skanse og forsætter han dette spil bliver han svær at holde på.
Mikkelsen 7
Svageste forsvarer idag. Flere farlige gennembrud i hans side fra Aab, og hans skud og frispark var idag helt til hundene. Forstår ikke at han ved stillingen 1-0 skal helt over i højre side langt fremme på banen for at tage et frispark. Det kunne have givet bagslag.
Thygesen 7
Havde det meget svært på den tunge og våde bane. Alt for mange svage afleveringer og han var sjældent med fremme til det offensive. Løber dog rigtig meget og på den måde har han en stor andel i at Aab trods alt ikke kommer til mere.
Femi 8-9
Var igen en vigtig spiller. Han suger bolden til sig og han bliver bedre og bedre til at slippe den. Helt afgørende var det at han vandt bolden og fant Olsen i dybden.
Dennis 6
Han bringer alt for lidt i denne kamp. Ganske enkelt den dårligste kamp af ham længe. Han skal snart til at passe på Sivebæhk ikke presser sig på til en chance på højrekanten.
Simon P 8
Var meget bedre end Dennis men ofte bliver det til for lidt. Tager dog stadig alle sine returløb, og det sætter jeg stor pris på.
Madsen 6
En af mine farvoritter normalt, men denne kamp var ikke god. Han spillede offensivt til 03-5 men han afhjælper midtbanen flot med sit løbearbejde omkring midtercirklen.
Kærgaard 6
Som forventet helt ufarlig og jeg ser ham altså ikke som en spiller vi kan bruge i front.
Olsen 9-10
Gør det han skal. Scorer.
Samlet vurdering 8.
Vi spiller ikke godt, men jeg giver gode point for sejren og for den løbevillighed jeg synes der er på holdet.
-
Ravnen
ufortjent?
Synes snart der står i alle referaterne at vores sejr var ufortjent, og ingen af dem husker tilsyneladende Kærgaard kæmpe chance i første halvleg. Nu tog jeg jo billeder, så det var begrænset hvad jeg så til Aabs muligheder, men min klare fornemmelse var at vi havde et overtag specielt i anden halvleg og at sejren var fortjent nok. Hvad siger I, fortjent eller ufortjent?
Artikel: http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232249/
Artikel: http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232249/
-
casper89
Rasmussen:
Mange gode redninger, flot indsats: 10
Kolja:
God debut, sikker i defensiven og et enkelt godt ryk i offensiven: 9
Bak:
Sikker mand i forsvaret, vinder mange dueller: 9
Troest:
Gør det ikke sværere end det er: 8
Mikkelsen:
Mange fejlafleveringer og dårlige frispark, men dog et par gode aktioner defensivt:6
Dennis:
Dårlig kamp i dag, holdt ofte for længe i bolden: 6
Thyge:
Kæmpede godt og alt i alt en ok indsats: 7
Femi:
Klassekamp igen. Vinder mange bolde og er god i omstillingsfasen: 9
Simonaldo:
God kamp, udfordrede konstant og var med i meget: 8-9
Kærgård:
Kæmper fantastisk, fysisk stærk og hurtig: 8
Madsen:
En godkendt indsats, var ikke med i så meget som man kunne forvente: 7
Olsen:
Super alfsutning og lynende hurtig: 9
Salami:
Fik ikke så meget tid, men der er godt nok speed i den knægt: UB
Gennemsnitlig karakter:8
Alt i alt kan vi være godt tilfredse med at få 3 point idag.
Mange gode redninger, flot indsats: 10
Kolja:
God debut, sikker i defensiven og et enkelt godt ryk i offensiven: 9
Bak:
Sikker mand i forsvaret, vinder mange dueller: 9
Troest:
Gør det ikke sværere end det er: 8
Mikkelsen:
Mange fejlafleveringer og dårlige frispark, men dog et par gode aktioner defensivt:6
Dennis:
Dårlig kamp i dag, holdt ofte for længe i bolden: 6
Thyge:
Kæmpede godt og alt i alt en ok indsats: 7
Femi:
Klassekamp igen. Vinder mange bolde og er god i omstillingsfasen: 9
Simonaldo:
God kamp, udfordrede konstant og var med i meget: 8-9
Kærgård:
Kæmper fantastisk, fysisk stærk og hurtig: 8
Madsen:
En godkendt indsats, var ikke med i så meget som man kunne forvente: 7
Olsen:
Super alfsutning og lynende hurtig: 9
Salami:
Fik ikke så meget tid, men der er godt nok speed i den knægt: UB
Gennemsnitlig karakter:8
Alt i alt kan vi være godt tilfredse med at få 3 point idag.
-
Aaes
Re: ufortjent?
Jeg vil sige så meget at 1-0 skal vi sgu ikke være utilfredse med 
Vi kunne NEMT ha' fået en ordentlig ørefine, men AR får lukket godt af.
"Ham der deres topscorer" har jo 2 skud hvor han er helt blank !
Men en sejr er en sejr, fortjent eller ej. De gir alle 3 point ! FRYD !
Vi kunne NEMT ha' fået en ordentlig ørefine, men AR får lukket godt af.
"Ham der deres topscorer" har jo 2 skud hvor han er helt blank !
Men en sejr er en sejr, fortjent eller ej. De gir alle 3 point ! FRYD !
-
Syrensen
kommentatorerne på 3+ mente det var en ufortjent sejr, men at fcm trods alt var bedst i 2. halvleg hvor de havde arbejdet sig godt ind i kampen. jeg så kun den sidste halve time, og bedømt udfra det var vi bedst, og kan kun være enige med 3+ kommentatorerne (for en gangs skyld)
-
Kim
Hej Palle!
Jeg tror ikke du skal lægge det vilde i den artikel, f.eks. skrives der:
"Halvlegens største mulighed fik AaBs måljæger Rade Prica, da han snød Magnus Troest, slap helt fri, men ramte overliggeren. Her burde han have scoret."
På Tv ses det tydeligt at der sparkes på tværstangen bag mål og IKKE på overlæggeren...
Måske der B.T. har fået en nordjyde ansat der lige nu har lidt ondt i skridtet!
For at svare på dit spørgsmål - ja, så havde vi ikke fortjent en sejr efter spil og chancer, kampen kunne have endt uafgjort uden nogle skulle klage.. men AaB var ineffektive samtidig med at Anders havde en af sine gode dage...
Men nu er fodbold jo det dejlige spil hvor unfair/fair eller fortjent/ufortjent ikke kan bruges til en skid.. olsen sparker på kassen til 1-0 og det er det eneste vi vil huske om 10 år!
netsuppen beskriver det ganske godt i slutkommentaren:
"FCM var lidt heldige med sejren, men den kan godt forsvares efter en flot fighterindsats"
http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=3078
BW #456
Jeg tror ikke du skal lægge det vilde i den artikel, f.eks. skrives der:
"Halvlegens største mulighed fik AaBs måljæger Rade Prica, da han snød Magnus Troest, slap helt fri, men ramte overliggeren. Her burde han have scoret."
På Tv ses det tydeligt at der sparkes på tværstangen bag mål og IKKE på overlæggeren...
Måske der B.T. har fået en nordjyde ansat der lige nu har lidt ondt i skridtet!
For at svare på dit spørgsmål - ja, så havde vi ikke fortjent en sejr efter spil og chancer, kampen kunne have endt uafgjort uden nogle skulle klage.. men AaB var ineffektive samtidig med at Anders havde en af sine gode dage...
Men nu er fodbold jo det dejlige spil hvor unfair/fair eller fortjent/ufortjent ikke kan bruges til en skid.. olsen sparker på kassen til 1-0 og det er det eneste vi vil huske om 10 år!
netsuppen beskriver det ganske godt i slutkommentaren:
"FCM var lidt heldige med sejren, men den kan godt forsvares efter en flot fighterindsats"
http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=3078
BW #456
-
Xort
Nu vil jeg heller ikke sige at Bt. rapporter har været særlig meget til stedet.. han har åbenbart siddet og kigget på en kamp i ikast??
Sakset fra BT:
Efter fire sejre i træk måtte AaB forlade banen i Ikast med et nederlag. Men det var ganske ufortjent.
--------------------------
Sakset fra BT:
Efter fire sejre i træk måtte AaB forlade banen i Ikast med et nederlag. Men det var ganske ufortjent.
--------------------------
-
Kent
som jeg så kampen sad Aab på første halvleg, og vi på anden. Uafgjort ville nok have været det mest retfærdige resultat, og den kunne ligeså godt være endt 0-1 til AaB, hvis de havde scoret på deres chancer.
Efter vi havde fortjent sejren mod både OB og BIF, var det rart at det tippede til vores fordel i dag.
Kent
Efter vi havde fortjent sejren mod både OB og BIF, var det rart at det tippede til vores fordel i dag.
Kent
-
ulv865
Normalt har jeg tit over for en ven "forsvaret" kommentatorerne i kampene/tv3-3+-ledelsen generelt , MEN idag var de (kommentatorerne) da lige en tand for dumme!!! Enhver kan jo regne ud, at det var svære forhold idag med al den regn. Så at sige, at Aab STYREDE den første time er helt ude i hampen... Det er ens for alle, men ALLE 50/50 bolde faldt ned på Aab-fødder og derfor kunne de holde presset på os i længere tid... hvis man tager vores gode perioder og deres så er vi meget bedre spillende, de får bare et par større chancer ud af det og sådan er det.
Men når det er sagt, vil jeg så også sige, at det ville ikke være helt forkert, hvis kampen var endt uafgjort, men så går den vidst O P op med den første kamp mod OB. 4 point i de 2 næste kampe og vi er hvor vi skal være - i top 3!!!
Ulv865
-
Ravnen
Tak for svarene. Min fornemmelse under kampen var også at den ville ende 0-0, gudske tak og lov for at vi har en mand der kan finde nettet 
Og sjovt så forudsigelig superligaen er, vi hitter hvert andet år ligesom de resterende sådan ca.
Og sjovt så forudsigelig superligaen er, vi hitter hvert andet år ligesom de resterende sådan ca.