Skulderklap til FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Birdie

Skulderklap til FCM

Indlæg af Birdie »

Senest rettet af Birdie 12. mar 2005, 08:45, rettet i alt 1 gang.

Egebjerg

Re: Skulderklap til FCM

Indlæg af Egebjerg »

Kan evt. supplere med dette link...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2078027.html

Tror i at "Vuf Vuf" (vff) tuder, over ikke at være med???
Det tror jeg nok de gør......

Forza
Ege

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Ja, nu skal vi ikke gøre dette til en "vuf Vuf" debat, men de forstår virkelig ikke hvorfor de aldrig er nævnt....

(Den gamle hovedstad som de kalder det.... vælger nu istedet at kalde klatten for "den grimme domkirke")

Trez my man
Ege

klemme

Indlæg af klemme »

*GG*

Hvem er VFF, ingen gang tv2 er klar over hvem klubben er, der var fyraftens grineren...

aalborg

Indlæg af aalborg »

Ja, jeg siger tillykke herfra.

Jeg mener også FCM og AaB er de 2 i Jylland med bedste muligheder. Glæder mig til den dag VFF er helt væk og det bliver København, Brøndby, Fyn, Midtjylland og Nordjylland der rykker sig markant fra i en slags "club5" lige som de største europæiske klubber har en "club14" for de største klubber.

Det er alt sammen ønsketænkning, men når muligheden er tilstede, kan man jo lige så godt ønske sig det.

/aalborg

YahooSeeker [Bot]

Halløj.

TV2, er da helt hen i vejret. Ligesom måske bold.dk også er med deres gæt på jer som nr. 8..

Hvordan kan de give FCm flere point for talentudviklen, når GF har 14 danske u-landsholdsspillere, dobbelt så meget som jer.

Er det igen Erik Rasmussen der har haft nået at sige her.??

Jean / BW# 1238

FCM/AGFs talentudvikling....

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Poulsen (også GF'er) skrev:
-------------------------------------------------------
> Halløj.

Hej!

> TV2, er da helt hen i vejret. Ligesom måske
> bold.dk også er med deres gæt på jer som nr. 8..
> Hvordan kan de give FCm flere point for
> talentudviklen, når GF har 14 danske
> u-landsholdsspillere, dobbelt så meget som jer.

Talentudvikling er jo noget som foregår over flere år. TV2 mener nok at FCM vil være bedre på længere sigt. Resultaterne vil vi først se om nogle år.

> Er det igen Erik Rasmussen der har haft nået at
> sige her.??

He he, konspirationsteorier er bare det bedste... :-)

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Eller også har han haft noget at sige!

Måske vurderer TV 2 det på det ungdomsarbejde der foregår i klubberne lige nu, hvor FCM har et akademi og 111 samarbejdsklubber og ikke det der for nogle år siden, førte til at en klub har X antal ungdomslandsholdsspillere og en anden lidt færre!

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Jeg synes det er en gennemført kikset vurdering og karaktergivning, der er i den undersøgelse. For det første synes jeg det er hårdt dømt at AGF skulle have den dårligste trup af klubberne. Samtidig vurderes AGF til at have det næstdårligste talentarbejde. Her synes jeg det er meget underligt. EFB har vel ikke talentarbejde som sådan, men er bare fandens gode til at fiske talenter? FCM mangler i mine øjne at vise noget konkret, mht. at få udviklet nogle talenter. Man er fra klubben gode til at fortælle, at noget er på vej, og det kan da godt være, men jeg vil nu se det først. Hvis argumentet er, at man vurderer, at der sker noget stort for FCMs talentudvikling nu her, forstår jeg ikke, at AGF skal score så lavt på ledelse, fordi den karakter vil så være udtryk for en historisk vurdering (og en hård dom).

Er der nogen, der kan forklare, hvorfor I scorer så højt økonomisk? I er lige kommet ud med et ret dårligt resultat på trods af, at i har spillet for fulde huse osv. Samtidig har Johnny Rune mere eller mindre meldt ud, at et salg af Muhammed Zidan var vigtigt for klubbens overlevelse (hvis man vender og drejer hans udtalelser en smule).

Jeg synes bedømmelsen er urimeligt hård ved AGF, mens den favoriserer FCM - derfor tror jeg faktisk ER har været inde over. Men jeg ser det naturligvis med farvede øjne.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Men det er så fandens nemt at lave sådanne skemaer og ikke begrunde tingene og hvem der har lavet den. Derfor er den faktisk ret useriøs.

YahooSeeker [Bot]

Jeg tror ikke ER har været inde over, jeg tror simpelthen bare at vi har et bedre brand. Det er måske ved at blive forværret med den negative omtale i forbindelse med DN osv., men generelt er vi jo populære i medierne, hvor GF har en længere historie med rod. Derfor tror jeg vi vurderes bedre, selvom vi måske har lige så mange spørgsmålstegn som GF har.

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Den køber jeg. Samtidig vil jeg mene, at selvom ER formentlig/forhåbentlig ikke har været inde over (det ville selv TV2 kunne se fejlen i), har 'undersøgelsen' den fejl, at den sigter mere på, hvad den almene seer vil høre, end på at påvirke forventningerne og opfattelsen hos den almene seer.

Men FUCK da det, i dag starter Superligaen, og hvem gider så beskæftige sig med paranteskanalens ævl. Held og lykke mod FCK i morgen (i får nok i høj grad brug for det)

Besvar