Bruce

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Skb_fcm

Bruce

Indlæg af Skb_fcm »

Fed kamp skal lige siges!
men whatever, var nede i presselokalet efter kampen, med en journalist ven.. først kommer Erik ind og giver sin udledning af kampen, og der bliver stillet et par spørgsmål.. meget normalt..
Men derefter kommer Bruce Rioh ind, sætter sig ned og holder en 5-minutters tale om, hvor dybt forarget han er over OB og at han i hans 25-års lange karriere aldrig har oplevet noget så skørt og bemærkelsesværdigt dumt.. OB har ikke nogen angribere i truppen og han gik helt i selvsving og sagde at det eneste, der holdt ham i klubben var spillerne.. da han var færdig, rejste han sig og fortalte hårdt et par journalister at de skulle "get out of the way".. alle var i ret stort chok indtil vi ser Kim Brink stå bagerst i lokalet :D den mand har sgu mod, han står og skælder ledelsen ud lige foran Kim Brink..

Ohh well efter det, var det en fornøjelse at tænke på en tilfreds Hr. Rasmussen, der var inde i et par minutter, og kun talte om kampen om kampen :D
Senest rettet af Skb_fcm 20. jul 2006, 10:05, rettet i alt 1 gang.

tgjensen

Re: Bruce

Indlæg af tgjensen »

Er der nogen der ved hvor man kunne spille på hvilken cheftræner, der blev fyret først? Jeg ved jeg har set det et sted!

Skb_fcm

Indlæg af Skb_fcm »

haha.. tror jeg er et sikkert bet.. allthough, spillerne åbenbart bakker godt op omkring ham...

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg tror ikke man skal regne med, at Bruce Rioch bliver fyret foreløbig. Hvis han skulle væk nu, så skulle han gå selv. Han har simpelt hen opnået for store resultater med klubben, til at de smider ham ud for en sådan 'bagatel'.

Dahl Nielsen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vildt at sidde på et pressemøde og gå grasat over ting som burde holdes internt i klubben.. ret useriøst. Men sådan gjorde de nok i Arsenal i gamle dage ;-)

caspersm

Indlæg af caspersm »

respekt til den mand! at han tør og kritiser klubben ofentligt, det er sku modigt.. og han kan jo også tage armbøjninger.. :P

Kent

Indlæg af Kent »

Det er altså ikke noget respekt i det.

Det er et tydeligt bevis på at der foregår mere under overfladen i OB, end man lige tror. Bruce må være gevaldig forarget, og må have nævnt det mange gange overfor ledelsen, når han går ud offentligt med hans kritik.

Det er ekstremt uproffesionelt af Bruce, og et fingerpeg om, at der er store problemer i OB.

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg forstår egentlig godt, at de er godt sure over det, for det er yderst uprofessionelt ikke at have en eneste angriber i truppen, når sæsonen starter. Ja vist, de har ham med den tunge højre fod, men han er vist mere offensiv midtbane end angriber.

Jeg vil anbefale folk at kigge forbi debatten på ob.dk.
De er alle ved at koge over at have tabt point til et "lorte hold fra Midtjylland, der ikke kan noget". Faktum er dog, at vi havde flere afslutninger indenfor rammen end OB havde, og at vi dominerede store dele af kampen. Kun nogle uskarpe afslutninger holdte os fra flere mål (Simon Poulsen på overliggeren, Bak med flyvespark lige over overliggeren, Claus Madsen med afslutning lige forbi stolpen, Thygesen med udemærket afslutning lige inden pausen)

OB
Afslutninger (udenfor rammen) 8
Afslutninger (indenfor rammen) 5
Hjørnespark (tildelt) 7
Frispark (begået) 11
Offsides (begået) 5

FC Midtjylland
Afslutninger (udenfor rammen) 8
Afslutninger (indenfor rammen) 6
Hjørnespark (tildelt) 8
Frispark (begået) 16
Offsides (begået) 2

Derudover skal der rettes en speciel tak til kontrollørkorpset i Odense. At smide en mand ud på grundlag af videomateriale, som de lige har stået og kigget på, men som åbenbart er forsvundet, så vedkommende ikke kan se det ? Tsk !

Peter Ross

M. Lissau

Indlæg af M. Lissau »

Jeg har stor respekt for den mand. mon ikke en grund til han netop sår ud og "siger" det offentligt er at han har forsøgt flere andre måder at få ledelsen til at skaffe en angriber?

Rioch er ikke hvem som helst og jeg kan såmænd godt forstå han er ved at være frustreret over den måde OB køres på.

De vandt bronze sidste år. skal spille Royal League, er meget tæt på UEFA cuppen og har solgt faktisk alle angribere. De må netop have en masse at tilbyde en ny spiller, så jeg tror altså ikk de har lagt ordentligt arbejde i at skaffe en angriber...

Besvar