Firm?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FrejPrahl

Firm?

Indlæg af FrejPrahl »

Hey

Så lige filmen GreenStreet Hooligans, og har tidligere set Football factory, og fik derefter inspiration til at starte et firm i midtjylland?
Tænkte et fedt navn kunne være "Urban wolves" eller "Urban Black casuals", bare kom med idéer. Vi kunne evt. mødes på en pub i herning inden kampene eller noget i den stil. Ikke at jeg opfordrer til hooliganisme, er bare træt af den danske fankultur.

Mvh Frej
Senest rettet af FrejPrahl 19. jul 2006, 22:43, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Firm?

Indlæg af Chap »

Jeg synes også det kunne være fedt, hvis der kom en ny fangruppe for FCM i stedet for den officielle bare. Synes tit stemningen er ret ringe desværre :/ Men ville det ik være efterligning af FCKs Urban Crew synes du? - Man kunne f.eks. også kalde den; Elementerne/The elements eller sådan noget :D ?

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Jo, det ville det egentlig, men Urban Crew er jo også en efterligning af det engelske, men kunne stadig være nice. Har faktisk en fed idë, hvad med "casual farmers"? Nu da vi lidt bliver betragtet som bønder ;)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Chap skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes også det kunne være fedt, hvis der kom
> en ny fangruppe for FCM i stedet for den
> officielle bare. Synes tit stemningen er ret ringe
> desværre :/ Men ville det ik være efterligning af
> FCKs Urban Crew synes du? - Man kunne f.eks. også
> kalde den; Elementerne/The elements eller sådan
> noget :D ?

Det er noget jeg aldrig har forstået...
Hvis man er med i en uofficiel gruppering, får man så 10 % mere sangstyrke ? Eller er det kun, hvis man samtidig bærer en ternet kasket ?

Det første skridt I kunne tage, var at møde op til alle kampe, for ellers er der sgu ikke grundlag for noget som helst.
I kunne evt. kalde jeres gruppe WouldAnyNoobKnowEriksRealSexuality, forkortet WANKERS, som en hyldest til vores nuværende træner med tanke på hans eksperimenter under hans ophold i USA...

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Åh ja, så skal vi lave walks fra midtbyen ud til stadion, hvor vi går og slår ud med armene, og råber af alle de gamle damer som evt. skulle passere vores vej, bare for at signalisere, vi virkelig ejer byen !!11

Får du virkelig kun inspirationen, fordi du har set 2 film, hvor kun brøkdele af historierne handler om selve kampdagene ?

Forresten har jeg lige set Predetor 2.. Er der nogle som vil hjælpe mig med at blive den nye Arnold ? For han er bare superduper sej !!

Peter Ross - I'm forever blowing bubbles ?!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Nej ikke noget med Bønder.

Vi er ikke mere bønder end andre fanklubbers fans, så jeg synes vi skal rense det bonderøvs pis væk.

Men ellers kan jeg ikke komme på et andre forslag!

Kent

Indlæg af Kent »

FrejPrahl skrev:
-------------------------------------------------------
> Ikke at jeg
> opfordrer til hooliganisme, er bare træt af den
> danske fankultur.
>

Hvis ikke det er hooliganisme, hvad var det så, du fik inspiration til af de to ovennævnte film? Druk, stoffer og slagsmål, det er vist hvad de film handler om. Eller er det bare det maskuline sammenhold, der fascinerer dig?

Kent

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg har også lige set Superman på Kanal5 - er der nogen, der vil være med til at danne en gruppe, hvor vi render om kap med tog iført blåt og rødt tætsiddende latexundertøj?

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Hehe,ved ikke om man får mere sangstyrke, fohåbentlig gør man, men det er jo ret nyt. Og nej får ikke bare inspiration fra to film, har leget lidt med tanken et stykke tid, og filmene var lidt for at eksemplificere det.
Kommer forresten også til alle de kampe jeg har mulighed for, de står for det meste i første prioritet, men synes bare tit det er lidt vattet det hele, og har selv venner der har befundet sig i det engelske fodboldmiljø, og det virker bare som om deres klubfølelse er meget stærkere, så tænkte at dette måske kunne hjælpe det lidt på vej.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kan du skaffe en maskine, så vi kan flyve, så er jeg frisk !

Peter Ross - Mmmm, latextøj !

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Hmm, føler lidt at de forskellige indlæg er gennemsyret af ironi? :P
Det skal selvfølgelig heller ikke foregå helt i filmenes ånd, det kan komme lidt hen ad vejen.

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Nej, men det er jo også bare for at tage lidt pis på rygtet..

Kent

Indlæg af Kent »

Beklager, men lige nøjagtig det indlæg du svarer på her, er der ikke noget ironi i fra min side.

Hvis man kan se fx Football Factory, og så i ramme alvor sidde og tænke "fedt, sådan noget vil jeg sgu også lave", ja hører man efter min mening ikke hjemme hverken på eller omkring et fodboldstadion.

Kent

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Åh ja, så skal vi lave walks fra midtbyen ud til stadion, hvor vi går og slår ud med armene, og råber af alle de gamle damer som evt. skulle passere vores vej, bare for at signalisere, vi virkelig ejer byen !!11

Får du virkelig kun inspirationen, fordi du har set 2 film, hvor kun brøkdele af historierne handler om selve kampdagene ?

Forresten har jeg lige set Predetor 2.. Er der nogle som vil hjælpe mig med at blive den nye Arnold ? For han er bare superduper sej !!

Peter Ross - I'm forever blowing bubbles ?!

- Ved ikke helt om det skulle foregå på den måde, det virker lidt formålsløst at råbe ad gamle damer, hellere modstanderne.

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Nej sry, heller ikke dit indlæg jeg havde i sinde at svare på, men hvis du kigger dig lidt omkring vil du nok forstå.
Og nej, du har åbenbart ikke helt forstået hvad det går ud på. Jeg tænker ikke at vi skal ud og smadre uskyldige fans til ukendelighed, der er bare noget over den klubfølelse der fascinerer mig, og som jeg synes kunne være fed at få internaliseret til/i de danske fans.

Besvar