Lodtrækning
-
Jan
Lodtrækning
Skal der ikke være lodtrækning i denne uge, ang. den kommende sæson ?
Senest rettet af Jan 20. jun 2006, 17:48, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Lodtrækning
Programmet for den kommende sæson skulle gerne komme i morgen.
Peter Ross
Peter Ross
-
Kent
... og lodtrækning er vist ikke det rette ord for det. Det er enddog meget med ført hånd.
Kent
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Ja det er jo en forhandling sådan som jeg har forstået det, eller hvad?
-
JesperK
Jeg smider en 50er på, at vi møder FCK og BIF ude 2 gange igen i denne sæson.
Ak ja, det "herlige" ved denne turnerings-struktur er svær at overse.
Ak ja, det "herlige" ved denne turnerings-struktur er svær at overse.
-
Kent
For det første er der noget med rækkefølgen hvori man møder holdene. Det er forholdsvis tilfældigt.
For det andet er der hvem man møder hjemme 2 gange. Det er efter sigende (Det er i hvert fald det DBU siger) noget, de forsøger at balancere over årene, så de enkelte hold over tid (dvs over flere sæsoner) møder hinanden lige mange gange ude og hjemme.
Så er der al den konkrete planlægning, hvor der klubberne kommer med ønsker alt efter om der er varme i banen, koncerter, nyt græs, stadionåbninger osv.
Kent
For det andet er der hvem man møder hjemme 2 gange. Det er efter sigende (Det er i hvert fald det DBU siger) noget, de forsøger at balancere over årene, så de enkelte hold over tid (dvs over flere sæsoner) møder hinanden lige mange gange ude og hjemme.
Så er der al den konkrete planlægning, hvor der klubberne kommer med ønsker alt efter om der er varme i banen, koncerter, nyt græs, stadionåbninger osv.
Kent
-
Darly
peter ross>>>er det ikke først på fredag det kommer? det har jeg bare hørt.
hvor har du det fra?
hvor har du det fra?
-
Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg vil gætte på en gang over middag. Men mon ikke der bliver offentliggjort noget på dbu.dk ?
Peter Ross
Peter Ross
-
Darly
højst sandsynligt.
det bliver meget spændende at se hvem man skal møde de første par kampe for at se om man kan komme godt fra start og hvordan slutningen ser ud er også spændende.
det bliver meget spændende at se hvem man skal møde de første par kampe for at se om man kan komme godt fra start og hvordan slutningen ser ud er også spændende.