Jacob Taz Sørensen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Helge

Jacob Taz Sørensen

Indlæg af Helge »

FCM bør straks sikre sig Jacob Taz Sørensen...hvad dælen nøler i efter...
Senest rettet af Helge 24. jun 2006, 19:21, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Jacob Taz Sørensen

Indlæg af Kent »

Efter sigende er han på vej til Randers: http://www.aab-netavis.dk/

evaldo

Indlæg af evaldo »

Det kan sku da vel ikke passe at Randers har en bedre økonomi end vi har. Netop en spiller med Jacob Taz store figterhjerte tror jeg ville være utroligt meget værd for vort hold. Men han passer måske ikke ind i spille stilen????

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvor mange kantspillere skal vi have ?

Foreløbigt har vi Nikolaj Jørgensen, Christian Sivebæk, Simon Poulsen, Dennis Sørensen, Claus Madsen, Leon Jessen, og tildels Thomas Røll samt Mikkel Thygesen.

Hvis ikke 7-8 spillere til 2 pladser er nok, så ved jeg ikke ?!

Peter Ross

Jannick

Indlæg af Jannick »

Hvorfor?
Hvad kan han bidrage med, som de spillere vi allerede har, ikke kan?

Jannick

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jeg kunne ikke være mere enig...

Nu må galskaben da snart få en ende? Vi har 2-3 af suppens absolut bedste kantspillere, og flere potentielle kandidater i kullisen... Hvor i alverden skal Taz passe ind i det puslespil? Ligesom Svenne Poulsen?

Synes i forvejen signeringen af Røll er lidt overflødig, men han har dog trods alt noget rutine og erfaring at bidrage til truppen med...

Det er helt ude i hampen at kigge i den retning efter "forstærkninger"

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jannick skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor?
> Hvad kan han bidrage med, som de spillere vi
> allerede har, ikke kan?
>
> Jannick

Ja det siger jeg godt nok også.

Hvad i alverden kan han bidrage med?

Lyrsholt

Indlæg af Lyrsholt »

Taz er en dygtig fløjspiller, men hvis man endelig skulle hente ham til klubben, så skulle det vel være for at bruge ham i en angrebsposition. Han er lynende hurtig (ja ved godt vi har smøret) og jeg tror han ville kunne udgøre en fin duo med Frank. Endvidere er han også god som frontspiller i kontraformationer, hvor han sammen med to fløje efter min overbevisning vil kunne skabe overtalssituationer mod flere af de nuværende superligahold, somm ynder at hive store (men langsomme) forsvarere med op.

evaldo

Indlæg af evaldo »

Ja nu har du da vist også taget både rævl og krat med. Det er ikke så meget massen..en klassen jeg ser på når jeg gerne ser Taz i ulvetrøjen.Vi skulle jo gerne højere op i tabellen end i sidste sæson eller er en 7. plads eller længere nede tilfreds stillende? Af de nævnte mener jeg altså kun Simon P, Dennis s og Claus M for alvor er i stand til at udfordre på kanten. Simon eller Dennis kan jo være væk inden vi overhovedet kommer igang og Claus kunne jo være skadet...de resterende kan du dele op i tre kategorier. 1 Dem der aldrig eller kun sjældent slår til. 2 dem der endnu ikke er færdig udviklet. 3 Dem som nok er bedre centralt på banen. Altså kun brugbare løsninger og ikke noget der rykker.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Ville også gerne se Taz i trøjen, men spørgsmålet er om han vil stå bag ved Dennis og Simon... Han kan spille på begge kanter, men tvivler på at han kan slå nogen af dem af... Hvis en af dem ryger afsted til en anden klub, vil jeg også gerne have Taz... Røll kan jo også spille på venstrekanten, og hvis vi så skulle få Taz, så har vi godt nok en giftig midtbane...

Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen, Ajilore Oluwafemi, Christian Traoré, Simon Poulsen, Thomas Røll, Claus Madsen, Jacob Taz Sørensen + Talenterne fra akademiet... Så findes der vist ikke bedre og bredere midtbaner i Superligaen... ;-)

Vil dog hellere se en ny venstreback til klubben, selvom de ikke hænger på træerne...

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter sigende er han på vej til Randers:
>
>

http://www.tipsbladet.dk/?articleID=23870

Her siger Taz selv at Randers ikke er et emne...

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Han er på prøvetræning i Odd Grenland i Norge, hvor han har imponeret, og de er meget interesseret i at få ham... Han skal give svar mandag kl. 12.00 på hvor vidt han vil til klubben eller ej... De satans normænd! ;-)

Besvar