Ulvegraven.dk har ændret udseende (5. Marts)
-
Administrator
Ulvegraven.dk har ændret udseende (5. Marts)
Hej Drenge og Piger!
Ja, så fik vi igen lidt tid til at se på designet, og tænke den gamle ulvegrav med ind i det nye setup.
Mange har savnet og bedt om at få nyhedsformidlingen fra fcm og bw igen, det er sket - nogle har bedst om den lille "sidste 5 indlæg, den er også retur".
For at alle skal få glæde af ændringerne har jeg valgt at overskrive de 3 andre templates man kunne vælge med en og samme, nemlig den I ser nu...
Vi vil gerne i denne tråd have konstruktiv kritik, der kan komme os alle til gode.
Der er ligeså mange meninger om grafisk fremstilling, trådmæssigt opbygning, farver, hjørner, tekststørrelser og typer, som der er menneskeben /2, så derfor, tænk lige en ekstra gang over jeres forslag / remindere.. Link gerne til gamle forslag, jeg har ikke læst Graven regelmæssigt den seneste 1½ måned, og det har jeg heller ikke tænkt mig.
Derfor - sæt igang!
På vegne af administrator/moderator teamet
Kim
Webmonkey
Ja, så fik vi igen lidt tid til at se på designet, og tænke den gamle ulvegrav med ind i det nye setup.
Mange har savnet og bedt om at få nyhedsformidlingen fra fcm og bw igen, det er sket - nogle har bedst om den lille "sidste 5 indlæg, den er også retur".
For at alle skal få glæde af ændringerne har jeg valgt at overskrive de 3 andre templates man kunne vælge med en og samme, nemlig den I ser nu...
Vi vil gerne i denne tråd have konstruktiv kritik, der kan komme os alle til gode.
Der er ligeså mange meninger om grafisk fremstilling, trådmæssigt opbygning, farver, hjørner, tekststørrelser og typer, som der er menneskeben /2, så derfor, tænk lige en ekstra gang over jeres forslag / remindere.. Link gerne til gamle forslag, jeg har ikke læst Graven regelmæssigt den seneste 1½ måned, og det har jeg heller ikke tænkt mig.
Derfor - sæt igang!
På vegne af administrator/moderator teamet
Kim
Webmonkey
Senest rettet af Administrator 9. apr 2005, 07:38, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ulvegraven.dk har ændret udseende (5. Marts)
Bare for at være krævende, kunne top 5 så ikke komme til at indeholde indlæg fra alle 3 fora? Så kunne det være at off topic tråde også fik opmærksomhed, og flere af dem rent faktisk blev flyttet over i rodekassen?
-
Anni
Det kan godt være, jeg er dum eller ikke helt ædru fra i går, men nu kan vi ikke se, hvis der er en privat meddelse!
Der mangler jo den "ulvegraven" oppe i højre hjørne, hvor man kunne se på den lille firkant, hvis man havde fået en privat meddelse.
Anni
Der mangler jo den "ulvegraven" oppe i højre hjørne, hvor man kunne se på den lille firkant, hvis man havde fået en privat meddelse.
Anni
-
Ravnen
Nyt indlæg markering på gruppeoversigten?
Kunne man ikke lave sådan at der kommer et FCM logo ud for grupperne i oversigten, når der er kommet nye indlæg i en af dem.
Det vil gøre det lidt hurtigere at overskue hvor der er nye indlæg, så man ikke skal ind og vende alle tre hver gang man er på graven (-:
Det vil gøre det lidt hurtigere at overskue hvor der er nye indlæg, så man ikke skal ind og vende alle tre hver gang man er på graven (-:
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nyt indlæg markering på gruppeoversigten?
Sådan er det da allerede, og har været hele tiden? Hvis du trykker på forum-liste, kan du da se om der er nye indlæg i hver enkelt gruppe. 
-
Kim
Dit ønske er afsted-kommet 
Mvh.
Kim
Webmonkey
Mvh.
Kim
Webmonkey
-
avn
Jeg vil bare lige udtrykke min tilfredshed med ulvegraven.dk, det bliver da bare bedre og bedre, jo mere i kære webmonkeys får lavet på den.
Inden den åbenbart er færdig, kan vi godt være stolte af den høje standard.
Så keep up the godd work folks. Godt gået !
Inden den åbenbart er færdig, kan vi godt være stolte af den høje standard.
Så keep up the godd work folks. Godt gået !
-
Kim
Hej Anni!
Jeg kender dig ikke, derfor har jeg svært ved at sige om du er dum
Men nu er alt tilbage igen ved normalen, også hvad angår når du får nye "private message"
Mvh.
Kim
Webmonkey
Jeg kender dig ikke, derfor har jeg svært ved at sige om du er dum
Men nu er alt tilbage igen ved normalen, også hvad angår når du får nye "private message"
Mvh.
Kim
Webmonkey
-
Ravnen
Ja der er en dato for hvornår det seneste indlæg er kommet, men der er da ingen ikoner ud for grupperne hvis der er kommet nye indlæg i en eller flere af dem siden sidst man så oversigten (-:
-
Ravnen
Et par forslag mht nyhedsboksen
Var det ikke en ide at smide nyhedsboksen op ved siden af "last5" så den ikke stjæler bredden når man skal læse indlæggene. Og det ser måske også lidt for markant ud at den er hvid?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis du trykker på forumliste, og der er nye indlæg i eks. Alt det andet, så er der da efter tallet for antal indlæg en parantes med et rødt tal der siger hvor mange nye der er, og så et FCM logo? Det eneste ændrede er at FCM-logoet er der i stedet for den røde tekst "ny".
-
Ravnen
Alakazam skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis du trykker på forumliste, og der er nye
> indlæg i eks. Alt det andet, så er der da efter
> tallet for antal indlæg en parantes med et rødt
> tal der siger hvor mange nye der er, og så et FCM
> logo? Det eneste ændrede er at FCM-logoet er der i
> stedet for den røde tekst "ny".
Hmm det kan jeg ikke se )-:
Hvad er dine forumindstillinger?
-------------------------------------------------------
> Hvis du trykker på forumliste, og der er nye
> indlæg i eks. Alt det andet, så er der da efter
> tallet for antal indlæg en parantes med et rødt
> tal der siger hvor mange nye der er, og så et FCM
> logo? Det eneste ændrede er at FCM-logoet er der i
> stedet for den røde tekst "ny".
Hmm det kan jeg ikke se )-:
Hvad er dine forumindstillinger?
-
YahooSeeker [Bot]
Standard er jeg ret overbevist om. 
Mener ikke jeg har lavet noget om.
Mener ikke jeg har lavet noget om.
-
Amby
Når man ikke ser graven i trådvisning, kunne du så ikk lave det så man ikke hele tiden skal skifte side?
Sådan ala forummet på agf-fanclub.dk?
Sådan ala forummet på agf-fanclub.dk?
-
Søren
Er der ikk mulighed for at man kunne lave sådan, at man kan skifte direkte mellem de tre fora vi har... ?
Istedet for at skulle ud i forumliste!
/Søren
Istedet for at skulle ud i forumliste!
/Søren