Bustur til OB aflyst.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Crasher

Bustur til OB aflyst.

Indlæg af Crasher »

Turen på torsdag til Odense er aflyst pga. manglende tilmelding.

/Kasper Madsen
Senest rettet af Crasher 8. maj 2006, 10:48, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Bustur til OB aflyst.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Aaaarg
Det kan fandeme ikke passe der aldrig er nogen folk til de skide busture! Det er jo efterhånden hver anden gang vi skal køre selv.

Sebdk

Indlæg af Sebdk »

ja det er fanme skuffende! : - /

YahooSeeker [Bot]

Nogen der arbejder på alternativer?

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Kan godt være det er latterligt, at der ikke er nok tilmeldte, men det er da endnu mere latterligt at lægge en kamp en torsdag aften!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Chap - FCM4EVER skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan godt være det er latterligt, at der ikke er
> nok tilmeldte, men det er da endnu mere latterligt
> at lægge en kamp en torsdag aften!

De danske klubber spiller mellem 33 og lad os sige helt op til måske 45 kampe på et år - det kan sgu da ikke undgås at nogle af kampene spilles på andet end lørdage/søndage

tænk dig nu lige om Chap :-)

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Nejnej, ved sq godt det ikke kan undgås. Men stadigvæk er det da lamt på en måde, for der kommer jo færre tilskuere, hvis kampen bliver spillet en torsdag aften i stedet for en søndag f.eks.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Chap - FCM4EVER skrev:
-------------------------------------------------------
> Nejnej, ved sq godt det ikke kan undgås. Men
> stadigvæk er det da lamt på en måde, for der
> kommer jo færre tilskuere, hvis kampen bliver
> spillet en torsdag aften i stedet for en søndag
> f.eks.

Nu har jeg ikke nogle tal jeg kan sætte på og gider såmænd heller ikke lede så meget :-)

Det er jo nok lidt svært at få en masse mindre børn på stadion en torsdag aften med skoledag dagen efter, men i denne snart varme tid, kommer der måske også færre på stadion en varm søndag med mulighed for strand,grill og havearbejde
Så alt i alt tror jeg ikke det betyder så meget...

og som det også er pointeret, så kan det jo praktisk ikke lade sige gøre at spille alle kampe på søndage

Sir Lago

Kørsel hjem søges....

Indlæg af Sir Lago »

Hej....
Er der evt nogen der har 2 pladser ledige i deres bil fra Odense til Nr. Aaby...
Vi havde håbet på at køre med bussen hjem, men ak...

Pm mig så hurtigt som muligt hvis der er plads!

# 0 Kjær

Indlæg af # 0 Kjær »

Med chance for at blive upopulær, vil jeg gerne påpege et par ting, der kan forklare min manglende tilmelding til denne tur. Jeg går meget op i fodbold, hvilket de fleste, der kender mig, nok vil give mig ret i. Men det er ikke hele mit liv.

Jeg er vant til at de fleste kampe spilles i weekenden, så jeg skal lige have en påmindelse, hvis der er kampe på andre ugedage. Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde overset denne kamp fuldstændigt. Jeg har min daglige gang på ulvegraven, og jeg bruger nyhedsmenuen til højre som min adgang til nyheder fra FCM og BW. Men der har intet stået om kampen eller tilmelding til busturen. Det eneste er en gammel nyhed om den sidste aflyste bustur, hvor der står at næste bustur er i starten af maj.

Jeg ved godt, at jeg let ville kunne oplysningen andre steder, men jeg lettere distret, så jeg vil så gerne mindes om det. Jeg ville gerne med på turen, men opdager så på ulvegraven, at turen er aflyst (igen ingen nyhedsopdatering).

Hvis jeg, der går meget op i fodbold, kan glemme det; hvor mange andre har så også glemt det??? Jeg ved ikke hvor mange der manglede for, at vi kunne sende bussen afsted, men en enkelt nyhed, og jeg havde tilmeldt mig. Surt både for mig, BW og FCM.

Crasher

Indlæg af Crasher »

Væn dig til at tjekke hjemmesiden vedr. busture når du alligevel er på Graven.
Kortere kan det vist ikke forklares!

/Kasper Madsen

YahooSeeker [Bot]

Jeg havde da heller ikke set at der var valgt et meget tidligt afgangs tidspunkt, som gjorde at jeg faktisk ikke kunne være kommet med.
Grunden skulle være myldretids trafik, men som jeg husker det var vi også ret nervøse for det til Haderslev og det endte med at vi var der en time før kampstart, eller noget i den retning.

Mon ikke 16.30 er et fint tidspunkt til en kl. 19 kamp?

Men iøvrigt så er hvælper det jo ikke at sige at folk selv kan kigge efter, når nu der er så få der melder sig til turene. Vi må se at få optimeret informationen på området.

Hvis man sidder med listerne over tilmeldte og mangler 10 mens man kan se 5 af de sædvanlige ikke er tilmeldt, så skulle det vel være en smal saget døgn inden lige at rykke for tilmeldinger på graven og evt. lige sende en sms til et par af dem der sikkert bare har glemt at melde sig til.

En ting er i hvert fald sikket, der skal bruges noget mere energi på at samle tropperne til en biltur, end til at få 10 ekstra tilmeldinger til en bustur.

henneberg

Hvor mange kommer selv..?

Indlæg af henneberg »

ville lige høre hvor mange der kommer til odense?

YahooSeeker [Bot]

Hvem skal med i biler?

Hvis folk lige vil skrive en pm til mig med hvem der skal med og om de har bil, så skal jeg nok koordinere kørslen. Deadline er i aften kl. 21 jeg smider noget på i aften med hvem der skal med hvem.

Husk lige at smid jeres mobilnumre så jeg kan få fat på jer.

Jeg har allerede et par biler, men hvis der er nogen der alligevel køre selv som har en ekstra plads, vil i ikke også lige kontakte mig, det er lidt træls at der er nogen der må blive hjemme når vi så kommer derover og ser 4 halvtomme biler.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

du bliver ikke upopulær hos mig ang. dette emne, da jeg synes du har rigtigt meget ret :-)

Og som Hekler også pointerer, så skal der gøres noget for at optimere tilmeldingerne

Det virker for mig lidt som, at der gøres for lidt for at reklamere for de fleste ture, men når det drejer sig om en kamp mod Viborg/AGF så bliver det helt store apparat sat i gang, for dem skal man partout vise noget overfor !

Jeg synes at det er en fin og korrekt satsning ved disse kampe, og det er jo kanon når vi af og til har været 10 busser afsted til sådan en kamp - det er vel også med til at folk siger "wow - det er sgu fedt det her"

MEN det er de andre kampe der skal gøres noget mere ved - BW´s formål er vel at støtte FCM så optimalt som muligt, og det er vel ikke optimalt, at der så vidt jeg husker, ikke har været en eneste bustur over Storebælt i denne sæson, og nu misser vi også en OB kamp !

Man burde måske bruge lidt penge på reklameplads, evt. burde man satse lidt mindre på indtjeningen og få lidt billigere ture
Man kunne måske sætte prisen ned for ikke medlemmer

Og så er der jo den tilbagevendende SMS/mail liste :-)

Besvar