DS fredag
-
Don K-by
DS fredag
Så er det tid til vi igen møder op på Ikast stadion og støtter DS holdet. Håber at flere har hørt om opbakningen fra sidste hjemmekamp, så flere møder op.
Det var ihvertfald skide sjovt at være en del af. så håber flere kommer ned og støtter op...
YDB vil ihvertfald igen være at finde på den åbne langside...
Det var ihvertfald skide sjovt at være en del af. så håber flere kommer ned og støtter op...
YDB vil ihvertfald igen være at finde på den åbne langside...
Senest rettet af Don K-by 22. apr 2006, 13:59, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: DS fredag
Altid !
Denne gang med mere røg
Vi kan i hvertfald ikke nøjes med 3 svedne sæder, og et ødelagt banner. Det kan gøres bedre
Peter Ross
Denne gang med mere røg
Vi kan i hvertfald ikke nøjes med 3 svedne sæder, og et ødelagt banner. Det kan gøres bedre
Peter Ross
-
Miguel7400
Jeg håber bare på en rigtig hyggelig kamp..
Med masser af pilsner, slagsange, røg og masser af folk der er med på at skabe sig...
Og så skal vi have Franke til at garne flere kasser..
Og så skal vi have Franke til at garne flere kasser..
-
footballchief
kantinens mad er altid dejlig at starte på.
derfor foreslår jeg YDB, at vi mødes dernede til en kop øl og optakt omkring kl 5-6 stykker.
Andre entusiaster er selvfølgelig velkommne.
K-by jeg ved du er klar
derfor foreslår jeg YDB, at vi mødes dernede til en kop øl og optakt omkring kl 5-6 stykker.
Andre entusiaster er selvfølgelig velkommne.
K-by jeg ved du er klar
-
Don K-by
jamen selvfølgelig er jeg det... Og jeg håber ik jeg er den eneste... Vi håber på flere folk på den åbne langside denne gang...
-
YahooSeeker [Bot]
Ja det ser ud til vi bliver en pæn flok igen idag.
Men husk også på at der lukkes op for ungdomsrækkerne imorgen lørdag.
Forslag til program for lørdagen.
Vækning kl. 8
Morgenmad kl. 9
Ligatræning kl. 10
Frokost kl. kl. 12
Junior kl 13.
Ynglinge kl 15
Ja så skulle dagen være godt begyndt
Men husk også på at der lukkes op for ungdomsrækkerne imorgen lørdag.
Forslag til program for lørdagen.
Vækning kl. 8
Morgenmad kl. 9
Ligatræning kl. 10
Frokost kl. kl. 12
Junior kl 13.
Ynglinge kl 15
Ja så skulle dagen være godt begyndt
-
weinkouff
Hej .. efter mindre end 10 min. fører DS 2-0 over Frederikshavn... Svenne P. og Frank..
Kilde Jesper på Ikast stadion...
Bor i Nordjylland - men er jo nok lidt mere Midtjyde..
Marian Weinkouff
Kilde Jesper på Ikast stadion...
Bor i Nordjylland - men er jo nok lidt mere Midtjyde..
Marian Weinkouff
-
weinkouff
Så er det blevet 3- 0 til DS over Frederikshavn..
Målscorer: Svenne Poulsen
Målscorer: Svenne Poulsen
-
weinkouff
Så står de 5 - 0 .. Farlige Frank og Rasmus Rathe som kun har været på banen i få minutter..
-
Jan
Godt at se Frank fortsætter målstimmen, og Svenne er åbenbart i gang med, at vise hvad han kan(men han spiller vel formentlig angriber i dag).
-
Peter Ross
Sikker sejr...
6-2...
1-0 Svenne Poulsen
2-0 Frank Kristensen
3-0 Frank Kristensen
4-0 Frank Kristensen
5-0 Rasmus Rathe
6-0 Svenne Poulsen
6-1 ?
6-2 ?
FCM sad på det hele, og det var kun 2 blundere i forsvaret, der fik Frederikshavn på måltavlen.
God kamp over hele linjen, men intet prangende. Frank kan godt bruge et par kampe mere på DS, inden han igen kommer op. Han scorer mål, men mister også stadig en del bolde, dog er han undskyldt i aften, hvor regnen har silet ned.
Peter Ross - Siden hvornår har Ørgaard uddelt karantæner til SAS Arena ?
1-0 Svenne Poulsen
2-0 Frank Kristensen
3-0 Frank Kristensen
4-0 Frank Kristensen
5-0 Rasmus Rathe
6-0 Svenne Poulsen
6-1 ?
6-2 ?
FCM sad på det hele, og det var kun 2 blundere i forsvaret, der fik Frederikshavn på måltavlen.
God kamp over hele linjen, men intet prangende. Frank kan godt bruge et par kampe mere på DS, inden han igen kommer op. Han scorer mål, men mister også stadig en del bolde, dog er han undskyldt i aften, hvor regnen har silet ned.
Peter Ross - Siden hvornår har Ørgaard uddelt karantæner til SAS Arena ?
-
Peter Ross
Re: Sikker sejr...
Nej, dog ikke.
Hekler og Povlsen tændte hver et romerlys, da Svenne scorede til 1-0 efter et par minutter, men så kom Ørgaard i bedste kontrollør-commandoraid-stil op til os, og sagde det bare skulle slukkes med det samme (Det er også let, når det er 900 grader varmt !), ellers ville Hekler og Povlsen få karantæne fra SAS Arena, og det ville vi andre også, hvis det gentog sig :-S
Peter Ross - Ove P. som træner i 2. division !
Hekler og Povlsen tændte hver et romerlys, da Svenne scorede til 1-0 efter et par minutter, men så kom Ørgaard i bedste kontrollør-commandoraid-stil op til os, og sagde det bare skulle slukkes med det samme (Det er også let, når det er 900 grader varmt !), ellers ville Hekler og Povlsen få karantæne fra SAS Arena, og det ville vi andre også, hvis det gentog sig :-S
Peter Ross - Ove P. som træner i 2. division !