Jeg vil starte med at vudere dommeren da han jo fik han rimelig stor betydning for kampens forløb.
Henrik Kragh: 00 - Det ville måske have været mere retfærdigt, hvis han ikke var mødt op!!!
Anders Rasmussen: 8-9 - Gjorde det generelt set godt og havde 2-3 tre klasseredninger. Jeg mener ikke at han laver straffe, men det gjorde den gode hr. Kragh altså.
Rasmus Daugaard: 7-8 - Spillede ikke en så fremtrædende som tidligere og var måske også lidt for defensiv i dag i forhold til hvad han plejer.
Magnus Troest: 9 - Gjorde det godt og lavede kun nogle enkelte gange ting som gav panderynker.
Kristian Bak Nielsen: 8-9 - Leverede en stabil præstation den tid han måtte være på banen. Var overlegen i hovedspillet og lavede mange gode pasninger til angriberne.
Jesper Mikkelsen: 7-8 - Var god defensiv i mange situationer, men lavede nogle fejl i opspillet.
Dennis Sørensen: 8 - Gjorde det udmærket på kanten og lavede et glimrende oplæg til målet.
Ajilore Oulwafemi: 9 - Fantastisk arbejdsindsats på midtbanen og fik også lavet nogle gode dybdeløb. Lavede nogle små fejl i det etablerede spil.
Christian Traore: 8 - Spillede udmærket uden at levere nogle store lyspunkter.
Mikkel Thygesen: 8 - Ikke så farlig i offensiven som vi tidligere ham set ham, men uden tvivl en god præstation.
David Nielsen: 9 - Scorede et flot mål og arbejdede godt indtil dommeren lavede en række fejl, som satte Davids energi lidt ned.
Claus Madsen: 9 - Glimrende indsats. Udfordrede det høje FCK forsvar på trods af hans højde og så må der være en enkelt gang ud af de 10 hvor der ikke var offside på et hans fremragende dybdeløb.
Winston Reid: 8 - Var sikker som erstatning for Bak og leverede hvad man kunne forvente.
Uden for bedømmelse: Svenne Poulsen og Akeem Agbetu
Som i kan se har jeg givet høje karakterer og jeg mener egentlig ikke at FCMs indsats bliver afspejlet i resultatet. Fornuftigt præstation af guderne fra Midtjylland.
Vurdering af præstationerne
-
casper89
Vurdering af præstationerne
Senest rettet af casper89 13. apr 2006, 22:58, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Vurdering af præstationerne
Jeg er meget enig Casper......
Jeg synes vi spillede en rigtig god kamp, men hvad nytter det når, Hr Kragh øderlægger det.
Helt enig i, at 00 er en meget retfærdig karakter til den urutinerede dommer...
Jeg synes vi spillede en rigtig god kamp, men hvad nytter det når, Hr Kragh øderlægger det.
Helt enig i, at 00 er en meget retfærdig karakter til den urutinerede dommer...
-
Ravnen
Fuldstændig enig, gutterne får ikke løn som de fortjente i dag, for det var en herreindsats!
Lidt ekstra ros herfra til:
Femi > Ohh min ynglingsspiller, han er SÅ elegant, rolig og forudseende i sit spil. Ham kommer vi til at tjene mange penge på om 1½ sæson..
Traore > Det mindede til tider om John Faxe idag, Traore fik tilført midtbane en solid dosis fight!!
Claus > Synes dog Claus hører til på fløjen, har ikke angriber instiktet i sig, men er fantastisk til at udfordre modstanderne. Gid han kunne holde sig fri af skader i længere tid!
Og så..
Ståle Solbakken > Sikke en underlig kanut, han teede sig helt vildt hver gang FCK mistede en bold, han lignede en af de familiefædre man ser på sidelinien til juniorkampene HAHA. Da de var foran 3-1 hoppede og sprang han stadig ved det mindste. Der var lidt mere stil over Hans Backe
Lidt ekstra ros herfra til:
Femi > Ohh min ynglingsspiller, han er SÅ elegant, rolig og forudseende i sit spil. Ham kommer vi til at tjene mange penge på om 1½ sæson..
Traore > Det mindede til tider om John Faxe idag, Traore fik tilført midtbane en solid dosis fight!!
Claus > Synes dog Claus hører til på fløjen, har ikke angriber instiktet i sig, men er fantastisk til at udfordre modstanderne. Gid han kunne holde sig fri af skader i længere tid!
Og så..
Ståle Solbakken > Sikke en underlig kanut, han teede sig helt vildt hver gang FCK mistede en bold, han lignede en af de familiefædre man ser på sidelinien til juniorkampene HAHA. Da de var foran 3-1 hoppede og sprang han stadig ved det mindste. Der var lidt mere stil over Hans Backe
-
YahooSeeker [Bot]
jakob88 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er meget enig Casper......
>
> Jeg synes vi spillede en rigtig god kamp, men hvad
> nytter det når, Hr Kragh øderlægger det.
>
> Helt enig i, at 00 er en meget retfærdig karakter
> til den urutinerede dommer...
rolig nu
dommeren kan da ikke gøre for at FCM forærer alle målene væk, det var nærmest pinlig ringe af ulvene. Typisk, når de møder et af topholdene rækker evnerne ikke længere
øvøv
> Jeg er meget enig Casper......
>
> Jeg synes vi spillede en rigtig god kamp, men hvad
> nytter det når, Hr Kragh øderlægger det.
>
> Helt enig i, at 00 er en meget retfærdig karakter
> til den urutinerede dommer...
rolig nu
dommeren kan da ikke gøre for at FCM forærer alle målene væk, det var nærmest pinlig ringe af ulvene. Typisk, når de møder et af topholdene rækker evnerne ikke længere
øvøv
-
Ravnen
Ravnen skrev:
> Traore > Det mindede til tider om John Faxe
> idag, Traore fik tilført midtbane en solid dosis
> fight!!
Pyha, efter hvad jeg så på onside så trækker det ned i Traores bedømmelse den foræring han giver Santos til 1-3 målet..
Desuden meget uproffesionelt gjort af vores anfører Bak, som anfører burde han vise noget mere besindelse i sådanne situationer..
Men dommeren var da også ret ringe, der er klart arm på bolden ved 1-1 målet, havde de ikke fået den så var de næste heller ikke kommet..
> Traore > Det mindede til tider om John Faxe
> idag, Traore fik tilført midtbane en solid dosis
> fight!!
Pyha, efter hvad jeg så på onside så trækker det ned i Traores bedømmelse den foræring han giver Santos til 1-3 målet..
Desuden meget uproffesionelt gjort af vores anfører Bak, som anfører burde han vise noget mere besindelse i sådanne situationer..
Men dommeren var da også ret ringe, der er klart arm på bolden ved 1-1 målet, havde de ikke fået den så var de næste heller ikke kommet..
-
caspersm
havde fck ikke fået det første mål, som IKKE skulle have været der, havde kampen set helt anderledes ud og FCM havde nok ikke forræret det klossede straffe, og det klossede røde kort og den klossede afvlevering af taoré
-
HKP
Jeg må desværre give dig ret, skovsen. Evnerne rækker ikke længere. De fightede alt hvad de havde lært, en angriber scorede endda, men der var klasseforskel selv om dommeren var ekstrem FCK-fan.
Vi mangler noget kvalitet og tyngde på midten af banen. Håber det kommer, men Traore, Femi, Dennis og Mikkel T. mister bolden alt, alt for ofte! Og det virker for ofte som om holdet ikke bare på rygraden ved hvorhen bolden skal spilles - de er næsten altid nødt til at orientere sig først og så går der bare for lang tid! Synes iøvrigt vores backs kun spillede defensivt i dag...
Mine karakterer
Anders Rasmussen 8 - To pragtredninger men en masse skæve udspark og så situationen omkring straffesparket
Daugaard 8 - spillede meget rutineret uden at være prangende
Kristian Bak - 9 - Det får han selv om han bliver smidt ud. På en for ham lidt tynd dag skal han alligevel have den karakter!
Magnus Troest - 8 solidt forsvarsspil, men så ikke altid så kvik ud
Jesper Mikkelsen - 7 synes han spillede uden gejst! Og en del boldtab.
Traore 7 - Mister bolden på samlebånd og er langsom, men var med i meget. Forærer Santos en scoring.
Femi - 8 Hvis han ikke mistede så afsindigt mange bolde... Er en rigtigt god tekniker!
Mikkel Thygesen 6 - får ikke noget ud af det i dag. Ufarlig og anonym.
Claus Madsen - 7 Hurtig og pågående. Men én til en, temmelig ufarlig. Mangler kamptræning
Dennis Sørensen - 8 En masse fight og godt oplæg, men ellers mange boldtab og uden gode idéer og igen en stor afbrænder med hovedet!
David Nielsen - 9 En scoring, flot! Endelig! Pågående og med i meget spil, dog uden at få så meget ud af det. Hans formkurve er klart opadgående!
Resten er uden for vurdering!
Alt i alt en god indsats imod et godt FCK hold, som bare er bedre end os i øjeblikket og generelt har mere klasse. Det må man bare erkende.