Bussen til GF på søndag!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Crasher

Bussen til GF på søndag!

Indlæg af Crasher »

Der er stadig ledige pladser i busserne til på søndag, men det kræver flere tilmeldinger, før det bliver rigtig vildt, så skynd jer nu at blive meldt til... Gutterne har brug for at blive støttet 100 % lige nu, og til denne latterlige pris, kræver det ikke meget af dig for at være med

Tilmeldingen vil blive holdt åben indtil busserne er fyldt op, men efter tilmeldingsfristen iaften, er der ikke mulighed for at sætte ind med yderligere (en) bus(ser). Først til mølle.... 100 kr. Come on !!!

http://www.black-wolves.com/bustur-agf.htm
Eller:
Ring 22 37 99 32

/Kasper Madsen

(Med et ønske om at se AGF ryge ud af ligaen, som bosiddende i Århus.. WILD !!!!)
Senest rettet af Crasher 23. mar 2006, 13:03, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Bussen til GF på søndag!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Når du siger busserne er det så 2? indtil nu altså?

HauG

Re: Bussen til GF på søndag!

Indlæg af HauG »

holdes der noget warm-up et sted i århus eller er det kun i bussen? jeg bor nemlig i århus så daffer ikke til ikast for at tage bussen.... men kommer på stadion søndag....

smørtyven

VÅGN OP Midtjylland!!!!

Indlæg af smørtyven »

Sølle 2 busser er der bestillinger til.

Hvad er der galt med folk, tur/retur til Århus inkl. entrebillet for 100,-... og så er der så få der vil med. Det er sgu sølle opbakning til holdet når de har allermest brug for det.

Kom nu folkens, ingen gider høre på dårlige undskyldninger for ikke at tage med, hvis du ikke kan har du sikkert en gyldig grund... ellers er det sgu nu DU skal tage dig sammen og støtte holdet.

Keep the faith
Smørtyven - som lige skulle af med galden, undskyld til alle der blev fornærmede.

Takito

Re: VÅGN OP Midtjylland!!!!

Indlæg af Takito »

Vil også lige sige at det ser lidt sølle ud med tilmelding. Det kan ikke passe at vi ikke kan samle flere mennesker til en så vigtig kamp. Har ikke selv mulighed for at tage bussen fra Herning da jeg opholder mig i Odense på det tidspunkt. Derfor kører jeg selv afsted til "smilets by" for at se kampen.

Det er nu de har brug for vores opbakning. 100 kr for at se superliga bold inkl. bustur. Så kan man ikke få det bedre. Det er jo et tilbud som er serveret på et sølvfad.
Det kan være folk forventer at bussen skal holde ved ens dør før folk gider oppe sig lidt og støtte holdet.

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Når i siger busser så er det 2 almindelige busser og ikke dobbeltdækkere?

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Enig, men det hjælper jo ikke at brokke sig over det herinde, da flertallet herinde nok tager med.

kopien

Indlæg af kopien »

Det tvivler jeg faktisk på flertallet af brugere herinde gør...
Bare kald mig pessimist men jeg tror der er utrolig mange brugere af graven der lige netop IKKE tager med til Århus.. Mange bruger jo graven som et informationsmiddel og info om FCM, det er ikke nødvendigvis de mest dedikerede fans der bruger graven jævnligt.. Et faktum som folk sikkert ofte glemmer.. Jeg selv gør det i hvert fald ofte angående TIFO..

kopi.. - Let nu røven folkens..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ved du det er to busser?
Jeg spurgte nemlig.

kopien

Indlæg af kopien »

1 normal og 1 dobbeldækker ja..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg kommer på stadion, men da jeg bor i Århus tager jeg altså heller ikke hjem først:) selvom det kun koster 100 kr:) Men vi ses til topsteming på NRGI Park

Due

Sidste frist?

Indlæg af Due »

>>Tilmeldingen vil blive holdt åben indtil busserne er fyldt op, men efter tilmeldingsfristen iaften, er der ikke mulighed for at sætte ind med yderligere (en) bus(ser). Først til mølle.... 100 kr. Come on !!! <<

Sidste frist er det ikke først imorgen, og ikke idag som du siger?

BW # 163

Warm up i Århus (søndag)

Indlæg af BW # 163 »

Der er snak om at lave noget uofficielt herude (Århus) før kampen. Foreløbig har jeg 3 tilkendegivelser, med din bliver det 4. Men hold øje med Graven, ugen ud.

MVH

BW # 163

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Skal du ikke med til Warm-up et endnu ikke fastlagt sted i Århus ?.

BW # 163

Crasher

Re: Warm up i Århus (søndag)

Indlæg af Crasher »

Fed ide, jeg har fri fra work kl 12, så må vi mødes til nogle pilsnere... bare giv lyd, jeg er super frisk

/Kasper Madsen

Besvar