Hvem så kampen?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Hvem så kampen?

Indlæg af Mose »

Det er næsten umuligt at finde noget der beskriver detaljer ved vores kamp i Norge.

Hvem spillede godt? Var Leon god som højreback? Var Femi opgaven voksen? Var Troest god? o.s.v.

Hvis nogen har set kampen eller læst et fyldigt referat kunne det da være dejligt om de gad at skrive et par linjer.
Senest rettet af Mose 10. dec 2005, 19:22, rettet i alt 1 gang.

Claus (BW#1145)

Re: Hvem så kampen?

Indlæg af Claus (BW#1145) »

YahooSeeker [Bot]

Re: Hvem så kampen?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej

Hvem så kampen? ja det er et godt spørsmål.. på stadion var der 63 tilskuere (62 START-fans og 1 FCM-fan, såvidt jeg ved... og det var mig...)
Skal indrømme at jeg savnede lidt hjælp til at heppe på ulvene i torsdags, selvom det nu ikke var noget stort problem at overdøve de 62 Start-tilhængere, hehe..

Jeg kan desværre ikke give noget fyldigt referat af kampen, men jeg kan da sige så meget at FCM ikke spillede specielt prangende. Forsvaret var lidt for tandløst og der var også for lidt action oppe i angrebet. Alt i alt tror jeg vi kan være nogenlunde tilfredse med resultatet, selvom vi misbrugte et straffespark og måske havde den største chanse. Det var lidt for tydelig i starten af 1.halvleg og dele af 2.halvleg, at fcm-spillerne ikke var vant til at spille på en frossen bane for 63 tilskuere... Vi må håbe det bliver lidt bedre til kampen i morgen! (håber der kommer noen fcm-fans, for jeg kan desværre ikke komme)

Besvar