39 mål

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klauzito

39 mål

Indlæg af Klauzito »

Det er hvad der er haglet ind imod os her i efteråret. Dete r kun 4 mindre end det dårligste i ligaen.
Det viser også klart hvor vi virkelig mangler noget, nemlig i forsvaret. Bare i de sidste 3 kampe er der scoret 7 mål mod os og det endda mod de to bundhold, her viste Jesper Mikkelsen endnu engang prøver på hans varemærke i år - forsvarskiks!
Der kan overhovedet ikke være tvivl om at vi mangler nogle ordentlige forsvarsspillere og noget styring dernede.

Sjovt nok advarede Næstved fans os imod dette scenario da vi skrev med Erik!
Senest rettet af Klauzito 5. dec 2005, 09:14, rettet i alt 1 gang.

micco

nicolai og hansen..

Indlæg af micco »

Hvis ikke klubben vælger at lade disse herres kontrakter løbe ud til sommer, så fatter jeg ikke noget...

Nicolai er nok den mest forvirrede fodboldspiller jeg nogensinde har set på bedste niveau, konstant på mellemhånd!!

Hansen.. tja.. Punktum for en flot karriere men niveauet er der bare ikke mere!!

micco

Vinding

Jesper Mikkelsen

Indlæg af Vinding »

Så kostede han os igen sejren pga. et par åndsvage kiks.
Jeg ved ikke hvad han laver på holdet. Erik burde ikke udtage ham, men med de skader der er i truppen er det nok eneste mulighed de har for at stille et hold.

Han har efterhånden kostet klubben en del point i efteråret.

Han satte AGF igang ved at lavede en total åndsvag straffespark i en helt ufarlig situation.
Han lavede en kæmpe kiks imod VFF da han ville være smart med bolden, og den landede i stedet for føderne af Mota.
Han var også godt indblandet sammen med Nicolai Jørgensen i det første mål i søndags i mod SønderjyskE.

Han kan ikke blive ved med at leve på kampen imod SønderjyskE hvor han scorede mål i begge ender

Vinding

Jan

Re: Jesper Mikkelsen

Indlæg af Jan »

Jeg håber at se nogle nye ansigter til forår(specielt forsvar). Og ikke til sommer når nogle af spillernes kontrakter udløber. Vi kunne passende bruge dem til at redde os fra et nedrykning(gud forbyde det), og være spillet ind på holdet til næste sæson.

Mit ønske til Julemanden, der var på stadion idag, var en sejr over ob, men intet går i opfyldelse for os i og omkring fcm for tiden.

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Fuldstændig enig. (man kan så i parantes bemærke, at på dødboldssituationerne er han heller ikke specielt effektiv med mere, inkl straffe)

Han skal væk, hvis forsvaret skal komme til at køre. Såvidt jeg kan forstå, er det talenter på vej til hans position. De kan umuligt gøre det dårligere end JM.

Håber ikke at JM er stamspiller til foråret

Vinding

Indlæg af Vinding »

Jeg har virkelig ikke forstået hvorfor hans kontrakt blev forlænget da klubben trak lidt på det sidste gang...
Hold op hvor vi mangler Skriver, men ham ser nok ikke meget til i fremtiden.

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Der var snak om at Skriver blev klar til foråret men har ikke hørt sidste nyt. vi kunne virkelig godt bruge om i midterforsvaret. Han gjorde det virkelig. Men så må vi håbe at han ikke lave en Martin Nielsen. (At han går helt ned efter lang skades pause)

Arff

Indlæg af Arff »

Han er fodbold invalid :| Det sagde de i optakten til dagens kamp mod OB !
Han stopper efter sommer når hans kontrakt udløber ! Desværre !
Men Troest Traoré var sq gode sammen (i den ENE kamp) !
Hvis vi nu fik Søren Jensen fra VFF. syntes jeg at forsvarskæden skulle se sådan ud:
Lindkvist Troest Teo Søren Jensen !

Hvad syntes i ?

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Jeg er ikke imponeret over Traoré, så jeg vil ligeså gerne have flg. opstilling

Lindkvist - Troest - Reid - Søren Jensen

Så kan man sige, at det er et meget urutineret forsvar, ja, men med tiden vil de kunne danne et kanonforsvar, og det kan umuligt blive værre end med JM løbende rundt og optage en plads.
Hvis jeg var træner, ville jeg give denne opstilling en chance, men nu er jeg ikke træner, så det kan da være jeg tager helt fejl!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg er meget enig i dette forsvar... Jeg synes ikke det gør noget have to unge i midterforsvaret, og Søren Jensen ville ikke være dårlig at få til klubben.... Meget lovende forsvar som uden tvivl bør forsøges......

Men en ting er sikkert... NIKOLAJ JØRGENSEN & JESPER MIKKELSEN skal væk fra vores klub... Vi kan ikke bruge dem til noget... Det er hårde ord, men vi er nødt at se realistisk på den aktuelle situation...
Det nytter ikke noget at sige at NJ er god, fordi vi har betalt et totalt til grint beløb for ham... Der er vi nødt til at erkende, at vi har spildt et x antal millioner på ham...

Ørgaard - Sælg NJ & JM....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jakobs skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er ikke imponeret over Traoré, så jeg vil
> ligeså gerne have flg. opstilling
>
>
> Lindkvist - Troest - Reid - Søren Jensen
>
> Så kan man sige, at det er et meget urutineret
> forsvar, ja, men med tiden vil de kunne danne et
> kanonforsvar, og det kan umuligt blive værre end
> med JM løbende rundt og optage en plads.
> Hvis jeg var træner, ville jeg give denne
> opstilling en chance, men nu er jeg ikke træner,
> så det kan da være jeg tager helt fejl!!!

hvad med

Lindkvist - Troest - Bak - Søren Jensen

Lad Bak blive i forsvaret er for god en mand at skubbe fremad

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

Jesper mikkelsen har været nede i en dyb bølgedal efter han gjorde det fantastisk mod sønderjyske og eb skrev en længere artikel efter ham. Hans selvtillid er selvfølgelig helt i bund nu. Men før det var han en af holdets mest stabile spillere, bare som back, syntes han er en dem vi skal blive ved med at satse på. Men igen mangler vi en træner der kan skyde noget vildskab og selvtillid ind i spillerne, der er er evner på et meget stort 0.

Nikolaj Jørgensen ikke bare liger Martin Nielsen han er sgu også lige elendig. Håber bare ikke at han også skaber så stor splid i truppen, med lokken til byture og strip til julefrokosterne som martin nielsen den nar af en serie 6 spiller gjorde.

Mvh Sømanden

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Rigtigt at JM har spillet ok for FCM, men i mine øjne kan det slet ikke kompensere for alle de fejl og dårlige kampe han har præsteret - sælg

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Kristian Bak i forsvaret er fortid. Han skal spille Fremme efter min mening. Han er en klasse angrebsspiller !

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

enig

Besvar