Reid sendte Frank på skadestuen.
-
YahooSeeker [Bot]
Reid sendte Frank på skadestuen.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/RoyalL ... 194338.htm
Farlige Frank skadet inden kampen
FCM-cheftræner, Erik Rasmussen, stillede op uden flere stamspillere, og gav blandt andet debut til den 17-årige newzealænder Winston Reid, som var så tændt, at han med en højt hævet albue skadede Frank Kristensen under opvarmningen, så angriberen måtte en tur på skadestuen.
Farlige Frank skadet inden kampen
FCM-cheftræner, Erik Rasmussen, stillede op uden flere stamspillere, og gav blandt andet debut til den 17-årige newzealænder Winston Reid, som var så tændt, at han med en højt hævet albue skadede Frank Kristensen under opvarmningen, så angriberen måtte en tur på skadestuen.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. nov 2005, 19:35, rettet i alt 1 gang.
-
Anni
Re: Reid sendte Frank på skadestuen.
Det ser også grimt ud, når man ser det på billederne hos fotovagn.
Anni/
Anni/
-
kopien
selvom man selvfølgelig bør have ondt af Frank i denne situation, synes jeg det er fedt at læse at der her er en spiller, Reid, der virker tændt og virkelig giver sig allerede under opvarmningen, det bevidner sku om en der vil ind og gribe chancen..
Håber virkelig en mand som Reid er en fremtidens mand..
Måske denne sæson ikke bliver så forfærdelig som først frygtet hvis vi kommer til at opleve en række "gennembrud"/Debuter fra nogle af vores opkomlinge..
Kopi..
Håber virkelig en mand som Reid er en fremtidens mand..
Måske denne sæson ikke bliver så forfærdelig som først frygtet hvis vi kommer til at opleve en række "gennembrud"/Debuter fra nogle af vores opkomlinge..
Kopi..
-
Allan B.
Kedeligt uheld. Men det sjove ved historien er, at Reid selv mååtte udgå på grund af en norsk albue. Skæbnens ironi.
-
Leifcool
Det er da uheldigt , nu havde han ellers muligheden for at lave mange mål mod en flok nordmænd der lige var kommet ind med 4-toget.
Håber han bliver klar....
Håber han bliver klar....
-
fadlaa
frank risikerer 6 ugers pause!!!
Dårligt nyt. Sakset fra bold.dk
FCM-angriber Frank Kristensen frygter at have brækket kindbenet. Bekræftes det ved en undersøgelse mandag, imødegår han ca. seks ugers pause
Da FC Midtjylland torsdag bankede de norske mestre Vålerenga med 4-0 hjemme i Royal League, var det uden det normale førstevalg til angrebspladsen, Frank Kristensen. Farlige Frank fik under opvarmningen en albue i hovedet af holdkammeraten Winston Reid, og frontløberen frygter nu at have brækket kindbenet.
- Jeg blev scannet idag (fredag, red.), og det tyder på, at jeg nok har brækket kindbenet. Jeg skal til undersøgelse mandag på et hospital i Århus for at få konstateret, hvad der rent faktisk er sket, og for at se om det er brækket, siger Frank Kristensen til bold.dk.
Er den gal med kindbenet, imødegår Kristensen en skadespause på omkring seks uger, hvilket også var de hårde facts, som Brøndbys Per Nielsen måtte se i øjnene tidligere på sæsonen, da det samme skete for ham. FCM-spilleren ser dog tingene på den lyse side og glæder sig i stedet over torsdagens Royal League-sejr.
- Jeg fik da set det første kvarter med det ene øje fra bænken, så jeg så Mikkel Thygesens mål. Det var helt vildt flot, det de præsterede, fastslår Frank Kristensen.
-
Ravnen
Re: frank risikerer 6 ugers pause!!!
Surt. Men han skal vel bare have en maske som Ebbe Sand 
-
YahooSeeker [Bot]
Re: nogen der har linket?
Til billederne hos fotovagn??
Thomas Kbh..
Thomas Kbh..
-
Peter Ross