TB træner i EfB
-
Kent
TB træner i EfB
Spændende at se om han har lært noget af de to fyringer.
Personligt tror jeg ikke han passer ind i EfB, og med mindre han er blevet bedre til mandskabspleje, så tror jeg ikke han bliver nogen succes.
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=322242
Kent
Personligt tror jeg ikke han passer ind i EfB, og med mindre han er blevet bedre til mandskabspleje, så tror jeg ikke han bliver nogen succes.
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=322242
Kent
Senest rettet af Kent 25. nov 2005, 09:28, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: TB træner i EfB
Vildt overraskende, og synd for Esbjerg!
Men godt for FCM, så er der en seriøs konkurrent mindre
Men godt for FCM, så er der en seriøs konkurrent mindre
-
Tapia
Tja jeg tror faktisk han er en god træner.
På det seneste har jeg tænkt meget på om det i virkeligheden er Erik Rasmussens hold som vandt bronze sidste år, eller det er Troels Bechs hold.
Forklaring: Uanset hvad man synes om Troels er han god på det taktiske plan, og spillerne har helt sikkert lært noget. De har så at sige et fundament, som bare skal tilføres lidt humør.
Det er lidt det samme man ser nu i OB. De oplever også en flot periode efter et skifte fra TB til en træner med en mere løs stil.
Nu bliver det spændende om de oplever det samme som os, og går helt ned på sigt.
Jeg vil ikke blive overrasket.
Hvis han har lært noget af de to fyringer, skal han nok blive en succes.
Erik Rasmussen derimod er fortid. Han kan jo INTET taktisk.
På det seneste har jeg tænkt meget på om det i virkeligheden er Erik Rasmussens hold som vandt bronze sidste år, eller det er Troels Bechs hold.
Forklaring: Uanset hvad man synes om Troels er han god på det taktiske plan, og spillerne har helt sikkert lært noget. De har så at sige et fundament, som bare skal tilføres lidt humør.
Det er lidt det samme man ser nu i OB. De oplever også en flot periode efter et skifte fra TB til en træner med en mere løs stil.
Nu bliver det spændende om de oplever det samme som os, og går helt ned på sigt.
Jeg vil ikke blive overrasket.
Hvis han har lært noget af de to fyringer, skal han nok blive en succes.
Erik Rasmussen derimod er fortid. Han kan jo INTET taktisk.
-
Claus (BW#1145)
Troels Bechs hold??? Har du spist svampe? Det er nu 2 år siden at han satte sit sidste aftryk på holdet, og så vil du give ham æren? Helt ærligt, den er sgu da for langt ude.
-
Tapia
Nix. Ingen svampe.
Og jeg tror stadig han har haft en indflydelse på holdet.
Og jeg tror stadig han har haft en indflydelse på holdet.
-
jj
Ja, dårlig indflydelse.
Den mand mangler simpelthen menneskelige egenskaber for at fungere som træner. Jeg tror ikke på, han er den rigtige mand i EFB, ikke det gør mig noget.
Den mand mangler simpelthen menneskelige egenskaber for at fungere som træner. Jeg tror ikke på, han er den rigtige mand i EFB, ikke det gør mig noget.
-
Vinding
Det gik jo ikke alt for godt sidst TB overtog et hold efter Ove.
TB er kun en tv træner. Han har altid en kommentar alt i fodboldens verden på tv2, og jeg syntes at han skulle blive ved det.
Men nu er Esbjerg ikke en trusel i fremtiden, men derimod AGF.
Vinding
TB er kun en tv træner. Han har altid en kommentar alt i fodboldens verden på tv2, og jeg syntes at han skulle blive ved det.
Men nu er Esbjerg ikke en trusel i fremtiden, men derimod AGF.
Vinding
-
Jakobs
-
ste(fcm)fan
Re: EFB-fans-reaktion
jeg vil da bare sige at det er godt jeg ikke er esbjerg fan lige nu..
-
Altoriso
FCM -fans-reaktion...
Jeg synes at det er pinligt at høre flere af jeres kommentarer !!!
Fordi at TB til sidst ikke havde det der skulle til rent mandskabsplejemæssigt, måske, skal man altså ikke gøre ham til en dårlig træner !
Han førte os altså langt henad den vej FCM totalt har opnået siden 1999
Så generelt synes jeg det er pinligt at høre folk gå med på "lad os lige tryne Troels Bech" galejen !
Jeg havde ikke noget imod at man opsagde samarbejdet med TB dengang, men øsnker ham held og lykke i sit nye job i Esbjerg !
mvh
Jan / sjællænderen
Fordi at TB til sidst ikke havde det der skulle til rent mandskabsplejemæssigt, måske, skal man altså ikke gøre ham til en dårlig træner !
Han førte os altså langt henad den vej FCM totalt har opnået siden 1999
Så generelt synes jeg det er pinligt at høre folk gå med på "lad os lige tryne Troels Bech" galejen !
Jeg havde ikke noget imod at man opsagde samarbejdet med TB dengang, men øsnker ham held og lykke i sit nye job i Esbjerg !
mvh
Jan / sjællænderen
-
Ravnen
Re: FCM -fans-reaktion...
Jeg kan ikke se det pinlige i at have et realistisk forhold til TB. Indtil han har bevist andet er kritikken rimelig nok.
At han så har indrømmet mange af kritikpunkterne her på det seneste, gør det da lidt spændende at se om han virkelig kan ændre stilen
At han så har indrømmet mange af kritikpunkterne her på det seneste, gør det da lidt spændende at se om han virkelig kan ændre stilen
-
Altoriso
Jamen han har da bevist at han godt kan !
Jeg mindes da at vi fik et par gode sæsoner med ham som træner, hvor det så i den sidste efterårssæson gik ned af bakke ( det er vist pointmæssigt gået dårligere i dette efterår.... )
På onside.dk står der et interview med Michael Hansen, som viser lidt af de nuancer spillerne også har oplevet med ham som træner !
Det kunne måske få folk til at tænke sig lidt om inden de bare høvler en mand ned med spredte hagl !
Jeg savner tit at folk herinde tænker mere end én tanke om tingene, i stedet for bare at sige "jeg synes han er for ringe"
Det minder mig om når jeg spørger børn om hvorfor de holder med FCK eller Brøndby, så siger de bare at " de er de bedste" - når jeg så spørger dem om de kender noget til holdet, så kan de måske lige navnet på en eller 2-3 spillere, og så er det det..
Jeg mindes da at vi fik et par gode sæsoner med ham som træner, hvor det så i den sidste efterårssæson gik ned af bakke ( det er vist pointmæssigt gået dårligere i dette efterår.... )
På onside.dk står der et interview med Michael Hansen, som viser lidt af de nuancer spillerne også har oplevet med ham som træner !
Det kunne måske få folk til at tænke sig lidt om inden de bare høvler en mand ned med spredte hagl !
Jeg savner tit at folk herinde tænker mere end én tanke om tingene, i stedet for bare at sige "jeg synes han er for ringe"
Det minder mig om når jeg spørger børn om hvorfor de holder med FCK eller Brøndby, så siger de bare at " de er de bedste" - når jeg så spørger dem om de kender noget til holdet, så kan de måske lige navnet på en eller 2-3 spillere, og så er det det..
-
Nielsen
Så husker du altså forkert, han var træner 1 1/2 år, han overtog holdet efter vi vandt bronze med Ove P., Den første sæson under T.B. endte med den hidtil dårligst placering i superligaen i FCM´s historie nemlig en 7. plads, den efterfølgende halv sæson sluttede på samme vis og fyringen af T.B. var en realitet.
-
Altoriso
jo jo, men vi nåede også et par gode UEFA-cup kampe, og efter nogle gode resultater i pokalturneringen nåede vi også et af de store højdepunkter i FCM´s historie nemlig Pokalfinalen 2003
Men det er rigtigt at turneringen gik skidt og den er jo lige som altafgørende for at man kan komme videre i Europa, så det var jo helt forståeligt at han røg om efteråret
Men det er rigtigt at turneringen gik skidt og den er jo lige som altafgørende for at man kan komme videre i Europa, så det var jo helt forståeligt at han røg om efteråret
-
Vinding
Det var en glædens dag da vi kom af med TB. OB kunne heller ikke bruge ham til ret meget.
Det eneste sted TB og John Habsen for den sags skyld passer ind er på TV.
De analyser altid kampene godt.
Vinding
Det eneste sted TB og John Habsen for den sags skyld passer ind er på TV.
De analyser altid kampene godt.
Vinding