Nye spillere ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Nye spillere ?

Indlæg af Arff »

Hej (:

Mangler vi ikke en kniv skarp angriber , som scorer mere end 10-12 mål pr. sæson i SAS-Ligaen ? De fleste andre tophold har mindst én angriber som scorer imellem 15-20 mål pr. sæson , og det syntes jeg også vi mangler !

MVH. Arff (:
Senest rettet af Arff 22. nov 2005, 20:37, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Nye spillere ?

Indlæg af Altoriso »

jo det kunne vi da godt bruge :-)

Men det kan jo gå den ene vej, lige så vel som det kan gå den anden vej..

Arff

Indlæg af Arff »

Kunne vi ikke godt bruge f.eks. Peter Garulud , som er forhodvist "billig" tilsalg ?!
Han går både forest både til træning og kamp , og han scorer også en 20-25 gange sæson alt i alt ! Var han ikke en mulighed ?

YahooSeeker [Bot]

Re: Nye spillere ? O.T

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Arff din Freak !

Hehe.. velkommen til ulvegraven ! ;D

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Altså hvis vi havde en masse penge, kunne det da godt være en fin ide, men så mange har vi vist heller ikke...

Men på sigt ville det da være rart med en sådan målscorer, og det synes jeg da også at vi før har været heldige med !

Men hvem ved; med de lidt lettere kampe vi forhåbentligt snart går i møde ( vi har trods alt haft FCK og BIF 2 gange ude hver i efteråret.. ), så kan det jo også godt ske at vores målscorere kommer lidt mere i gang i foråret :-)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hmm... koster Graulund ikke ca. 3 mio.??? Det er vel ikke den dyreste spiller vi har hentet???

Mose

Indlæg af Mose »

Hvor finder du så lige 3 mio.

Der er ingen penge til nyindkøb. Se evt. sidste referat fra sidste generalforsamling hvor Anker, bestyrelsesformanden, gjorde det klart, at en sund økonomi kommer før en sportslig satsning.

Find nu lidt tålmodighed. Vores tid kommer snart.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nej den dyreste er vel Nicolaj J som efter sigende kostede 5 mill

FCMadZ

Drengefinale

Indlæg af FCMadZ »

hvornår og til hvem røg Ikast ud af ekstra bladets skoleturnering?

YahooSeeker [Bot]

Re: Drengefinale

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vi røg ud til Vorrevangskolen fra Arhus.

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

hvor meget tabte i?

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

2-3 De fik jo som bekendt udelukket 4 spillere

fadlaa

Hykleri!!!

Indlæg af fadlaa »

Skal måske lige uddybe mit indlæg. VI fik udelukket 4 Spillere Pga man ikke mente de opfyldte kravene for deltagelse i turningen. Man kan så undrer sig over at den ene deltager i dagens finale stiller op med et hold, der er indentisk med Slagelses Junior 1 div hold.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Vi har dem i truppen. FF scorer. når han ikke er skadet 10-15 stk. på en sæson (normalt). Nu er der bare ikke noget der hedder normalt (lære jeg på pæd. seminariet), men han var væk det meste af foråret og har heller ikke været oppe i opmdrejninger her til efteråret. DN har også været skadet. han er god for en 8-12/13 stk. så med en sådan frontduo er der allerede mindst 20 mål på kontoen. Og med Thyges gannembrud, DS's mål på indløb el. oplæg fra Daugaard, Mikkelsen på frispark (for straffe kan han ski ikke scorer på) og et par kasser fra Bak efter hjørne, så er vi ved at være der. Heldet og godheden har ikke med os denne sæson, MEN det kommer igen! Tro på det, det gør jeg. Vil gøre ALT for at komme ned og se den sidste kamp i denne sæson mod OB.

ulv865 / som tror på det igen efter sejren over ACH.

Arff

Indlæg af Arff »

Jo . men vi kan sikkert få ham lidt billigere .

Besvar