jeg synes at det var ret mdoig af ham at erkender sig fejl...
så synes jeg at jeg vil ikke lægger syndbuk på ham længere, og håber at han bliver lige så længere end ove pedersen.
håber at der kommer en og lærer ham op så kan han bliver lige så farlige som andre stjerne-træner såsom jeg selv fanasier lidt.. som cappelo, neri, mourinho, laudrup.. du kan også nævne nogle andre som håber på at ER bliver lige så gode som dem.
bare min meninge.
Henker
tag en kig : http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=149251
flot af ER at ERkender sig fejl...
-
seerup
flot af ER at ERkender sig fejl...
Senest rettet af seerup 25. nov 2005, 08:37, rettet i alt 1 gang.
-
Vinding
Re: flot af ER at ERkender sig fejl...
Det er rigtig flot, så må vi bare støtte ham, og holdet til at få vendt skuden i de kommende kampe!
Vinding
Vinding
-
YahooSeeker [Bot]
Man må have respekt for en mand der indrømmer sine fejl. Jeg mener dog det er for få fejl han indrømmer, og noget sent indrømmelserne kommer.
Jeg mener stadig at det er det taktiske niveau hvor han er for svag!
Jeg mener stadig at det er det taktiske niveau hvor han er for svag!
-
Vinding
Det kommer sent, og jeg syntes at de tiltag omkring konsulent hjælpen kommer alt for sent. Jeg har følt at det har været galt siden sæson start. Vi har slet ikke kunnet leve op til spillet fra sidste sæson på nogen af fronterne.
Vinding
Vinding
-
Elmer Kanando
Jeg synes også det er interessant at se hvordan Erik Rasmussen prøver at lade sig inspirere af erhvervslivets retrætemuligheder i fodboldens virkelighed... Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan man lader til at være ligeglad med Peter Brückmann-situationen efter offentliggørelsen af fakta!!!