reid og sivebæk på kontrakt..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
micco

reid og sivebæk på kontrakt..

Indlæg af micco »

ifølge dagens papirudgave af bt har begge tegnet en 3.5års fuldtids kontrakt! spændende at følge de to som er vores første akadami afkast til 1.holds truppen.. orgaard forventer at begge har fået superliga spilletid inden for et års tid, og det til trods for at begge stadig er ynglinge spillere endnu et år.. micco
Senest rettet af micco 22. nov 2005, 12:29, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: reid og sivebæk på kontrakt..

Indlæg af kopien »

Det lyder som dagens dejligste nyhed..

Nu er det godt nok begrænset hvad jeg har set til de to (en kamp faktisk kun)
Men Reid virker meget robust og forstod at sætte sig igennem, desuden var Sivebæk da klart en af de mest tekniske og hurtige spillere på banen så tegner godt for fremtiden..

Mini evt du lige kunne supplere mig her med min begrænsede viden..

desuden kan det da nævnes at vist lige præcis de to skal med SAS liga holdet på træningslejr over vinteren og at Reid vist nok havde fået trøjenummer til Royal Leauge kampene..
Kilde: en spiller.

Mvh Kopi..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/51118005

Det lyder som en god idé og de virker som nogle af de mest toneangivende på holdet !

Tror det er meget godt at lade dem starte på ds eller reserveholdet i ny og næ, så de ikke bare skal sluses ind for hurtigt

Vi skulle jo også gerne kunne forsvare vores ynglingeguld næste år :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja det er fedt at netop de 2 er kommet på kontrakt. I mine øjne er de 2 de største talenter sammen med Baba collins.

Mon det samtidig betyder, at vi ikke skal regne med så mange flere kontrakter til denne årgang. Min udmelding lyder måske underlig, men det er sagt med tanke på Akademiets overordnede stategi om at 2 spillere i hver årgang skal ende som Sas ligaspillere. Jeg mener personlig at Jesper W og Baba osse skal på kontrakt. Men så er det osse ved at være det.

Det skal ikke opfattes som om jeg ikke mener, at der ikke er andre store talenter, Men vi kan jo ikke skrive langtidskontrakter med et halvt hold.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Som du selv skriver, så er Winston Reid en ganske robust midterforsvarer. Han er ikke bange for at sætte en herre-tackling ind, og når han gør det, så bliver tacklingen udført yderst elegant, så han napper bolden og lader manden sprælle.

Sivebæk spillede ikke en af sine bedste kampe mod EfB. Han har meget mere i sig, end det han viste i lørdags. Han har et eminent ryk med bolden i fødderne, hvor han kan sætte mange spillere ved det første træk, for derefter at løbe fra dem, når han kommer op i tempo.

Det kunne være frækt, hvis Erik tager Sivebæk med til Horsens på søndag. Simon Poulsen er ude med karantæne, Pimpong har verdens dårligste vilje, og vil derfor ikke kæmpe for heldet mere, Thyge skal spille centralt, og Madsen kan ikke holde til en hel kamp.

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nick Ragus er også på kontrakt (2-årig med udløb 1/1-07).

Men jeg er fuldstændig enig i din vurdering. Fra det aktuelle ynglingeliga-hold, så er det nok kun Weinkouff og Baba der mangler at få kontrakt. Juelsgaard får nok også om et år eller 2, men han er trods alt stadig kun junior.

Peter Ross

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja Jesper,Hjorten og Habib burde være selvskreven til en kontrakt,hvis de fortsætter deres Udvikling til næste år. Men generelt er det lidt for tidligt at snakke om hvem der kommer kontrakt hos juniorne. Spillerene kan rykke meget i positiv/negativ retning på meget kort tid

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det er lige før, at der også er bud efter Winston Reid. I følge dagens udgave af BT, så er Magnus Troest, Claus Madsen, David Nielsen samt Anders Rasmussen alle tvivlsomme til søndagens kamp.

Derudover bliver følgende 100 % sikkert ikke klar:
Klaus Kærgård, Ulrik Lindkvist, Nikola Gjosevski, Kwadwo Poku, Søren Skriver, Nicolai Jørgensen, Frank Kristensen og Simon Poulsen (karantæne).

Peter Ross

JesperK

Indlæg af JesperK »

Ja, med mindre de er gode nok til at gå direkte ind og få færten af sasliga. Synes ind imellem man har en tendens til at beskytte talenter lige lovligt meget i DK.. ofte med rigtig god grund selvf.

Tillykke til de to, vi glæder os satme til at se jer i aktion. :-)

Claus J

Indlæg af Claus J »

Er der nogle der ved om Sivebæk havde en agent til at forhandle kontrakt for sig?? :-))

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Claus J skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der nogle der ved om Sivebæk havde en agent til
> at forhandle kontrakt for sig?? :-))
>
> Claus J

Nej det var bare hans far :-)

Mose

Indlæg af Mose »

Stor respekt for dig Peter men jeg mener du glemmer Salami og Agbetu. Måske er det fordi de spiller DS, men de er da trods alt årgang 1988 ligesom Ried, Collins og Sivebæk.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Stor respekt for dig Peter men jeg mener du
> glemmer Salami og Agbetu. Måske er det fordi de
> spiller DS, men de er da trods alt årgang 1988
> ligesom Ried, Collins og Sivebæk.
>
>

Jeg synes lige vi skal stoppe op og lade talenter være talenter, og så se på hvordan folk klarer sig når de kommer på Ligahold.
Nogen skal måske bruge fler år for at bryde igennem.
De har været vandt til at være de bedste af 1-2 årgange, nu skal de være de bedste over 10-15 årgange. Der er lidt af en forskel.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg tror ikke Akeem får kontrakt, da han simpelthen er for lille, og klubben nok ikke vil "spilde" 2-3 år, inden han bliver stor nok.
Salami lider af "Claus Madsen-syndromet", hvor han aldrig bliver 100 % klar, når han har været skadet. Han skal, så vidt jeg er orienteret, opereres igen her i vinterpausen, da han har en gammel skade, som volder ham lidt problemer. (Har glemt hvor det er henne...)

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Mht Pimpong så var Mette og jeg jo ude og se DS- kampen i lørdags mod topholdet Birkerød !
I 1. halvleg så man ikke meget til Pimpong, og der kunne man godt tænke, at han var et helt andet sted...
I 2. halvleg efter at være kommet sidst på banen (nok efter en lidt længere snak med træneren... ) kæmpede og figthede han så det var stor fryd at se på !

Så lad os nu bare få en god og fair afsked med ham de sidste kampe !

Besvar