U21 landskamp

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

U21 landskamp

Indlæg af Altoriso »

Hold da k... en afslutning !

Danmark vandt 3-1 og russerne fik 4 spillere fra banen plus en fra udskiftningsbænken vist ud i 2. halvleg i noget det kunne ligne en større skandale fra russisk side !

Simon Poulsen kom ind i 2. halvleg og gled godt forbi modstanderne et par gange, men fik ellers ikke sat et større aftryk på kampen, som jo så blev skæmmet af de russiske spillere

Over 11000 tilskuere på Brøndby Stadion var meget flot, og der var i forhold til kampene i Farum en betydelig bedre stemning, omend det sagtens kunne blive bedre rent koordineringsmæssigt mht sange og anden opbakning

Man kunne også tydeligt høre at der var mange Brøndby fans, som feks buede af Martin Bergvold (FCK) under præsentationen - det er sgu for ringe !!!
Senest rettet af Altoriso 18. nov 2005, 14:38, rettet i alt 1 gang.

Jean / BW# 1238

Re: U21 landskamp

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Hold da k... en afslutning !

Det må man nok sige. Jeg var helt chokeret... :-)

> Danmark vandt 3-1 og russerne fik 4 spillere fra
> banen plus en fra udskiftningsbænken vist ud i 2.
> halvleg i noget det kunne ligne en større skandale
> fra russisk side !

Bestemt en skandale og der bør følge en ekstra stor bøde med de 5 (!) røde kort til det russiske forbund.

Har læst i flere medier at det var 4 røde kort, men jeg fik/får det altså til 5, og det gjorde/gør bold.dk også.

http://www.bold.dk/direkte/indexigaar.asp

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ellers en fremragende kamp af U21 landsholdet, det er virkelig stærkt at de kommer flot igen efter at være kommet bagud. Russerne fik ikke en ben til jorden hvilket vel er en af årsagerne til deres skandaløse adfærd.

Glæder mig til at se U21 EM, når nu A-landsholdet ikke kunne klare sig.. :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja helt sikkert en kanon kamp både på og uden for banen. Mon ikke Bif nok skal få deres Naboer fra DBU overbevist at fortsætte på Brøndby.

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Nogen der ved hvor man kan se klip af de sidste minutter....

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Nogen der ved hvor man kan se klip af de sidste minutter....

Besvar