Lille Sif tuder

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Lille Sif tuder

Indlæg af Altoriso »

http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... /fodbold05

Og så denne her klassekommentar:

"Beskeden helt ude fra det vestjyske var, at de ikke kunne samarbejde på det felt med så lille en klub som Silkeborg IF"

Hvad f..... regner de med ?
Skal sponsorafdelingen nu også besmittes af de røde lus fra Silkehår...

Ja ja... De ligger over os i stillingen... so f...... what

Nå fuck det - er vel også bare lidt muggen over at de var så heldige at slå os i søndags :-(

Syntes bare det var lidt morsomt at læse
Senest rettet af Altoriso 17. nov 2005, 08:43, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Lille Sif tuder

Indlæg af Ravnen »

LOL - der er jo fuldstændig udsolgt til hver kamp oppe i loungen, så er det da klart at FCM ikke vil skubbe egne sponsorer ud fordi SIF vil have deres ind. Sponsorloungen er trods alt et tilbud til FCMs sponsorer, ikke besøgende udeholds..

Men der plejer da at være et bord deroppe til modstanderholdets topfolk :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvad fanden tror de selv ?
"Her kommer vi... Stik os så de billetter !"

Nej vel ?

Skal vi så nævne, at de ikke havde slået os siden 2001, og de er endt under os 4 sæsoner i træk... Hvem er så de små ?

Peter Ross

Gamle Hoffmann64

De fatter HAT!

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

Nej, lille SIF tuder ikke over det, de fatter keine over at de vandt i søndags, kører hver dag i Silkeborg med banner og FCM logo, så de kender mig efterhånden, dem jeg har talt med kunne godt se det var den forkerte vinder forleden, men de kan jo dårligt få armene ned efter det. Og vedr. det sponsor halløj, ja hvad skal man sige, de har vel råd til at købe en billet selv, mener ikke at det var en A-kamp?? LOL

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

De kan måske heller ikke forstå, at der kan være mangel på plads, for til Silkeborgs hjemmekampe er der næsten lige så mange til spisning fra udeholdet, som der er fra hjemmeholdet. Så de vil nok rigtig gerne have mange ind i spiselokalerne, så ser det da ud af noget.

Kilde: Mig selv - venner mente, vi skulle opleve Silkeborg med spisning og det hele.

Hilsen Evo.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu har de jo heller ikke landets største tilskuertal, så de kan vel lige så godt bespise en del af dem....

fadlaa

Farcen fortsætter

Indlæg af fadlaa »

Det ser ud til at skænderiet med SIF udvikler sig

http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/51111002

Altoriso

Re: Farcen fortsætter

Indlæg af Altoriso »

Ja noget tyder på at Sif´s folk ikke er helt fine i kanten.....

Men det kan jo være at de har fået storhedsvanvid bare fordi de i en enkelt runde ligger over os ;-)

Sif nu som ligaens rødgrå mus !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Gudfader bevar mig vel, de er da ikke alt for smarte i SIF. Dem der fik adgang til sponsorloungen burde da kunne se ved selvsyn hvor fyldt der er! - Men giv dem da nogle fribilletter til SonoFan cafeen næste gang, og en æske tudekiks...

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Nu kan jeg så berette at omtalte Orla Madsen, forøvrigt tidl. formand for SIF samt tidligere millionær (hans firma krakkede!!) er en HAT af dimensioner... Jeg har haft den tivlsomme ære at lave nogen forretninger med ham.!

Keep the faith
Smørtyven - Hvem frygter en Odder??

Kent

Det omtalte brev

Indlæg af Kent »

Åbent brev til bestyrelsen og ledelsen i SIF Support A/S

Med henvisning til sponsormeddelelse af 7. november hvor FC Midtjylland A/S skulle have afvist SIF Support om udveksling af VIP billetter med beskeden ”at vi ikke kan samarbejde på det felt med så lille en klub som Silkeborg IF”, fremsender vi hermed vores holdning til dette.

FCM kender ikke baggrunden for ovenstående, og er meget uforstående over for den måde sagen er blevet fremstillet på af SIF. Fakta er at de to involverede parter Hugo Bilgrav (SIF) og Kent H. Lodahl (FCM) begge er enige om, at dette ligger langt fra sandheden.

Sandheden er, at FCM har takket nej til udvekslingen, da vi på nuværende tidspunkt netop har afholdt en udebane tur for 150 sponsorer, og derfor ikke afholder flere udebanearrangementer i indeværende sæson. Desuden kan vi ikke tilbyde 50 gæstekort i vores VIP lounge, da vi næsten altid er fuldbooket, og beklageligvis må takke nej for køb af gæstekort til vore egne sponsorer i denne størrelsesorden. FCM tilbød SIF at købe pladser i vores gæstelounge, til en favorabel ”kollega-pris” – dette fik vi aldrig et svar fra SIF på.

FCM har ikke på noget tidspunkt afvist et samarbejde – men ønsker tværtimod det bedste forhold til kollegaerne. Den største skuffelse ved denne ”sag” er dog, at Direktionen ved Orla Madsen ved den efterfølgende kontakt meget arrogant afviste at få synliggjort sandheden – og på den måde undgå at rette op på fejlinformationer, og derved stille FCM i et dårligt lys for omverdenen.

At vi ikke skulle ønske at samarbejde med ”så lille en klub”, har intet på sig – og vores kontaktperson i denne sag (Kent H. Lodahl) har ikke på noget tidspunkt udtalt sig på denne måde.

Vi håber og ønsker det bedste for Silkeborg IF, men må erkende at denne episode får vores syn på ”format over fodbold” mere til at ligne ”forsmået over fodbold”, og håber med denne henvendelse at få et dementi fra SIF.

Med venlig hilsen
FC Midtjylland A/S

Kent H. Lodahl og Claus Bertelsen

Kent

Indlæg af Kent »

Kent

Re: Det omtalte brev

Indlæg af Kent »

- måske skal jeg lige tilføje, at det ikke er mig, der er Kent H. Lodahl

Kent

Ravnen

Re: Det omtalte brev

Indlæg af Ravnen »

Tak for det, løjerligt sådan SIF agerer..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kent er der en speciel årsag til at vi skal se den debat? - Det kan da ikke ryste Silkeborg hvad smørtyven siger herinde? :-D

Anyway forstår ikke helt "sagen" i det her, det er noget mærkværdigt hvis SIF tror de bare kan forvente at få 50 billetter, til en i forvejen fuldstændig udsolgt sponsorlounge.

Tilbuddet om en gæstelounge var da fremragende, jeg kender lokalerne og de er fuldstændig lige så gode som selve sponsorloungen, ligesom maden er nøjagtig den samme.

Besvar