Dolkning, nej tak!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Wolfanatic

Dolkning, nej tak!

Indlæg af Wolfanatic »

Jeg er selv lige kommet tilbage fra SAS Arena og er uendeligt skuffet over holdet, men det er så dét, nu må vi kæmpe sammen med holdet tilbage mod sejren.
Og der VAR en sløv stemning på tribunerne i dag, det er bare ikke godt nok... Kom nu for f..... drenge!

Det værste er dog at jeg her i debatten har kunnet se BW'ere falde hinanden i ryggen i forbindelse med krisen, det er da absolut det mest åndssvage at begynde på i vores situation... Hvis vi smuldrer indbyrdes i BW, hvordan ska' det så ikke gå med støtten til holdet?

Frustration føler vi vist allesammen lige nu, men vi skal nok rejse os igen, indtil dét sker skal "dolken holdes i ro"... Vi er sammen om det her, ska'vi begynde at støtte hinanden også?

Et lys i mørket er dog at Fodsvamps-foreningen tabte til OB'erne i aften...

Vi rejser os igen, FOOOOORZA FC

Wolfanatic
Senest rettet af Wolfanatic 6. nov 2005, 19:54, rettet i alt 1 gang.

mich242

Re: Dolkning, nej tak!

Indlæg af mich242 »

og det værste ved nederlaget var at sif ikke havde spillet i kampen

vi havde bolden mest og spillede os til gode chancer men mangler ham der kan få bolden over stregen

men til kritikken af lægterne kan jeg kun sige syntes at BW gjorde et godt stykke arbejde den første time men blev totalt tavse da vi kom bagud

og langsiden på nordea er opbakningen lige til at lukke op og pille høns i

sker ikke en skid sad virkelig derovre og irreterede mig over der ikke var nogen reaktion

Ravnen

Re: Dolkning, nej tak!

Indlæg af Ravnen »

mich242 skrev:
-------------------------------------------------------
> og det værste ved nederlaget var at sif ikke havde
> spillet i kampen
>
> vi havde bolden mest og spillede os til gode
> chancer men mangler ham der kan få bolden over
> stregen

Det er nu meget typisk for et Viggo Jensen hold. Han satser benhårdt på defensiven, og har så flere 100% indøvede standard-situationer (fx dødbolde) som de plejer at score på. Det er sjældent man ser dem dominere en kamp :-)

Besvar