det er på tid at du befinder dig at det kan simpelthen ikke bliver ved med at spille offensiv hvor der blivet sat ALT for mange mål ind. hvor den kan let at se med bif-fcm og der fik vi smækket med 5-0 nederlag jeg kan tydeligvis se at der bliver sat for langt frem på bane.
og jeg synes at du burde tage dig sammen og være opmærksomhed over hvis der har mange skade på listet så burde det vel ikke trækker sig lidt tilbage på bane ?!?!?! logoisk!!!
jeg tror vel at det er nogen af os som fans kan gør meget bedre end du pynter på under interview...
efter min ærlige mening synes jeg at du skal slu med at holder træning med boldbesiddelse. og lader spillere får frihed.. eftersom jeg selv synes godt om det men ikke efter denne restutater... så synes jeg at du skal bruger meget mere til tatikspil og marking... det har fcm næsten aldrig rigtige lært nok om den...
men på en måde er det helt uacceptabel at vi taber af de helt unødvenlige for eks. mod nordsjælland og agf.. dem burde vi banker dem med sejret med hjem...
efter min positiv mening... jeg mener ikke at kristiere erik. men jeg med gerne glædelig sparker hans numse..
Seerup ( JOHN 3:16 )
ERIK! : slut med offensiv og boldbesiddelse -lege.
-
seerup
ERIK! : slut med offensiv og boldbesiddelse -lege.
Senest rettet af seerup 24. okt 2005, 18:31, rettet i alt 1 gang.
-
seerup
Re: ERIK! : slut med offensiv og boldbesiddelse -lege.
hov glemmer at tilføje en ting også..
jeg håber bestem ikke at han smider også RL væk.. for så der har han også smide Pokal og Uefa. og nu denne her i Superliga... hvis hvis også RL. så vælger jeg at sparker ham ud.
og finder en ny træner med erhverv om fodbold med både offensiv og densiv spil med megen taktisk og markingspil med mere frihed til at spiller på bane. men ikke bare at lege med bold hele tid. det skulle være lidt som brasilien og hollandsk spil som passer mere til dansk spil.. måske endnu mere til fcms type??? hvilken tror du at fcms spil passer mere til??
Seerup
jeg håber bestem ikke at han smider også RL væk.. for så der har han også smide Pokal og Uefa. og nu denne her i Superliga... hvis hvis også RL. så vælger jeg at sparker ham ud.
og finder en ny træner med erhverv om fodbold med både offensiv og densiv spil med megen taktisk og markingspil med mere frihed til at spiller på bane. men ikke bare at lege med bold hele tid. det skulle være lidt som brasilien og hollandsk spil som passer mere til dansk spil.. måske endnu mere til fcms type??? hvilken tror du at fcms spil passer mere til??
Seerup
-
Ravnen
Re: ERIK! :
Nej der er jeg godtnok ikke enig. Hvis Erik skulle til at spille defensiv bold så ville det ikke være Erik længere. Desuden i går havde vi det mest defensive udgangspunkt underhovedet under Erik, og modtager FCMs største nederlag ever.
Det ville også være lidt dumt bare at stille os passivt tilbage på banen, og lade modstanderne skabe kampen, når nu størstedelen af vores spillere er offensive.
Dog var opdækningen i går under al kritik. Så Elmander sagde til onside at vi kørte med mandsopdækning så han blot skulle runde en mand, og så havde han frit løb. Det er en lidt naiv måde at dække Brøndby op på.
Det ville også være lidt dumt bare at stille os passivt tilbage på banen, og lade modstanderne skabe kampen, når nu størstedelen af vores spillere er offensive.
Dog var opdækningen i går under al kritik. Så Elmander sagde til onside at vi kørte med mandsopdækning så han blot skulle runde en mand, og så havde han frit løb. Det er en lidt naiv måde at dække Brøndby op på.
-
seerup
okej.. er glad for at hører af din egne mening, men burde du ikke stille din egne tatik efter din erfaring...og kigger lidt efter hvad der er galt med fcm... derfor kommer jeg med de komentarer.. eftersom jeg spiller cm5 unsdersøger jeg efter fejl og retter jeg mig dem op og vil bliver bedre... så håber jeg det vi skal gøre og bakker og sparker erik op....for der har vi nok ondt om tabel.
seerup
seerup
-
Ravnen
seerup skrev:
-------------------------------------------------------
> eftersom jeg spiller cm5 unsdersøger jeg efter
> fejl og retter jeg mig dem op og vil bliver
> bedre... så håber jeg det vi skal gøre og bakker
> og sparker erik op....for der har vi nok ondt om
> tabel.
Hmmmmm....
-------------------------------------------------------
> eftersom jeg spiller cm5 unsdersøger jeg efter
> fejl og retter jeg mig dem op og vil bliver
> bedre... så håber jeg det vi skal gøre og bakker
> og sparker erik op....for der har vi nok ondt om
> tabel.
Hmmmmm....
-
icebox
Jeg kan ikke se hvorfor du skal blande et computerspil ind i debatten. Hvad har det med virkeligheden?
Jeg spiller også managerspil og retter også de fejl jeg nu kan. Derfor giver det mig da ikke en ret til at svine Erik R. til.
Jeg spiller også managerspil og retter også de fejl jeg nu kan. Derfor giver det mig da ikke en ret til at svine Erik R. til.
-
Gamle Hoffmann64
Ro på nu venner.
Det er da helt overvældende så mange mere eller mindre gode ideèr der er på Graven mht den her mindre krise, (hmm??) vi har for tiden, men slap nu af..
Hvis vi nu følger Ulvefar`s eksempel og lader Erik passe sit, ja så går det nok altsammen..
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317633
Hvis vi nu følger Ulvefar`s eksempel og lader Erik passe sit, ja så går det nok altsammen..
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317633
-
seerup
Re: Ro på nu venner.
jamen så jeg blander fantiske ikke dem sammen for jeg er ikke gode til at skriver gammatik...
men så forsøger jeg altså at forklarer hvad jeg tænker... men ikke for at klemmer erik ned men istedet at sparker hans numse for at vågne op at der kan man jo ikke bliver ved med at spille sådane taktik spil. når der er så mange skadet på listen. derfor acceptere jeg ikke hans måde at giver spiller frihed og lege med boldbesiddelse.. det ser ud somom han ikke tør ændre lidt for at undersøge hvad der kommer stærke ud af FCM...derfor rette jeg mig op i sigt for at gøre mig bedre igennem spil men det med erik det burde han jo også gøre!!! for at samle sig ind i tabel... jeg tør nu engang spørger dig hvad nu hvis erik smide RL også ude... hvad siger du så, icebox?!?! for ellers tror jeg ikke på at vi kommer for godt ude af RL. ikke før han har indrette noget for tid.
desuden de andre, også du vidste godt hvad jeg snakker om... hvis ikke så er jeg ikke ret imponeret over at de ikke kan tænker selv...
en af de min ærlige mening!..
seerup
men så forsøger jeg altså at forklarer hvad jeg tænker... men ikke for at klemmer erik ned men istedet at sparker hans numse for at vågne op at der kan man jo ikke bliver ved med at spille sådane taktik spil. når der er så mange skadet på listen. derfor acceptere jeg ikke hans måde at giver spiller frihed og lege med boldbesiddelse.. det ser ud somom han ikke tør ændre lidt for at undersøge hvad der kommer stærke ud af FCM...derfor rette jeg mig op i sigt for at gøre mig bedre igennem spil men det med erik det burde han jo også gøre!!! for at samle sig ind i tabel... jeg tør nu engang spørger dig hvad nu hvis erik smide RL også ude... hvad siger du så, icebox?!?! for ellers tror jeg ikke på at vi kommer for godt ude af RL. ikke før han har indrette noget for tid.
desuden de andre, også du vidste godt hvad jeg snakker om... hvis ikke så er jeg ikke ret imponeret over at de ikke kan tænker selv...
en af de min ærlige mening!..
seerup