I marts månede næste år, fylder Akeem 18 år, og vil derefter være til rådighed for 1. holdet.
Vil han være i stand til at presse Frank, David og Poku, eller holder han ikke niveau til SAS liga?
Jeg fisker efter en vurdering fra nogle af dem som har set ham jævnligt på DS(evt. nogle fra "de pinlige" eller andre DS-fraktioner i BW).
Akeem er vel den første af vores unge afrikanere som vil fylde 18, eller er der andre som overhaler ham (evt. også til en 1. holds plads).
Akeem Agbetu
-
Peter Ross
Re: Akeem Agbetu
Akeem har helt klart teknikken og hurtigheden til at være med, men han skal have 5-10 kg. mere på hans spinkle krop, inden han kan gøre sig gældende. Han har ikke rigtig noget at stå i mod med, selvom det er blevet kraftigt forbedret i de seneste måneder.
Hvis bare han får de sidste 5-10 kg. muskelmasse bygget på, så tror jeg bestemt han kan gøre sig gældende, specielt med angribernes nuværende form in mente. Dog ville jeg nok bruge ham på kanten, hvor han rigtig kan udnytte hans fart og gode teknik, i stedet for helt på toppen, hvor han ofte ikke er helt skarp, selvom det også er kraftig forbedret.
Salami og Lawal må i øvrigt spille fra maj, mens Baba Collins er spilleberettiget fra december måned næste år.
Peter Ross
Hvis bare han får de sidste 5-10 kg. muskelmasse bygget på, så tror jeg bestemt han kan gøre sig gældende, specielt med angribernes nuværende form in mente. Dog ville jeg nok bruge ham på kanten, hvor han rigtig kan udnytte hans fart og gode teknik, i stedet for helt på toppen, hvor han ofte ikke er helt skarp, selvom det også er kraftig forbedret.
Salami og Lawal må i øvrigt spille fra maj, mens Baba Collins er spilleberettiget fra december måned næste år.
Peter Ross
-
Brian
De afrikanske spillere som kommer op fra ungdomsholdene, er vel også "tilrettede" den europæiske spillestil fra starten.
Pim, Poku og lign. bruger noget tid på tilvænning, hvor dem af "egen avl" allerede er klar. Derved kan dem som har talentet allerede bruges fra de fylder 18 år, og skal "kun" vænne sig til det fysiske og tempoet ligesom de danske talenter.
Personligt forventer jeg en del af vores unge afrikanere, og har set en enkelt junorkamp. Der blev jeg egentligt lidt imponeret af dem som spiller der.....
Pim, Poku og lign. bruger noget tid på tilvænning, hvor dem af "egen avl" allerede er klar. Derved kan dem som har talentet allerede bruges fra de fylder 18 år, og skal "kun" vænne sig til det fysiske og tempoet ligesom de danske talenter.
Personligt forventer jeg en del af vores unge afrikanere, og har set en enkelt junorkamp. Der blev jeg egentligt lidt imponeret af dem som spiller der.....
-
YahooSeeker [Bot]
Han er mere en kantspiller end en angriber. Der er ingen boksspillere i ungdomsrækkerne.