Jeg mener at Erik bør prøve at stille med traore i forsvaret sammen med Bak! At ørgaard i forbindelse med hans skifte fra fck udtalte at hans forcer skulle ligge i det offensive syntes jeg er forkert! vi snakker om at vi ikke har kunne holde nullet... jeg ved ikke om det pga. af ørgaards udtalelser i sin tid, men jeg fatter ikke at dette alternativ ikke ligger lige for at prøve! Traore var fast mand og profil på U-21 som forsvars spiller og spillede også mange kampe for fck i forsvaret eller på den defensive midtbane.. jeg syntes det synd og skam at han nu rodder rundt og triller danmarksserie bold og jeg tror han ville kunne få en stor karriere hvis man ville acceptere at hans forcer ligger i det defensive.. man kunne så evt. prøve Jesper mikkelsen på vores udsatte venstre bak! eneste venstrebenede defensiv spiller, kan vil ikke være helt dumt at prøve af...
Hva mener i?
micco
Traore!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Traore!
Kan ikke give dig mere ret. Traore er ikke den offensive spilstyre som Hansen men har en fysik og taktisk forståelse som vil gavne i forsvaret.
-
Claus J
Re: Traore!
I de kampe jeg har set Traore spille i forsvaret kunne jeg konstaterer at han er uhyggelig langsom og blev flere gange overspillet. Jeg mener ikke at det vil være en god løsning, men lad det komme på en prøve og håbe at jeg tager fejl!
-
Jens Mikkelsen
Traore vs. startopstilling
Traore bliver efter min mening brugt forkert og for lidt. For at stabilisere vores hold/forsvar mener jeg det ville være en idé at smide ham på en defensiv midtbane og engang imellem ind imellem de 2 center forsvarer alt efter behov (lidt det Schalke 04 praktisere med Christian Poulsen). Som det ser ud i mit hoved så spiller Dennis ikke alt decideret kant og det er ofte Daugaaard der rykker. Det sælger ofte vores højre side derfor vil jeg mene at en mand der stopper opspil igennem midten og/eller rykker i midten af forsvaret for så at KBN kan spille bredt eller rykke op og dække for højre siden, ville være nøglen til en mere stabil defensiv. Dermed også sagt at det samme kan praktiseres i venstre siden med Gjosenvski/Lindkvist/Madsen der rykker Theo går centralt og Mikkelsen rykker i bredden eller skubber op.
Helt sort snak el. Bare min ydmyg mening.
Helt sort snak el. Bare min ydmyg mening.
-
Ravnen
Re: Traore vs. startopstilling
Jens Mikkelsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Traore bliver efter min mening brugt forkert og
> for lidt. For at stabilisere vores hold/forsvar
> mener jeg det ville være en idé at smide ham på en
> defensiv midtbane og engang imellem ind imellem de
> 2 center forsvarer alt efter behov (lidt det
> Schalke 04 praktisere med Christian Poulsen).
Fuldstændig enig. Vores centrale midtbane er ALT for offensiv, specielt nu hvor tingene ikke kører. Synes også Frandsen mere eller mindre havde den rolle i sidste sæson, han var ihverfald bedre til at placere sig defensivt end Hansen og Thygesen.
Traore kunne ligne den rette mand til sådan en position, og så kan vi have Hansen foran som playmaker og sende Thygesen ud på kanten igen.
-------------------------------------------------------
> Traore bliver efter min mening brugt forkert og
> for lidt. For at stabilisere vores hold/forsvar
> mener jeg det ville være en idé at smide ham på en
> defensiv midtbane og engang imellem ind imellem de
> 2 center forsvarer alt efter behov (lidt det
> Schalke 04 praktisere med Christian Poulsen).
Fuldstændig enig. Vores centrale midtbane er ALT for offensiv, specielt nu hvor tingene ikke kører. Synes også Frandsen mere eller mindre havde den rolle i sidste sæson, han var ihverfald bedre til at placere sig defensivt end Hansen og Thygesen.
Traore kunne ligne den rette mand til sådan en position, og så kan vi have Hansen foran som playmaker og sende Thygesen ud på kanten igen.
-
Peter Ross
Der sker INTET, når Traore er på banen. I de 21 minutter CT fik på banen i går, blev der ikke skabt en chance, på trods af, at vi havde rimeligt fat i AaB, da han blev sendt ind. Det samme er set mange andre gange, hvor det meste offensive spil går fuldstændig i stå, når Traore kommer ind, hvilket er en skam, for han er rigtig dygtig, han har bare ikke fundet rytmen endnu herovre i Danmark.
En meget overset mand i det her "spil", er Femi. Han har været en af vores bedste mænd i de seneste par kampe, specielt i går, hvor han gjorde stort set som det passede ham. Han brød sammen med Thygesen rigtig mange opspil fra AaB, hvorefter det blev vendt til kontra-chancer, som dog løb ud i ingenting, som I nok har fanget, efter at have set resultatet.
Femi fanger nogle bolde, som stort ingen andre mennesker ville have en chance for at nå, når han strækker stylterne. Han minder lidt om en billig udgave af Patrick Vieira, hvilket bestemt ikke er ment negativt. Han har et dejligt ubesværet løb med bolden, et stort overblik samt et enormt løbepensum.
Den første der sender Thygesen ud på kanten igen, vil jeg personligt afstraffe med Dolphs baseball-bat. Det er spild af talent, hvor MT overhovedet ikke får mulighed for at tage sine dybdeløb, samt fordele spillet som han er dygtig til.
Det er Eriks måske bedste disposition til dags dato, da han valgte at smide Thygesen ind på den centrale midtbane til udekampen mod Silkeborg, hvor vi fik vendt skuden igen, efter en jammerlig start på foråret.
Peter Ross
En meget overset mand i det her "spil", er Femi. Han har været en af vores bedste mænd i de seneste par kampe, specielt i går, hvor han gjorde stort set som det passede ham. Han brød sammen med Thygesen rigtig mange opspil fra AaB, hvorefter det blev vendt til kontra-chancer, som dog løb ud i ingenting, som I nok har fanget, efter at have set resultatet.
Femi fanger nogle bolde, som stort ingen andre mennesker ville have en chance for at nå, når han strækker stylterne. Han minder lidt om en billig udgave af Patrick Vieira, hvilket bestemt ikke er ment negativt. Han har et dejligt ubesværet løb med bolden, et stort overblik samt et enormt løbepensum.
Den første der sender Thygesen ud på kanten igen, vil jeg personligt afstraffe med Dolphs baseball-bat. Det er spild af talent, hvor MT overhovedet ikke får mulighed for at tage sine dybdeløb, samt fordele spillet som han er dygtig til.
Det er Eriks måske bedste disposition til dags dato, da han valgte at smide Thygesen ind på den centrale midtbane til udekampen mod Silkeborg, hvor vi fik vendt skuden igen, efter en jammerlig start på foråret.
Peter Ross
-
Egebjerg
Peter Ross> At sætte Femi ind på midtbanen gavner just ikke vores defensiv....
Det er stadig bedre at spille 0-0 end at tabe 0-1, og lige nu må vi høste alle de point vi kan, også uden at spille prangende.
Lad os være primitive som VFF og stå med 11 mand på egen halvdel og udelukkende spille på kontra. (kedeligt at se på? jep, men effektivt)
Det er på tide at FCM's primadonnaer tager fløjelshandskerne af og går til den istedet og her kunne CT være en vigtig brik....
Nu vil vi se FIGHT over hele linien
Det er stadig bedre at spille 0-0 end at tabe 0-1, og lige nu må vi høste alle de point vi kan, også uden at spille prangende.
Lad os være primitive som VFF og stå med 11 mand på egen halvdel og udelukkende spille på kontra. (kedeligt at se på? jep, men effektivt)
Det er på tide at FCM's primadonnaer tager fløjelshandskerne af og går til den istedet og her kunne CT være en vigtig brik....
Nu vil vi se FIGHT over hele linien
-
Jens Mikkelsen
Godt set Egebjerg. Folk har altid råbt på flot fodbold, det jeg higer efter er stabilitet og point og det mener jeg en defensiv dispostion med Theo kunne give.
Med Hjalte's fremstød og Theo's defensiv hev FCK trods alt et mesterskab hjem og derfor mener jeg at han skal bruges som såkaldt balance spiller på vores hold.
Med Hjalte's fremstød og Theo's defensiv hev FCK trods alt et mesterskab hjem og derfor mener jeg at han skal bruges som såkaldt balance spiller på vores hold.