mon vi har tilbudt thorup kontrakt?
-
fadlaa
mon vi har tilbudt thorup kontrakt?
Senest rettet af fadlaa 18. okt 2005, 23:27, rettet i alt 1 gang.
-
bobthebuilder_dk
Re: mon vi har tilbudt thorup kontrakt?
35 år gammel.. jeg tænker bare på hvor lang tid han holder? men ja i esbjerg styrede han det hele! 
-
Kent
Tvivler jeg stærkt på. Mon ikke nærmere det er Horsens, EfB eller GF/SønderjyskE. - Eller måske SIF, de er ret tynde på toppen, og sætter vel al deres lid til at Kim O frelser dem i foråret.
Jeg tror ikke på at Thorup kn bidrage med noget til os, som vi ikke har i forvejen.
Jeg tror ikke på at Thorup kn bidrage med noget til os, som vi ikke har i forvejen.
-
fadlaa
Hvis du læser artiklen vil du vide, at det IKKE er EFB. Hvad anår at være tyndt besat på toppen, har vi da pt ikke noget at prale af
-
Kent
fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad anår at være tyndt besat på toppen, har
> vi da pt ikke noget at prale af
1. Thorup kan alligevel først komme til foråret - så det er ikke situationen pt, der er vigtig, men bredden i truppen til den tid
2. Som en anden skrev i en anden tråd, så har vi rent faktisk rigeligt med angribere - der er bare ikke nogen af dem, der scorer
(hvilket heller ikke ligefrem er det Thorup er kendt for).
Kent
> Hvad anår at være tyndt besat på toppen, har
> vi da pt ikke noget at prale af
1. Thorup kan alligevel først komme til foråret - så det er ikke situationen pt, der er vigtig, men bredden i truppen til den tid
2. Som en anden skrev i en anden tråd, så har vi rent faktisk rigeligt med angribere - der er bare ikke nogen af dem, der scorer
Kent
-
Ranger (AGF)
Det er nu ikke helt korrekt. Om to runder er den norske liga forbi, og så udløber hans kontrakt.
Det er jo også det, der har været sagen med Stig Tøfting; at han kan tiltræde i de sidste kampe i efteråret.
De norske og svenske ligaen følger kalenderåret, og den svenske sæson er f.eks. lige slut.
Det er jo også det, der har været sagen med Stig Tøfting; at han kan tiltræde i de sidste kampe i efteråret.
De norske og svenske ligaen følger kalenderåret, og den svenske sæson er f.eks. lige slut.
-
Peter Ross
Bare for at fluekneppe lidt, så er der stadig 1 runde tilbage i Sverige 
Peter Ross - Heja Start !
Peter Ross - Heja Start !
-
Kent
Ranger (AGF) skrev:
> Det er nu ikke helt korrekt. Om to runder er den
> norske liga forbi, og så udløber hans kontrakt.
> Det er jo også det, der har været sagen med Stig
> Tøfting; at han kan tiltræde i de sidste kampe i
> efteråret.
"Ganske vist skal angriberen af skattemæssige årsager blive boende i Norge indtil januar, ..." (klippet fra artiklen)
Der er ret langt at pendle fra Norge, så jeg tror næppe han spiller her inden. Ellers skal det naturligvis være noget pro-forma med at han beholde adresse i Norge samtidig, men mon ikke skattefar lurer den?
Kent
> Det er nu ikke helt korrekt. Om to runder er den
> norske liga forbi, og så udløber hans kontrakt.
> Det er jo også det, der har været sagen med Stig
> Tøfting; at han kan tiltræde i de sidste kampe i
> efteråret.
"Ganske vist skal angriberen af skattemæssige årsager blive boende i Norge indtil januar, ..." (klippet fra artiklen)
Der er ret langt at pendle fra Norge, så jeg tror næppe han spiller her inden. Ellers skal det naturligvis være noget pro-forma med at han beholde adresse i Norge samtidig, men mon ikke skattefar lurer den?
Kent
-
A.MiCCelSen
Syntes du ikk vi ser tynde ud i Angrebet ???
David er godt nok kommet igang med målene, men Farlige frank er der ikke mange mål i.
David er godt nok kommet igang med målene, men Farlige frank er der ikke mange mål i.