Jeg vil bare sige tak for sidst til alle dem der deltog i vores lille arrangement lørdag for og eftermiddag. Jeg har allerede fået et par smsér og opringninger fra folk der ville sige tak for at vi havde søsat ideen, og som gerne vil være med igen.
Jeg synes dog det vil være på sin plads med en evaluering. Derfor vil jeg gerne indbyde folk til at skrive deres mening og nogle ideer til hvordan det kunne foregå en anden gang, Så regner jeg med at samle op på det i Bussen til Ålborg på onsdag (Hint hint, har du meldt dig til?).
Jeg vil gerne lægge ud:
Jeg synes måske det var lige lovligt meget at starte kl. 10 når der er kamp kl. 17 og det kunne da også ses på tilslutningen fra morgenen af. Vi var det på Bailys kun den flok der var startet med morgenmad hos Jannick.
Det ville også have været rart med nogle lidt mere pålidelige tilkendegivelser, der var et par stykker der havde meldt deres ankomst der aldrig dukkede op. Til gengæld var det ægte entusiasme at spore hos dem der intet havde hørt men bare blev samlet op. Og vi fordoblede da antallet gennem Ikast.
Men er der virkeligt ikke flere fra Ikast kanten der er friske på at være med en anden gang?
I Herning blev vi nok en anelse overraskede over hvor hårdt vi blive dækket op af politiet. Men nu havde vi jo også været så venlige at lave en tidsplan så de kunne finde os. Men hvis den indsatsleder som vi havde med at gøre, skal være billedet på hvordan politiet behandler fodboldfans i Herning, så er det i hvert fald en glædelig og behagelig kontrast til de historier vi sommetider høre. Der var "no Bulshit" og vi aftalte stille og roligt hvordan vi kom videre, Tak for samarbejdet!
Det var fedt at komme til at tale med nogle folk som man normalt ikke når omkring ude i lokalerne, virkelig fin stemning, jeg har i hvert fald sjældent grinet så meget.
Kom også ud til lokalerne i passende tid. Alt i alt synes jeg det gik godt.
Hvad siger i der var med?
Tak for sidst!
-
YahooSeeker [Bot]
Tak for sidst!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 17. okt 2005, 13:43, rettet i alt 1 gang.
-
smørtyven
Re: Tak for sidst!
Hekler skrev:
> Hvad siger i der var med?
Jeg vil da sige at det var et superarrangement, der blev drukket nogen øller og vi var da vist også lidt pinlige, men der var ingen problemer overhovedet. Da vi efter nogen timer var blevet omkring 30-40 mand (og et par piger), begyndte vi osse at lyde som en seriøs flok fans.
Blev sgu osse lidt overrasket da vi lige fik besøg af kampklare betjente der ville se noget ID, men det forløb osse uden problemer og vi fik en lille snak med ordensmagten.
Og så vil jeg anbefale folk værtshuset Petit bar (var det ikke sådan det hed), super stemning der og flink personale. Barmutteren spurtede resolut over i Føtex for at hente plastickrus til os, da vi ikke måtte tage flasker med ud for politiet (fair nok). Det var fanme super service.
Vi ses næste gang
Keep the faith
Smørtyven - Element #8
> Hvad siger i der var med?
Jeg vil da sige at det var et superarrangement, der blev drukket nogen øller og vi var da vist også lidt pinlige, men der var ingen problemer overhovedet. Da vi efter nogen timer var blevet omkring 30-40 mand (og et par piger), begyndte vi osse at lyde som en seriøs flok fans.
Blev sgu osse lidt overrasket da vi lige fik besøg af kampklare betjente der ville se noget ID, men det forløb osse uden problemer og vi fik en lille snak med ordensmagten.
Og så vil jeg anbefale folk værtshuset Petit bar (var det ikke sådan det hed), super stemning der og flink personale. Barmutteren spurtede resolut over i Føtex for at hente plastickrus til os, da vi ikke måtte tage flasker med ud for politiet (fair nok). Det var fanme super service.
Vi ses næste gang
Keep the faith
Smørtyven - Element #8