Regions-pre-match-Pub-Crawl
-
YahooSeeker [Bot]
Regions-pre-match-Pub-Crawl
Ja nu fik Viborg overraskende lov til at komme til Herning en lørdag så derfor kan vi jo ikke være inde i midtbyen.
Derfor vil jeg gerne komme med en opfordring. Lav en lokal pubcrawl (Værtshus-kravl) og sammel folkene fra dit lokalområde og kom til Herning. Så tager vi samlet ud til stadion.
Fra Ikast ser programmet således ud:
Baileys fra morgenen (senest kl. 10)
Dragen kl. 11
Spinderokken kl. 12
Tog til Herning afgang kl. 13:02
Jeg kan tilføje at det tog vi stiger på er i:
Silkeborg kl. 12:28
Engesvang kl. 12:44
Bording kl. 12:52
Ikast kl. 13.02
Hammerum kl. 13.08
Hvis der er nogen fra de respektive byer der vil samles, så smid lige et tidsprogram for hvornår i samles så andre kan koble sig på.
Vi skal helst få den her event til at løfte sig fra jorden.
Jeg vil anbefale folk at støde til os i løbet af formiddagen. Efterhånden som vi kommer til et sted nær dig.
Toget fra Holstebro har følgende tider hvis folk fra den kant også vil være med:
Afgang Holstebro kl. 12:10
Aulum kl. 12:24
Vildbjerg kl. 12:33
Ankomst til Herning kl. 12:47
Fra Brande kanten er der to tog man kan benytte sig af bus :
Afgang brande T-B93747 kl. 12:20 og T-B93751 kl. 12:43
Med ankomst Herning kl. 12:58 og kl. 13:21
Hovedbanegården kbh 08:56 eller 09:56 med ankomst 12:18 og 13:18. Vær opmærksom på nedsat fart kan medføre ekstra transporttid.
Så vi anbefaler den tidlige afgang.
Holstebro folket kommer til at vente lidt på os andre men i kan vælge at tage en øl ved stoppestedets kiosk eller DSB kiosken. Eller gå op på City Cafeen på fonnesbechsgade 8, det er vores næste stop på rejsen.
Planen er at sondere terrenet når vi er samlet her ca. kl 13.30.
Der er endnu ikke koordineret noget med folk fra Herning, men det må vi se at få ordnet i løbet af ugen.
Under alle omstændigheder vil jeg opfordre folk i de forskellige byer til at melde ud hvad de gør således at andre har mulighed for at koble sig på.
Hav en god dag og så ses vi i Herning lørdag kl. 13.30
Der er Bybus fra Herning kl. 14.20, 15.20 og 16.20 jeg anbefaler 15.20 afgangen da der kommer ca. 1500 FSMV unger der skal ind på Nordea fra kl. 16.
Hvis der er spørgsmål så smid dem enten i en Privat meddelelse eller med tydelig angivelse af emne i overskriften.
/Hekler
Derfor vil jeg gerne komme med en opfordring. Lav en lokal pubcrawl (Værtshus-kravl) og sammel folkene fra dit lokalområde og kom til Herning. Så tager vi samlet ud til stadion.
Fra Ikast ser programmet således ud:
Baileys fra morgenen (senest kl. 10)
Dragen kl. 11
Spinderokken kl. 12
Tog til Herning afgang kl. 13:02
Jeg kan tilføje at det tog vi stiger på er i:
Silkeborg kl. 12:28
Engesvang kl. 12:44
Bording kl. 12:52
Ikast kl. 13.02
Hammerum kl. 13.08
Hvis der er nogen fra de respektive byer der vil samles, så smid lige et tidsprogram for hvornår i samles så andre kan koble sig på.
Vi skal helst få den her event til at løfte sig fra jorden.
Jeg vil anbefale folk at støde til os i løbet af formiddagen. Efterhånden som vi kommer til et sted nær dig.
Toget fra Holstebro har følgende tider hvis folk fra den kant også vil være med:
Afgang Holstebro kl. 12:10
Aulum kl. 12:24
Vildbjerg kl. 12:33
Ankomst til Herning kl. 12:47
Fra Brande kanten er der to tog man kan benytte sig af bus :
Afgang brande T-B93747 kl. 12:20 og T-B93751 kl. 12:43
Med ankomst Herning kl. 12:58 og kl. 13:21
Hovedbanegården kbh 08:56 eller 09:56 med ankomst 12:18 og 13:18. Vær opmærksom på nedsat fart kan medføre ekstra transporttid.
Så vi anbefaler den tidlige afgang.
Holstebro folket kommer til at vente lidt på os andre men i kan vælge at tage en øl ved stoppestedets kiosk eller DSB kiosken. Eller gå op på City Cafeen på fonnesbechsgade 8, det er vores næste stop på rejsen.
Planen er at sondere terrenet når vi er samlet her ca. kl 13.30.
Der er endnu ikke koordineret noget med folk fra Herning, men det må vi se at få ordnet i løbet af ugen.
Under alle omstændigheder vil jeg opfordre folk i de forskellige byer til at melde ud hvad de gør således at andre har mulighed for at koble sig på.
Hav en god dag og så ses vi i Herning lørdag kl. 13.30
Der er Bybus fra Herning kl. 14.20, 15.20 og 16.20 jeg anbefaler 15.20 afgangen da der kommer ca. 1500 FSMV unger der skal ind på Nordea fra kl. 16.
Hvis der er spørgsmål så smid dem enten i en Privat meddelelse eller med tydelig angivelse af emne i overskriften.
/Hekler
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 16. okt 2005, 12:12, rettet i alt 1 gang.
-
Tatiana
Att: fans fra Fredriks, Karup, Ilskov og Sunds
Til alle jer der kommer fra Fredriks, Karup, Ilskov eller Sunds, kan jeg fortælle at bus nummer 53 kører som følgende:
Hald Ege: 12.26
Skelhøje: 12.38
Fredriks: 12.45
Karup: 12.55
Kølvrå: 12.59
Ilskov: 13.07
Sunds: 13.16
Herning banegård 13.32
Hvis folk fra Sunds kan ha lyst at mødes på Seaside, kan i da lige smide en personlig meddelelse.
Tatiana
-og hvis der er nogle VFF fans med bussen, smider vi dem bare af
Hald Ege: 12.26
Skelhøje: 12.38
Fredriks: 12.45
Karup: 12.55
Kølvrå: 12.59
Ilskov: 13.07
Sunds: 13.16
Herning banegård 13.32
Hvis folk fra Sunds kan ha lyst at mødes på Seaside, kan i da lige smide en personlig meddelelse.
Tatiana
-og hvis der er nogle VFF fans med bussen, smider vi dem bare af
-
Tatiana
Att: fans fra Ringkøbing og Videbæk
Bustider fra Videbæk
Bus nummer 952X:
Ringkøbing rtb. 11.40
Videbæk rtb. 12:05
Herning rtb. 12:28
Bus nummer 952X:
Ringkøbing rtb. 11.40
Videbæk rtb. 12:05
Herning rtb. 12:28
-
Harder
Re: Regions-pre-match-Pub-Crawl
Jeg regner med vi er 3 stk der kommer til med tog fra Struer, så vi mødes med i andre lige omkring middagstid!
GIV FULD GAS PÅ LØRDAG!
/Harder
GIV FULD GAS PÅ LØRDAG!
/Harder
-
# 0 Kjær
Struer st Afg. 10:54
Hjerm st Afg. 11:01
Holstebro st Afg. 11:10
Aulum st Afg. 11:24
Vildbjerg st Afg. 11:33
Herning st Ank. 11:45
Hjerm st Afg. 11:01
Holstebro st Afg. 11:10
Aulum st Afg. 11:24
Vildbjerg st Afg. 11:33
Herning st Ank. 11:45
-
# 0 Kjær
Jeg skal nok sørge for lidt underholdning, inden de andre kommer til byen.
-
'86
"Ja nu fik Viborg overraskende lov til at komme til Herning en lørdag så derfor kan vi jo ikke være inde i midtbyen."
Hvorfor er det at vi ikke kan være i midtbyen pga Viborg?
Er det mig der har misforstået det eller? Hvis der nogen der ikke må være i midtbyen er det da helt klart Viborg!
Hvorfor er det at vi ikke kan være i midtbyen pga Viborg?
Er det mig der har misforstået det eller? Hvis der nogen der ikke må være i midtbyen er det da helt klart Viborg!
-
# 0 Kjær
> Hvorfor er det at vi ikke kan være i midtbyen pga
> Viborg?
> Er det mig der har misforstået det eller? Hvis der
> nogen der ikke må være i midtbyen er det da helt
> klart Viborg!
Det er fuldstændig grotesk, at politiet tillader op til 200 viborg-fans gå i gennem Herning midtby en lørdag (efter-)middag. Deres stil på denne sightseeing er ikke stille roligans, men en folk stive og råbende teenager, der vil fortælle FCM-fans, at de kan gøre hvad de vil i vores by, og de er det ægte Midtjylland. Denne anskuelse bekræftes af hvad der til dagligt foregår på diverse forummer på nettet.
I hvilken som helst anden by, ville politiet ikke tillade dette pga. af den forhistorie der er imellem de to klubber. Dette er en højrisiko-kamp, og FCM og politiet burde hjælpe disse Viborg fans udenom byen og direkte ud til stadion. Hvor de i sikre rammer kan støtte deres hold. Med sikre rammer mener jeg ikke blot dem selv, men også de mange familier der er på indkøb i Herning midtby denne dag. I stedet for ser man klubben og politiet kalde centrale kræfter i BW for dårlige fans: (forsættes)
> Viborg?
> Er det mig der har misforstået det eller? Hvis der
> nogen der ikke må være i midtbyen er det da helt
> klart Viborg!
Det er fuldstændig grotesk, at politiet tillader op til 200 viborg-fans gå i gennem Herning midtby en lørdag (efter-)middag. Deres stil på denne sightseeing er ikke stille roligans, men en folk stive og råbende teenager, der vil fortælle FCM-fans, at de kan gøre hvad de vil i vores by, og de er det ægte Midtjylland. Denne anskuelse bekræftes af hvad der til dagligt foregår på diverse forummer på nettet.
I hvilken som helst anden by, ville politiet ikke tillade dette pga. af den forhistorie der er imellem de to klubber. Dette er en højrisiko-kamp, og FCM og politiet burde hjælpe disse Viborg fans udenom byen og direkte ud til stadion. Hvor de i sikre rammer kan støtte deres hold. Med sikre rammer mener jeg ikke blot dem selv, men også de mange familier der er på indkøb i Herning midtby denne dag. I stedet for ser man klubben og politiet kalde centrale kræfter i BW for dårlige fans: (forsættes)
-
# 0 Kjær
"Samtidig opfordrer centrale kræfter i Black Wolves til at komme til Herning Midtby – angiveligt med det formål at ”tage godt imod” fans fra Viborg."
"Det er selvfølgelig ikke rigtige fans, der laver aktiviteter, der konkurrerer med fanklubbens eget fantastiske arrangement, konstaterer Bertelsen og roser Black Wolves bestyrelse." og
"De fortjener slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet skjulte formål at lave ballade."
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2619
Resultater bliver, at en stor folk FCM-fans ikke kan færdes i Herning midtby eller drikke en øl på en række af byens værtshuse uden at risikere at bliver overfuset af Viborg-fans eller blive betragtet som hooligans af politiet eller klubben. Warm-up har ikke patent på opvarmning før kampene. Jeg er støtter til dagligt BWs bestyrelse og det gode arbejde omkring stadion, men jeg opfordrer FCM og politiet til ikke at gå i selvsving. Herning er VORES by ikke Viborgs.
"Det er selvfølgelig ikke rigtige fans, der laver aktiviteter, der konkurrerer med fanklubbens eget fantastiske arrangement, konstaterer Bertelsen og roser Black Wolves bestyrelse." og
"De fortjener slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet skjulte formål at lave ballade."
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2619
Resultater bliver, at en stor folk FCM-fans ikke kan færdes i Herning midtby eller drikke en øl på en række af byens værtshuse uden at risikere at bliver overfuset af Viborg-fans eller blive betragtet som hooligans af politiet eller klubben. Warm-up har ikke patent på opvarmning før kampene. Jeg er støtter til dagligt BWs bestyrelse og det gode arbejde omkring stadion, men jeg opfordrer FCM og politiet til ikke at gå i selvsving. Herning er VORES by ikke Viborgs.
-
Kent
# 0 Kjær skrev:
-------------------------------------------------------
> FCM og politiet til ikke at gå i selvsving.
> Herning er VORES by ikke Viborgs.
>
Who gives a fuck? VORES by??? Hallo - så du mener at ved at en flok fulde Viborg fans går råbende og skrigende gennem byen, så ejer de byen?? øhhh?
- Man kunne vel også anlægge det synspunkt at de gør sig selv til grin!
- Jeg tvivler på at FCM fans, der stille og roligt indtager et par øl i midtbyen vil blive betragtet som hooligans af nogen som helst. Derimod vil FCM-fans, der bevidst opsøger Viborg-fans med det formål at skabe ballade (som jo tilfældet var sidst) med rette blive betragtet som hooligans, og forhåbentlig blive udelukket fra SAS-arena + BW.
Kent
-------------------------------------------------------
> FCM og politiet til ikke at gå i selvsving.
> Herning er VORES by ikke Viborgs.
>
Who gives a fuck? VORES by??? Hallo - så du mener at ved at en flok fulde Viborg fans går råbende og skrigende gennem byen, så ejer de byen?? øhhh?
- Man kunne vel også anlægge det synspunkt at de gør sig selv til grin!
- Jeg tvivler på at FCM fans, der stille og roligt indtager et par øl i midtbyen vil blive betragtet som hooligans af nogen som helst. Derimod vil FCM-fans, der bevidst opsøger Viborg-fans med det formål at skabe ballade (som jo tilfældet var sidst) med rette blive betragtet som hooligans, og forhåbentlig blive udelukket fra SAS-arena + BW.
Kent
-
Outlaws
Det er det mest latterlige indlæg der har været på FCM side endnu. Man kan ikke give karantæne hvis det ikke er ude omkring stadionet det sker, så hvis man laver noget fredag aften inde i byen skal man også have karantæne, det er da det samme!! Og politiet ved da der vil ske noget hvis viborgs fans får lov til at komme ind på et værtshus, også tillader de dem alligevel at gøre det, klogt træk fra politiets side igen!
-
Søren Ross
Jeg vil nu også mene at han her overvurderer egne evner lidt, han kan ikke give karantæne for noget som sker i Hernings midtby. Så får klubben pludselig travlt, hvad med den KÆMPE bunke spritbilister der kan snuppes efter hver kamp ?
Hans fine fordrukne sponsorer der kører beruset fra stadion, jeg vil mene det udgør en større risiko for uskyldige mennesker end at FCM fans samles i hernings midtby?
Men nu er det jo heldigvis ikke Claus Bertelsens opgave at vurdere hvem der er rigtige fans..
Hans fine fordrukne sponsorer der kører beruset fra stadion, jeg vil mene det udgør en større risiko for uskyldige mennesker end at FCM fans samles i hernings midtby?
Men nu er det jo heldigvis ikke Claus Bertelsens opgave at vurdere hvem der er rigtige fans..
-
Anni
Lidt ret giver jeg ham. Hvorfor skal man samles oppe i byen, når BW laver warm up?
Det er vel bedre at støtte fanklubben ved køb af øl, end det er at støtte byens værtshuse.
Anni/
Det er vel bedre at støtte fanklubben ved køb af øl, end det er at støtte byens værtshuse.
Anni/
-
Altoriso
Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at forbyde nogle at komme ind på SAS-Arena, hvis de i forbindelse med feks en FCM-kamp har opført sig "uhensigtsmæssigt" ?
Det er da "deres" stadion og "deres" arrangement, som de skal stå inde for overfor omgivelserne !
Det er da "deres" stadion og "deres" arrangement, som de skal stå inde for overfor omgivelserne !
-
Søren Ross
Så må jeg da anmode om at der straks uddeles karantæne til alle medlemmer af PFA DS Crew, så pinlige som man kan være på Ikast Stadion så burde man forbydes adgang til alle stadions i DK.
Jeg tror Claus B har skudt lidt ved siden af her, men hvis han ønsker en fankultur med 50 stive pensionister ala håndbold, så det jo sikkert fint nok..
Jeg tror Claus B har skudt lidt ved siden af her, men hvis han ønsker en fankultur med 50 stive pensionister ala håndbold, så det jo sikkert fint nok..