David til CSKA???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

David til CSKA???

Indlæg af fadlaa »

Senest rettet af fadlaa 11. okt 2005, 19:32, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: David til CSKA???

Indlæg af Kent »

For den rette pris er alle til salg.... Ville være en seriøs god handel, hvis vi kunne smide ham afsted for 5-10 mio.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kunne være en passende lejlighed til at få en ny angriber til klubben (eller 2).

Hvis der er nogen der har kassen, er det dem..

10-12 mio. Er det urealistisk??

calleburn

Indlæg af calleburn »

lad os nu se.. men hvem skal afstatte ham i vores sårbare angreb..???

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

> David til CSKA???

Nej, den tror jeg ikke på.

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

tja... sælg ham og køb bechmann... Det er mit ønske! :-)
Men det er jo ikke jul endnu :-)

kopien

Indlæg af kopien »

Er det april nu for det der lugter da langt væk af en aprilsnar...

Seriøst, David har da på ingen måde klassen til at begå sig i en klub som CSKA Moskva, men fair nok hvis vi kunne tjene nogle millioner på ham og så købe Mads Junker i vinterpausen... DET er min drøm i hvert fald:)

calleburn

Indlæg af calleburn »

kan kun give dig ret.. Mads juncker ville være en fantastisk afløser..

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Ka heller ik forestille mig David spille i CSKA. Fatter ik hva de vil med ham. Han kommer vel bare til at sidde på bænken. Men jeg sys sq det er fint hvis vi ka få en 10 millioner ud af ham :P og så købe en anden vild angriber. Mads Juncker f.eks. Det skal nok oxo ske at han tar derover. Men hans kontrakt udløber da først om 2 år :S

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Wake up....

Vi skal ikke af med David, den eneste spiller på vores ret i tiden tandløse FCM hold der altid går forrest og kæmper samtlige 90 min.

Det er netop typer som ham vi mangler på vores alt for tynde midtbane, der i forvejen er besat af primadonnaer der aldrig tør at gå ind i en tackling.

Han er en god mand at have i angrebet da han konstant skaber uro og så vidt jeg ved, er han vores topscorer..

Man sælger kun en mand der går forrest for holdet, hvis prisen er særdeles attraktiv, og ja vi kan godt blive enige om at alle er til salg hvis prisen er den rigtige...

Ege

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Hvorfor ikke???

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Meget enig... han er seriøst god og skal kun sælges for den rigtige pris.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

David har været en skuffelse i FCM.
Ja OK han knokler derudaf og det mangler vi ind imellem. Men UHA hvor brænder han meget og scorer lidt, selv en Søren Frederiksen må være sidde og være "misunderlig". David har i år været alt for nem at læse, han skyder fladt så godt som hver gang han er alene med målmanden.
Iøvrigt var hans ankomst til klubben vel nærmest kun accepteret pga at vi regnede med at han skulle score en del mål, det har han bare ikke gjort. I FCK kampen fik han dog på et tidspunkt stampet en FCKer godt og grundigt over fødderne mens bolden var langt væk!

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Har du holdt øje med hvilket arbejde han gør når han ikke har bolden, både når bolden er hos en anden FCM spiller og når modstanderne har den?

Den mand knokler og arbejder som en hest, han er en konstant kilde til uro i deres forsvar.

Du siger han brænder for mange chancer, og det har du sådan set ret i, men efter min mening, er det så ikke nærmere en spiller som Frank der ikke deltager så aktivt i spillet som David, men mere er en slags targetman, der burde putte hovedparten af boldene i nettet?

Og i øvrigt så er David Nielsen mig bekendt vores topscorer i denne sæson, og når man kigger på det antal afslutninger vores respektive spillere har haft på FCM's hjemmeside, så er det faktisk ikke David Nielsen du skal være efter mht. brændte chancer.

Hvis David skal skydes af, skal det være for et 2 cifret millionbeløb og der skal købes en kvalitetserstatning for ham i det samme transfervindue.

jj

Indlæg af jj »

Kan vi få et par millioner for ham, så sælg ham efter min mening. Han er en vores mest løntunge spillere og han scorer ikke mål nok. Afløsere skal selvfølgelig hentes, men med det lønhul og transfer vi evt kan få, så skulle det ikke være så svært. Er enig at Bechmann kunne være interessant og prisen på ham er sikkert ikke ubetalelig... At sidde på bænken i 2. bundesliga kan ikke være noget som er interessant for en så ung spiller..

Besvar