Hvor går grænsen for at juble???
-
Sanchos
Hvor går grænsen for at juble???
Til alle engagerede fans som mødte op i Aalborg og var vidne til en episode hvor en mand angiveligt skulle have smidt et øl glas op i luften.......
Den person var mig..... og sjældent har jeg oplevet noget så forrykt som at blive smidt ud for at juble!!!
Vores inkompetente og tilsyndeladende signile gamle kontrollør havde set mig smide med et glas vand....Problemet var imidlertidigt at jeg stadig stod med det i hånden, da han kom hen til mig og mumlede noget om mit fiktive kast....Derefter blev jeg kylet ud på trods af min uskyld!!!
Spørgsmålet er så i denne forbindelse om man overhovedet skal have lov til at stå med plastic krus til fodbold, for i tumulten kan man jo blive skubbet og spilde noget af indholdet.....Det er jo ikke godt!!! Tænk blot på hvor mange dråber af dyrebart ØL/vand der går til spilde i løbet af en kamp...Tuborg og Carlsberg har jo været i krise før....
Jeg vil til sidst sige at de store kæmper af aab kontrollører, som på trods af deres rygte som ret magt liderlige, stadig er mere kompetente end vores kontrollør, da de rent faktisk gjorde deres job, på foranledning af en falsk anklage.....
HVORFOR KAN VORES SÅ IKKE FINDE UD AF DERES JOB???
Glæder mig til at tage hele vejen fra 9000 AAlborg til kampen mod vff og se hvad der så sker....
Den person var mig..... og sjældent har jeg oplevet noget så forrykt som at blive smidt ud for at juble!!!
Vores inkompetente og tilsyndeladende signile gamle kontrollør havde set mig smide med et glas vand....Problemet var imidlertidigt at jeg stadig stod med det i hånden, da han kom hen til mig og mumlede noget om mit fiktive kast....Derefter blev jeg kylet ud på trods af min uskyld!!!
Spørgsmålet er så i denne forbindelse om man overhovedet skal have lov til at stå med plastic krus til fodbold, for i tumulten kan man jo blive skubbet og spilde noget af indholdet.....Det er jo ikke godt!!! Tænk blot på hvor mange dråber af dyrebart ØL/vand der går til spilde i løbet af en kamp...Tuborg og Carlsberg har jo været i krise før....
Jeg vil til sidst sige at de store kæmper af aab kontrollører, som på trods af deres rygte som ret magt liderlige, stadig er mere kompetente end vores kontrollør, da de rent faktisk gjorde deres job, på foranledning af en falsk anklage.....
HVORFOR KAN VORES SÅ IKKE FINDE UD AF DERES JOB???
Glæder mig til at tage hele vejen fra 9000 AAlborg til kampen mod vff og se hvad der så sker....
Senest rettet af Sanchos 8. okt 2005, 17:44, rettet i alt 1 gang.
-
smørtyven
Re: Hvor går grænsen for at juble???
Hej Sanchos,
Du er ikke ene om at blive urimeligt behandlet af vore egne kontrollører..!! Måske FCM skulle vælge deres kontrollører med lidt større omhu, en vis grad af intelligens ville være forfriskende...!
Dette er en generel betragtning og ikke møntet på nogen specifik person (og dog) Men nogen folk bliver bare magtliderlige når de får en uniform på og det er da det klammeste man kan blive (undertegnede undtaget
)
Keep the faith
Smørtyven - som godt ved at vestene er frivillige og bruger deres fritid på at hjælpe FCM og respekt for det.
Du er ikke ene om at blive urimeligt behandlet af vore egne kontrollører..!! Måske FCM skulle vælge deres kontrollører med lidt større omhu, en vis grad af intelligens ville være forfriskende...!
Dette er en generel betragtning og ikke møntet på nogen specifik person (og dog) Men nogen folk bliver bare magtliderlige når de får en uniform på og det er da det klammeste man kan blive (undertegnede undtaget
Keep the faith
Smørtyven - som godt ved at vestene er frivillige og bruger deres fritid på at hjælpe FCM og respekt for det.
-
Sanchos
Jamen jeg kan jo kun give dig ret!!
Måske skulle de tilmeldes tv2's program, test nation af kontrollører.....
Jeg har selv arbejde med en kontrøllør i Herning og han er sku er en af de fineste mennesker jeg har mødt, så jeg generalisere heller ikke dem alle til at være dumme og inkompetente...
Vi må jo bare håbe at der sker nogle konsekvenser i fremtiden...
Always behind you we will stand!!!! Course we love FC MIDTJYLLAND!!
Måske skulle de tilmeldes tv2's program, test nation af kontrollører.....
Jeg har selv arbejde med en kontrøllør i Herning og han er sku er en af de fineste mennesker jeg har mødt, så jeg generalisere heller ikke dem alle til at være dumme og inkompetente...
Vi må jo bare håbe at der sker nogle konsekvenser i fremtiden...
Always behind you we will stand!!!! Course we love FC MIDTJYLLAND!!
-
jeppe o
Hej Sanchos..
Jeg var selv tilstede på Aalborg stadion, og føler 100% med dig.. Det tandløse eksemplar af en kontrolør, som vi har med rundt til udekampene er da fuldstændig talentløs.. I denne sæson har han gjort noget ligende i Haderslev og sidste sæson i Randers.. Han gør det kun for at fremhæve sig selv overfor de andre kontrolører, og tror dermed at han er helvedes smart.. Nej den gamle nar ka de godt sende væk, gerne langt væk.. Ingen tænder og ingen hjerne, det er bare såen iorden...
Kun er sejr tæller mod fodsvederne!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg var selv tilstede på Aalborg stadion, og føler 100% med dig.. Det tandløse eksemplar af en kontrolør, som vi har med rundt til udekampene er da fuldstændig talentløs.. I denne sæson har han gjort noget ligende i Haderslev og sidste sæson i Randers.. Han gør det kun for at fremhæve sig selv overfor de andre kontrolører, og tror dermed at han er helvedes smart.. Nej den gamle nar ka de godt sende væk, gerne langt væk.. Ingen tænder og ingen hjerne, det er bare såen iorden...
Kun er sejr tæller mod fodsvederne!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Kent
Så gør da noget ved det...
... hvis I er så utilfredse:
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2611
Det er altid let at brokke sig. Men når det kommer til stykket, er der ingen, der gider gøre noget.
Kent
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2611
Det er altid let at brokke sig. Men når det kommer til stykket, er der ingen, der gider gøre noget.
Kent
-
Anni
Det kan da godt være, at han er en dum idiot den kontrollør, jeg kender ham ikke, og jeg syntes også det var undfair, at du blev smidt ud i Aalborg, hvis det, I skriver herinde, er rigtigt. Jeg så kun selv udsmidningen ikke episoden (jeg havde travlt med at se fodbold) men der er godt nok en ting, jeg ikke rigtig forstår.
Hvorfor står I altid med en øl i hånden, når der bliver scoret, en øl der kan "kastes" med? Min står på jorden mellem mine fødder, hvor jeg hurtigt kan nå at bukke mig ned og tage den op fra og tage en tår, når der er knap så megen spænding i kampen.
Det kan godt være, man kan synge med under kampen med en øl i hånden, men hvis man står med sin øl i hånden hele tiden, så kan man jo ikke klappe med på sangene, vel, og det gik jeg da ud fra, at alle vi hardcore fans gjorde.
Anni/
Hvorfor står I altid med en øl i hånden, når der bliver scoret, en øl der kan "kastes" med? Min står på jorden mellem mine fødder, hvor jeg hurtigt kan nå at bukke mig ned og tage den op fra og tage en tår, når der er knap så megen spænding i kampen.
Det kan godt være, man kan synge med under kampen med en øl i hånden, men hvis man står med sin øl i hånden hele tiden, så kan man jo ikke klappe med på sangene, vel, og det gik jeg da ud fra, at alle vi hardcore fans gjorde.
Anni/
-
smørtyven
Re: Så gør da noget ved det...
Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> ... hvis I er så utilfredse:
>
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=26
> 11
>
> Det er altid let at brokke sig. Men når det kommer
> til stykket, er der ingen, der gider gøre noget.
>
> Kent
>
Hahaha... ja, måske jeg skulle melde mig som kontrollør!!! Så skal jeg nok få fingre i aller jer hooooligaarrns og jeres hjemmelavede røgbomber!!
Keep the faith
Smørtyven - Visiterer IKKE i skridtet
> ... hvis I er så utilfredse:
>
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=26
> 11
>
> Det er altid let at brokke sig. Men når det kommer
> til stykket, er der ingen, der gider gøre noget.
>
> Kent
>
Hahaha... ja, måske jeg skulle melde mig som kontrollør!!! Så skal jeg nok få fingre i aller jer hooooligaarrns og jeres hjemmelavede røgbomber!!
Keep the faith
Smørtyven - Visiterer IKKE i skridtet
-
Morten Odense
Hvis du mener ham der val´gte at smide sin kontrollør jakke i Haderslev, og råbe noget lignende: Så længe jeg ikke har den på kan jeg godt slås.
Ordret er det ikke.
Men da jeg kom på sas arena ugen efter og så samme "kontrollør" ( Jeg kalder ham nogen andre navne, som ikke bør offentliggøres), Blev jeg pænt overrasket, da jeg troede at det var en af SønderjyskE's kontrollører.
Det var åbenbart en af vores egne der ville slås med fans'ne, nok efter en lignende episode, som der skete i Ålborg.
Skal lige indrømme at jeg ikke opfattede hvad der skete...
Bare min fortolkning...
Morten Odense...
Ordret er det ikke.
Men da jeg kom på sas arena ugen efter og så samme "kontrollør" ( Jeg kalder ham nogen andre navne, som ikke bør offentliggøres), Blev jeg pænt overrasket, da jeg troede at det var en af SønderjyskE's kontrollører.
Det var åbenbart en af vores egne der ville slås med fans'ne, nok efter en lignende episode, som der skete i Ålborg.
Skal lige indrømme at jeg ikke opfattede hvad der skete...
Bare min fortolkning...
Morten Odense...
-
Altoriso
Der er vist ikke tale om den samme, Morten !
Ham i Haderslev er vist selv dernede fra, og så har man nok qua mangel i Herning måtte leje kontrollører andre steder fra...
Undrede mig også over at se ham i Herning allerede ugen efter, men vil dog sige at han opførte sig helt fint der !
Det er vist heller ikke helt nemt, når nogle folk bare ikke vil makke ret, når de har fået lidt indenbords - men opførslen i Haderslev var helt klart fuldstændigt uacceptabel fra en kontrollørs side ( men derfor stadig ret menneskeligt.. )
Ham i Haderslev er vist selv dernede fra, og så har man nok qua mangel i Herning måtte leje kontrollører andre steder fra...
Undrede mig også over at se ham i Herning allerede ugen efter, men vil dog sige at han opførte sig helt fint der !
Det er vist heller ikke helt nemt, når nogle folk bare ikke vil makke ret, når de har fået lidt indenbords - men opførslen i Haderslev var helt klart fuldstændigt uacceptabel fra en kontrollørs side ( men derfor stadig ret menneskeligt.. )
-
Sanchos
Tjaa det er jo ret ironisk at du til sidst kommer med et citat, som jo egentlig netop fremhæver den dualitet, som er forbundet med det at heppe og drikke øl...
-"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det hele!"
Jeg er da ret overbevist om at de hardcore fans som drikker øl er dybt uenige....
Hvis man stiller en øl mellem benene er sandsynligeheden for at den vælter ved en scoring ret stor....Derfor i hånden...
-"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det hele!"
Jeg er da ret overbevist om at de hardcore fans som drikker øl er dybt uenige....
Hvis man stiller en øl mellem benene er sandsynligeheden for at den vælter ved en scoring ret stor....Derfor i hånden...
-
Sanchos
Re: Så gør da noget ved det...
Næææ det kan du da have ret i...men for mit vedkommende ret umuligt, da jeg bor i Aalborg... Tror bare man skal have en diskussiion om hvem man optager som kontrollør og derefter sankke dufra de erfaringer, som er blevet gjordt, finde ud af om "vi ikke kan gøre det lidt bedre"..(citat Poul Nyrup med uld i munden)
-
Peter Ross
Ham kontrolløren der ville slåsse i Haderslev, er en af vores egne... Smørtyven har dog også fået ophævet sin karantæne, efter en gennemgang af sagen...
Peter Ross
Peter Ross
-
Anni
Tja men man bliver ikke smidt ud for at vælte en øl, og for mig at se, er der ingen forskel på at vælte en øl eller smide/kaste den i forbindelse med scoring, glasset bliver tomt under alle omstændigheder
)
Anni/
Anni/
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Så gør da noget ved det...(ot)
Sanchos skrev:
> Næææ det kan du da have ret i...men for mit
> vedkommende ret umuligt, da jeg bor i Aalborg...
> Tror bare man skal have en diskussiion om hvem man
> optager som kontrollør og derefter sankke dufra de
> erfaringer, som er blevet gjordt, finde ud af om
> "vi ikke kan gøre det lidt bedre"..(citat Poul
> Nyrup med uld i munden)
Nu går der vist poltik i sagen makker!
> Næææ det kan du da have ret i...men for mit
> vedkommende ret umuligt, da jeg bor i Aalborg...
> Tror bare man skal have en diskussiion om hvem man
> optager som kontrollør og derefter sankke dufra de
> erfaringer, som er blevet gjordt, finde ud af om
> "vi ikke kan gøre det lidt bedre"..(citat Poul
> Nyrup med uld i munden)
Nu går der vist poltik i sagen makker!
-
Persian_Wolf
Forskellen er måske bare, at når man taber et glas øl, så går det mest ud over sig selv, hvorimod når man kaster øl i luften, går det nok ud over par hundrede fans foran
Det har det sikkert meget fint med at deres tøj bliver vasket med en blanding af øl, savl og spyt fra det glas.
Yes kast i bare med jeres øl, derfor valgte jeg sidste sæson på midtbank tribunen
Yes kast i bare med jeres øl, derfor valgte jeg sidste sæson på midtbank tribunen