Hvor bliver oktober-tilbuddet af?
-
Jean / BW# 1238
Hvor bliver oktober-tilbuddet af?
Til en der kan svare på det fra BW's bestyrelse.
(Årsagen til at jeg skriver her, er hvis andre afventer det samme.)
Bliver der i år ikke et tilbud, hvor man får resten af året og næste år for et års kontingent?
Jeg kender et par stykker, som gerne vil tilmelde sig BW, men mener det er meget at betale 125 kr. for 3 måneder.
(Årsagen til at jeg skriver her, er hvis andre afventer det samme.)
Bliver der i år ikke et tilbud, hvor man får resten af året og næste år for et års kontingent?
Jeg kender et par stykker, som gerne vil tilmelde sig BW, men mener det er meget at betale 125 kr. for 3 måneder.
Senest rettet af Jean / BW# 1238 6. okt 2005, 00:26, rettet i alt 1 gang.
-
Poulsgaard
Re: Hvor bliver oktober-tilbuddet af?
"men mener det er meget at betale 125 kr. for 3 måneder.."
Suk !!!!!!!
Det går i øvrigt helt automatisk. De tilmelder sig og bliver medlem indtil 21-12-2006.
Poulsgaard
Suk !!!!!!!
Det går i øvrigt helt automatisk. De tilmelder sig og bliver medlem indtil 21-12-2006.
Poulsgaard
-
Jean / BW# 1238
Poulsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> "men mener det er meget at betale 125 kr. for 3
> måneder.."
>
> Suk !!!!!!!
Hvorfor suk?
Det ville da være tåbeligt at tilmelde sig bare for at finde ud af, at man ugen efter kan få et helt år oveni gratis.
> Det går i øvrigt helt automatisk. De tilmelder sig
> og bliver medlem indtil 21-12-2006.
Det lader jeg gå videre.
Synes dog BW skal reklamere med tilbuddet... det kunne gi' nogle flere medlemmer.
> "men mener det er meget at betale 125 kr. for 3
> måneder.."
>
> Suk !!!!!!!
Hvorfor suk?
Det ville da være tåbeligt at tilmelde sig bare for at finde ud af, at man ugen efter kan få et helt år oveni gratis.
> Det går i øvrigt helt automatisk. De tilmelder sig
> og bliver medlem indtil 21-12-2006.
Det lader jeg gå videre.
Synes dog BW skal reklamere med tilbuddet... det kunne gi' nogle flere medlemmer.
-
BW#3340
God ide med en lille reklamespot på BW's hjemmeside, også selvom det kun vil give få nye medlemmer. Pludselig er alle de få blevet til mange.....
Hilsen Evo.
Hilsen Evo.
-
Poulsgaard
"Synes dog BW skal reklamere med tilbuddet... det kunne gi' nogle flere "medlemmer."
Nej det er ikke et tilbud. det er et tiltag der kom for at tilgodese de få der fik betalt i slutningen af sæsonen.
Et helt unødvendigt tiltag, hvis du spørger mig. Netop fordi at mange tænker som dig (eller dine venner).
det flytter bare problemet.Nnu er det op til den 1/10 der er "problemet" før var det omkring 1/1. Det ændre ikke en skid ved folks opfattelse af at "125 det er sku mange penge".
Hvis vi skal ændre folks handling må vi først ændre deres holdning. og det gør vi ikke ved at "smide" et medlemsskab efter dem! For det vil netop give folk den holdning at når de så selv skal betale så er "125 sku mange penge".
Vi skal lave et produkt, hvor de 125 ikke er en skid, hvor det er fordelagtigt at være medlem uanset om det sker den 1/9 eller den 24/12.
Det er nogenlunde det problem jeg kan errinder eksisterede dengang jeg så fodbold i Ikast, hvor mange af "mine venner" (og måske mig selv af og til) knap kunne finde de 40-80 kr til en billet, hvis vi ikke kunne skaffe fribilletter.
Det handler om at vænne folk til at det her er et knaldgodt produkt, det er pengene værd. Den opfattelse giver man ikke folk ved at give dem "rabat" eller fribilletter.
Det er ikke den holding du (dine venner) giver udtryk for når I (de) mener at 125 er for mange penge (selv for 3 månedes medlemsskab). Derfor mener jeg at vi skal gøre op med "rabat" perioden, gæste adgang i loungen og ligende. Det skal sku kunne betale sig at være medlem af BW (også i 3 måneder)
Du skal ikke tage mit indlæg om et overfald på dig personligt og mit SUK!!! kommer fordi vi (Primært folkene bag BW) i alle år har arbejdet på at gøre dette produkt pengene værd og jeg mener faktisk at vi har et godt produkt i dag. Men vi skal stadig høre på at "125 kr. er mange penge"!! Det kan du sku ikke engang få en kasse øl og to video film for i dag..... eller en kasse Libero på tilbud i A-Z.
Det er på en måde fustrerende....
Poulsgaard
Nej det er ikke et tilbud. det er et tiltag der kom for at tilgodese de få der fik betalt i slutningen af sæsonen.
Et helt unødvendigt tiltag, hvis du spørger mig. Netop fordi at mange tænker som dig (eller dine venner).
det flytter bare problemet.Nnu er det op til den 1/10 der er "problemet" før var det omkring 1/1. Det ændre ikke en skid ved folks opfattelse af at "125 det er sku mange penge".
Hvis vi skal ændre folks handling må vi først ændre deres holdning. og det gør vi ikke ved at "smide" et medlemsskab efter dem! For det vil netop give folk den holdning at når de så selv skal betale så er "125 sku mange penge".
Vi skal lave et produkt, hvor de 125 ikke er en skid, hvor det er fordelagtigt at være medlem uanset om det sker den 1/9 eller den 24/12.
Det er nogenlunde det problem jeg kan errinder eksisterede dengang jeg så fodbold i Ikast, hvor mange af "mine venner" (og måske mig selv af og til) knap kunne finde de 40-80 kr til en billet, hvis vi ikke kunne skaffe fribilletter.
Det handler om at vænne folk til at det her er et knaldgodt produkt, det er pengene værd. Den opfattelse giver man ikke folk ved at give dem "rabat" eller fribilletter.
Det er ikke den holding du (dine venner) giver udtryk for når I (de) mener at 125 er for mange penge (selv for 3 månedes medlemsskab). Derfor mener jeg at vi skal gøre op med "rabat" perioden, gæste adgang i loungen og ligende. Det skal sku kunne betale sig at være medlem af BW (også i 3 måneder)
Du skal ikke tage mit indlæg om et overfald på dig personligt og mit SUK!!! kommer fordi vi (Primært folkene bag BW) i alle år har arbejdet på at gøre dette produkt pengene værd og jeg mener faktisk at vi har et godt produkt i dag. Men vi skal stadig høre på at "125 kr. er mange penge"!! Det kan du sku ikke engang få en kasse øl og to video film for i dag..... eller en kasse Libero på tilbud i A-Z.
Det er på en måde fustrerende....
Poulsgaard
-
Jean / BW# 1238
Poulsgaard skrev:
> Nej det er ikke et tilbud. det er et tiltag der
> kom for at tilgodese de få der fik betalt i
> slutningen af sæsonen.
> Et helt unødvendigt tiltag, hvis du spørger mig.
> Netop fordi at mange tænker som dig (eller dine
> venner).
>
> det flytter bare problemet.Nnu er det op til den
> 1/10 der er "problemet" før var det omkring 1/1.
> Det ændre ikke en skid ved folks opfattelse af at
> "125 det er sku mange penge".
Jeg synes personligt det er et godt tiltag... ellers ville BW ikke kunne tiltrække medlemmer de sidst 5 måneder af hvert år.
> Hvis vi skal ændre folks handling må vi først
> ændre deres holdning. og det gør vi ikke ved at
> "smide" et medlemsskab efter dem! For det vil
> netop give folk den holdning at når de så selv
> skal betale så er "125 sku mange penge".
>
> Vi skal lave et produkt, hvor de 125 ikke er en
> skid, hvor det er fordelagtigt at være medlem
> uanset om det sker den 1/9 eller den 24/12.
> Det handler om at vænne folk til at det her er et
> knaldgodt produkt, det er pengene værd. Den
> opfattelse giver man ikke folk ved at give dem
> "rabat" eller fribilletter.
Medlemsskab af BW skal selvfølgelig være et godt produkt, hvilket det allerede er. Men der findes mange tilhængere/fans af FCM, som måske ser 1-2 kampe om året på SAS Arena og derfor tilmelder sig BW for at modtaget Ulvehylet, så de ved hvad der rører sig i klubben og fanklubben.
> Du skal ikke tage mit indlæg om et overfald på dig
> personligt og mit SUK!!! kommer fordi vi (Primært
> folkene bag BW) i alle år har arbejdet på at gøre
> dette produkt pengene værd og jeg mener faktisk at
> vi har et godt produkt i dag. Men vi skal stadig
> høre på at "125 kr. er mange penge"!! Det kan du
> sku ikke engang få en kasse øl og to video film
> for i dag..... eller en kasse Libero på tilbud i
> A-Z.
Jeg er skam helt enig. Jeg kunne i min vildeste fantasi finde på at melde mig ud af BW for de 125 kroners skyld, eller for 200 kroners skyld. Jeg har tilmeldt min betaling til PBS, så det skal jeg ikke tænke på.
125 kr. er ingenting, men så længe folk føler det er mange penge, så er det en parameter, som BW skal være opmærksom på. "Hver gang" kontingentet forhøjes, så mister man medlemmerne, der siger "125 kroner er mange penge"... specielt dem, som ikke benytter sig af BW's lokaler, arrangementer, rabtter osv.
> Nej det er ikke et tilbud. det er et tiltag der
> kom for at tilgodese de få der fik betalt i
> slutningen af sæsonen.
> Et helt unødvendigt tiltag, hvis du spørger mig.
> Netop fordi at mange tænker som dig (eller dine
> venner).
>
> det flytter bare problemet.Nnu er det op til den
> 1/10 der er "problemet" før var det omkring 1/1.
> Det ændre ikke en skid ved folks opfattelse af at
> "125 det er sku mange penge".
Jeg synes personligt det er et godt tiltag... ellers ville BW ikke kunne tiltrække medlemmer de sidst 5 måneder af hvert år.
> Hvis vi skal ændre folks handling må vi først
> ændre deres holdning. og det gør vi ikke ved at
> "smide" et medlemsskab efter dem! For det vil
> netop give folk den holdning at når de så selv
> skal betale så er "125 sku mange penge".
>
> Vi skal lave et produkt, hvor de 125 ikke er en
> skid, hvor det er fordelagtigt at være medlem
> uanset om det sker den 1/9 eller den 24/12.
> Det handler om at vænne folk til at det her er et
> knaldgodt produkt, det er pengene værd. Den
> opfattelse giver man ikke folk ved at give dem
> "rabat" eller fribilletter.
Medlemsskab af BW skal selvfølgelig være et godt produkt, hvilket det allerede er. Men der findes mange tilhængere/fans af FCM, som måske ser 1-2 kampe om året på SAS Arena og derfor tilmelder sig BW for at modtaget Ulvehylet, så de ved hvad der rører sig i klubben og fanklubben.
> Du skal ikke tage mit indlæg om et overfald på dig
> personligt og mit SUK!!! kommer fordi vi (Primært
> folkene bag BW) i alle år har arbejdet på at gøre
> dette produkt pengene værd og jeg mener faktisk at
> vi har et godt produkt i dag. Men vi skal stadig
> høre på at "125 kr. er mange penge"!! Det kan du
> sku ikke engang få en kasse øl og to video film
> for i dag..... eller en kasse Libero på tilbud i
> A-Z.
Jeg er skam helt enig. Jeg kunne i min vildeste fantasi finde på at melde mig ud af BW for de 125 kroners skyld, eller for 200 kroners skyld. Jeg har tilmeldt min betaling til PBS, så det skal jeg ikke tænke på.
125 kr. er ingenting, men så længe folk føler det er mange penge, så er det en parameter, som BW skal være opmærksom på. "Hver gang" kontingentet forhøjes, så mister man medlemmerne, der siger "125 kroner er mange penge"... specielt dem, som ikke benytter sig af BW's lokaler, arrangementer, rabtter osv.
-
Ravnen
Jean / BW# 1238 skrev:
> Jeg er skam helt enig. Jeg kunne i min vildeste
> fantasi finde på at melde mig ud af BW for de 125
> kroners skyld, eller for 200 kroners skyld. Jeg
> har tilmeldt min betaling til PBS, så det skal jeg
> ikke tænke på.
Gid alle ville tilmelde sig PBS!!
> Jeg er skam helt enig. Jeg kunne i min vildeste
> fantasi finde på at melde mig ud af BW for de 125
> kroners skyld, eller for 200 kroners skyld. Jeg
> har tilmeldt min betaling til PBS, så det skal jeg
> ikke tænke på.
Gid alle ville tilmelde sig PBS!!
-
Poulsgaard
"Jeg synes personligt det er et godt tiltag... ellers ville BW ikke kunne tiltrække medlemmer de sidst 5 måneder af hvert år."
Men kan du ikke se at dette tiltag ikke ændre på noget, det betyder bare at der ikke er nogle der melder sig ind op til den 1/10 stedet.
Væk med rabat ordninger, ølbilletter osv. vil folk have vores produkt så må de betale.
BW er vel heller ikke en forening, hvis fornemste formål det er at udsende ulvehylet?
Vi opnår intet ved at "udvande" vores produkt, tvært imod siger min erfaring at de medlemmer der kommer ind på denne måde de medlemmer der først melder sig ud igen.
Jeg har ikke ondt at folk der skal betale 125 for 3 månedes medlemsskab, sådan har det været for os allesammen på et tidspunkt da vi 1. gang meldte os ind. og bemærk lige at det kun er een gang dette sker (!).
Jeg vil hellere bruge krudt på at få folk til at melde sig til PBS, det giver da om ikke andet en stabil fremtidig indkomst til BW
Poulsgaard
Men kan du ikke se at dette tiltag ikke ændre på noget, det betyder bare at der ikke er nogle der melder sig ind op til den 1/10 stedet.
Væk med rabat ordninger, ølbilletter osv. vil folk have vores produkt så må de betale.
BW er vel heller ikke en forening, hvis fornemste formål det er at udsende ulvehylet?
Vi opnår intet ved at "udvande" vores produkt, tvært imod siger min erfaring at de medlemmer der kommer ind på denne måde de medlemmer der først melder sig ud igen.
Jeg har ikke ondt at folk der skal betale 125 for 3 månedes medlemsskab, sådan har det været for os allesammen på et tidspunkt da vi 1. gang meldte os ind. og bemærk lige at det kun er een gang dette sker (!).
Jeg vil hellere bruge krudt på at få folk til at melde sig til PBS, det giver da om ikke andet en stabil fremtidig indkomst til BW
Poulsgaard
-
Jean / BW# 1238
Poulsgaard skrev:
> Men kan du ikke se at dette tiltag ikke ændre på
> noget, det betyder bare at der ikke er nogle der
> melder sig ind op til den 1/10 stedet.
Jo, men det giver folk følelesen af at de har fået de 3 måneder gratis... eller et helt år gratis.
> BW er vel heller ikke en forening, hvis fornemste
> formål det er at udsende ulvehylet?
Nej, du misforstår... jeg tænkte på de mennesker, som bor langt væk fra Herning, men som har en interesse i BW og FCM. De forholder sig mange gange kun til Ulvehylet, da det er det eneste de får ud af BW, hvis de ikke selv gør noget aktivt. Og det er vel egentligt problemet for mange... at de selv skal gøre noget aktivt, for at "få noget ud af" de 125 kroner. Mange føler sådan... at de skal ha' noget for pengene og ikke bare støtte foreningen.
> Jeg vil hellere bruge krudt på at få folk til at
> melde sig til PBS, det giver da om ikke andet en
> stabil fremtidig indkomst til BW
Ja, men spørgsmålet er... bliver folk oplyst om muligheden for PBS, når de tilmelder sig på BW.com? Får de tilsendt en mail om hvor nemt det er, enten via netbank, eller ved at ringe til banken?
Desuden kan man lave det sådan, at de medlemmer man får i loungen melder deres betaling til PBS med det sammen. Hvordan det praktisk gøres ved jeg ikke... bare en ide.
Derudover kan BW jo hver gang de henvender sig til deres medlemmer pr. brev, at man ønsker folk tilmelder deres betaling til PBS. Og så skriver hvordan man gør, og de 3 tal, som kræves.
> Men kan du ikke se at dette tiltag ikke ændre på
> noget, det betyder bare at der ikke er nogle der
> melder sig ind op til den 1/10 stedet.
Jo, men det giver folk følelesen af at de har fået de 3 måneder gratis... eller et helt år gratis.
> BW er vel heller ikke en forening, hvis fornemste
> formål det er at udsende ulvehylet?
Nej, du misforstår... jeg tænkte på de mennesker, som bor langt væk fra Herning, men som har en interesse i BW og FCM. De forholder sig mange gange kun til Ulvehylet, da det er det eneste de får ud af BW, hvis de ikke selv gør noget aktivt. Og det er vel egentligt problemet for mange... at de selv skal gøre noget aktivt, for at "få noget ud af" de 125 kroner. Mange føler sådan... at de skal ha' noget for pengene og ikke bare støtte foreningen.
> Jeg vil hellere bruge krudt på at få folk til at
> melde sig til PBS, det giver da om ikke andet en
> stabil fremtidig indkomst til BW
Ja, men spørgsmålet er... bliver folk oplyst om muligheden for PBS, når de tilmelder sig på BW.com? Får de tilsendt en mail om hvor nemt det er, enten via netbank, eller ved at ringe til banken?
Desuden kan man lave det sådan, at de medlemmer man får i loungen melder deres betaling til PBS med det sammen. Hvordan det praktisk gøres ved jeg ikke... bare en ide.
Derudover kan BW jo hver gang de henvender sig til deres medlemmer pr. brev, at man ønsker folk tilmelder deres betaling til PBS. Og så skriver hvordan man gør, og de 3 tal, som kræves.
-
Amby
Differentier prisen..
Kunne man ikke bare differentiere prisen sådan, at de som melder sig til betaling via PBS betaler 125,- om året. De som ikke gør skal så betale 25 kr. ekstra, altså 150 kr, til den administration og porto der er forbundet med at sende girokortet ud?
Ville umiddelbart tro, at det ville få langt flere til at vælge PBS-løsningen end der er i dag..
Ville umiddelbart tro, at det ville få langt flere til at vælge PBS-løsningen end der er i dag..
-
Poulsgaard
"Jo, men det giver folk følelesen af at de har fået de 3 måneder gratis... eller et helt år gratis. "
og det er præcis den følelse vi ikke skal give nogle, fordi de så forventer noget ligende igen og igen og igen......
Jeg tror sku ikke du høre nogle pive i golfklubben i Herning efter at have betalt 5995 for et års medlemsskab at bajerne ikke er billige nok!!!
Det er et spørgsmål om at give produktet en værdi, og hvis de så medfører færrer medlemmer så er det fint med mig. Det vil give en bedre forrening (og forretning) !.
Nej vi er helt sikkert ikke gode nok til at reklamere for PBS tilmelding, det skal vi gøre noget ved. Det er nogle udemærket forslag du kommer med.
Poulsgaard
og det er præcis den følelse vi ikke skal give nogle, fordi de så forventer noget ligende igen og igen og igen......
Jeg tror sku ikke du høre nogle pive i golfklubben i Herning efter at have betalt 5995 for et års medlemsskab at bajerne ikke er billige nok!!!
Det er et spørgsmål om at give produktet en værdi, og hvis de så medfører færrer medlemmer så er det fint med mig. Det vil give en bedre forrening (og forretning) !.
Nej vi er helt sikkert ikke gode nok til at reklamere for PBS tilmelding, det skal vi gøre noget ved. Det er nogle udemærket forslag du kommer med.
Poulsgaard
-
Poulsgaard
Re: Differentier prisen..
Jo det var også en mulighed.
Man skal bare passe forbandet meget på, jeg husker at der var en lille opstand da vi en gang gav en fribillet til en Uefacup kamp på Silkeborg stadion, til alle dem der havde tilmeldt sig PBS. Bare for at få nogle igang med systemet i starten.
Specielt een (nu KAN jeg ikke huske hans navn) var enormt fortørnet over den forskelsbehandling man blev udsat for, bare fordi man ikke ville lade banken styre sin økonomi.
Der er kun eet motiv set fra BW side i at få folk til at bruge PBS (ud over at gøre Ravnen afbejdsløs) og det er at fastholde folk i foreningen.
Der er ikke noget sparet økonomisk (for BW)ved at opkræve på PBS i forhold ti let girokort. (Hvor tror i at bankerne henter det gebyr de går glip af ved at I ikke betaler Jeres girokort selv mere?).
Poulsgaard
Man skal bare passe forbandet meget på, jeg husker at der var en lille opstand da vi en gang gav en fribillet til en Uefacup kamp på Silkeborg stadion, til alle dem der havde tilmeldt sig PBS. Bare for at få nogle igang med systemet i starten.
Specielt een (nu KAN jeg ikke huske hans navn) var enormt fortørnet over den forskelsbehandling man blev udsat for, bare fordi man ikke ville lade banken styre sin økonomi.
Der er kun eet motiv set fra BW side i at få folk til at bruge PBS (ud over at gøre Ravnen afbejdsløs) og det er at fastholde folk i foreningen.
Der er ikke noget sparet økonomisk (for BW)ved at opkræve på PBS i forhold ti let girokort. (Hvor tror i at bankerne henter det gebyr de går glip af ved at I ikke betaler Jeres girokort selv mere?).
Poulsgaard
-
YahooSeeker [Bot]
Hvordan egentlig, skal der vises medlemskort inden man går ind i klubben før kampen, det ville nok ligesom løse en del problemer i sig selv, jeg personlig udnytter da altid de billige øl/sodavand osv. i "klubhuset" og tager da gerne den jeg har i hånden med ind til kampen, men måske det var en ide at have nogle tilmeldingskuponer liggende hos kontrolløren i døren når han alligevel står der, hvor man så kan sige hvis du vil ind idag, så er det ved kasse 1, jeg skal personlig ikke til så mange kampe før det årlige medlemsskab er betalt i billigere øl.
-
Altoriso
2 fluer med et smæk..
Kunne man ikke slå 2 fluer med et smæk ?
Reklamere på black-wolves OG fcm.dk for at man kan betale resten af året + hele næste år, HVIS man samtidigt tilmelder sig PBS .... ?
Synes man skal blive bedre til at udnytte et samarbejde med FCM.dk i mange henseender...
Også uden at slække på sin foreningsstolthed...
Reklamere på black-wolves OG fcm.dk for at man kan betale resten af året + hele næste år, HVIS man samtidigt tilmelder sig PBS .... ?
Synes man skal blive bedre til at udnytte et samarbejde med FCM.dk i mange henseender...
Også uden at slække på sin foreningsstolthed...
-
kopien
nu ved jeg at ham der står i døren er i besiddelse af en indmeldingsblanket til BW, så det problem er i hvert fald løst..