Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCH

Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion

Indlæg af FCH »

Ingen champions league, ingen sas-liga...hva så?

Er du til underholdende fodbold, i en garanteret intens og tæt dyst mellem de to lokalrivaler, så har du chancen onsdag aften kl 19.00 på Herning Stadion!

FCM moderklubbernes bedste ynglingehold(17-18 år) fra Herning Fremad tager onsdag aften i mod rivalerne og bønderne fra Viborg i en spænende "topkamp" i ynglingemesterrække 1 og har brug for støtten, så tag kæresten/vennen/bedstefaren eller hunden i hånden og mød op og støt de lokale drenge.....

Som en lille optakts godbid kan det nævnes at Herning Fremad i lighed med FCMs superligahold står for det offensive, boldbesiddende og kreative fodbold, mens Viborg i lighed med deres superligahold står for mere kontrapræget fodbold med vægt på organisation...og så har sæsonens tidligere 3 opgør budt på masser af mål og dramatik og statestikken kunne ikke være mere lige....1 sejr til hver og en uafgjort og samlet målscore på 6-8 i viborg favør....

så der er ingen undskyldning for at gå glip af denne "mini-udgave" af lokalbraget!!

vi ses onsdag kl 19 på Herning Stadion
Senest rettet af FCH 5. okt 2005, 23:27, rettet i alt 1 gang.

Mike McD

Re: Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion

Indlæg af Mike McD »

Hej FCH!

Lyder som en god kamp kan du sige mig om de stadig servere de bedste pølser på denne jord på Herning Stadion?

YahooSeeker [Bot]

Herning Stadion eller teglpark?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg vil bare lige være sikker på det er Herning stadion og ikke teglpark ude ved Fremad at kampen spilles på?

FCH

Re: Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion

Indlæg af FCH »

herning stadion....

til interesserede kan jeg oplyse at vi desværre tabte 2-3 efter en spænende kamp....men som superligaen viste Viborg sig desværre utrolig effektive... men ros til drengene for en godkendt indsats, måske får i en gang en enkelt af dem at se på FCMs hold via "Thomas Rathe-metoden"....

Besvar