Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion
-
FCH
Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion
Ingen champions league, ingen sas-liga...hva så?
Er du til underholdende fodbold, i en garanteret intens og tæt dyst mellem de to lokalrivaler, så har du chancen onsdag aften kl 19.00 på Herning Stadion!
FCM moderklubbernes bedste ynglingehold(17-18 år) fra Herning Fremad tager onsdag aften i mod rivalerne og bønderne fra Viborg i en spænende "topkamp" i ynglingemesterrække 1 og har brug for støtten, så tag kæresten/vennen/bedstefaren eller hunden i hånden og mød op og støt de lokale drenge.....
Som en lille optakts godbid kan det nævnes at Herning Fremad i lighed med FCMs superligahold står for det offensive, boldbesiddende og kreative fodbold, mens Viborg i lighed med deres superligahold står for mere kontrapræget fodbold med vægt på organisation...og så har sæsonens tidligere 3 opgør budt på masser af mål og dramatik og statestikken kunne ikke være mere lige....1 sejr til hver og en uafgjort og samlet målscore på 6-8 i viborg favør....
så der er ingen undskyldning for at gå glip af denne "mini-udgave" af lokalbraget!!
vi ses onsdag kl 19 på Herning Stadion
Senest rettet af FCH 5. okt 2005, 23:27, rettet i alt 1 gang.
-
Mike McD
Re: Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion
Hej FCH!
Lyder som en god kamp kan du sige mig om de stadig servere de bedste pølser på denne jord på Herning Stadion?
Lyder som en god kamp kan du sige mig om de stadig servere de bedste pølser på denne jord på Herning Stadion?
-
YahooSeeker [Bot]
Herning Stadion eller teglpark?
Jeg vil bare lige være sikker på det er Herning stadion og ikke teglpark ude ved Fremad at kampen spilles på?
-
FCH
Re: Herning-Viborg onsdag kl 19 på Herning Stadion
herning stadion....
til interesserede kan jeg oplyse at vi desværre tabte 2-3 efter en spænende kamp....men som superligaen viste Viborg sig desværre utrolig effektive... men ros til drengene for en godkendt indsats, måske får i en gang en enkelt af dem at se på FCMs hold via "Thomas Rathe-metoden"....
til interesserede kan jeg oplyse at vi desværre tabte 2-3 efter en spænende kamp....men som superligaen viste Viborg sig desværre utrolig effektive... men ros til drengene for en godkendt indsats, måske får i en gang en enkelt af dem at se på FCMs hold via "Thomas Rathe-metoden"....