Politi på tv.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Politi på tv.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Har i set DR tv. idag kl 21.30?
Om politiet i danmark og fodbold!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 5. okt 2005, 21:44, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Politi på tv.

Har siddet og set DR´s oplæg om Politiet og fodboldfans, og utooligt nog få politiets ræpræsentant lov til, uimodsagt, at sidde og sige at der ikke er noget problem, og at det er fansenes skyld hvis der er problemer!!!!

Underligt nok er der en overhyppighed ved nogle stadions af udviste og anholdte i forhold til andre,

Idag var vi i Ålborg og i tråd med tidligere, blev en mand smidt ud,.......for at smide med øl. Det faktum at manden stadigt holdte øllen i hånden generede ikke kontrollørende.

FCM havde sendt kontrolløre med til kampen. Men de var ikke kompetente nok til at gøre noget ved sagen.

Føj! Jeg grimmes!

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Kontrollørerne er heller ikke for kloge i aalborg, nok derfor der ikke var så mange igen deroppe

Aaes

Indlæg af Aaes »

Synes altid at kontrollørene skal lave rav i den i Aalborg..

Så også den udsendelse.. Og ligesom Hekler er jeg meget skuffet..

checkmates

Indlæg af checkmates »

Som jeg forstod det var det en af FCM kontrollørene der udpegede, ham der kastede øl/vand i jubelen.

Hvad f..... tænkte kontrolløren på??????

Jeg mener at det er iorden, så længe man ikke kaster ting på banen eller over til modstanderfans..

Forza FCM i di hals

Amby

Ølkast er da ikke i orden!!!

Indlæg af Amby »

checkmates skrev:
-------------------------------------------------------
> Som jeg forstod det var det en af FCM
> kontrollørene der udpegede, ham der kastede
> øl/vand i jubelen.
>
> Hvad f..... tænkte kontrolløren på??????
>
> Jeg mener at det er iorden, så længe man ikke
> kaster ting på banen eller over til
> modstanderfans..
>

Hvis det virkeligt var fordi personen kastede med øl ved en scoring, synes jeg det er helt fair han ryger ud.

Hvornår lærer folk at det ikke er fedt for dem nede foran at få øl i nakken? Det kan vel ikke være så svært.

kopien

Re: Ølkast er da ikke i orden!!!

Indlæg af kopien »

det var lige præcis IKKE det der skete..

De totalt hjernedøde kontrollører fra AAB og en af vores egne smed ham ud, efter han havde kastet/tabt et krus med vand i forbindelse med en scoring..
Det var sådan jeg oplevede det i hvert fald..

Det tvivler jeg meget stærkt på man kan undgå i den pågældende situation, men vil da give dig ret i at folk der smider øl bare for at smide det ud over folk er nogle tumper..

YahooSeeker [Bot]

Re: Ølkast er da ikke i orden!!!

Ølkast, det er da efter min mening harmløst, jeg bliver meget glad når vi scorer, men øl har jeg ikke kastet med endnu, tror da heller ikke jeg kommer til det, det smager for godt og når ikke at blive dovent, syntes straks det er værre når der som under cska kampen bliver kastet cykellygter og mønter efter modstanderens målmand, der syntes jeg kontrollører eller ligesindede skal udpege synderen og få personen smidt ud fra stadion hurtigtst muligt, nu ved jeg ikke om der er kommet en klage udover den fra cskas keeper og om det giver et efterspil, men det vil sku da v;re surt hvis vi ikke kan st'tte vores hold n[r de spille europ;iske kampe mod udenlandske tophold.

Besvar