Ikke fordi jeg nærer den store sympati for FCK, men den dommeren i kampen var decideret pinlig. FCK kunne have sikret Danmark nogle dejlige rangliste point, ved at kvalificere sig til gruppespillet i uefa-cuppen.
Hvordan kan en så elendig dommer dømme internationalt. Han er blevet degraderet til den tredje bedste række i England. Efter kampen i aften, så kunne man godt tro, han havde sat et par kroner på HSV, tyndere straffespark skal man lede længe efter.
Når man ser den slags præstationer, så var Fisker ren verdensklasse i pokalfinalen...
OT - Dommeren i FCK - HSV
-
Ravnen
Re: OT - Dommeren i FCK - HSV
Ja jeg fatter heller ikke rigtig at UEFA kan bruge en dommer på sådan et niveau, han levede da i hans egen lille verden, for straffe var der ved ingen af de to han dømte.
Surt for FCK, og utrolig ondt for deres fans. Vi herovre er også skuffede, men så tæt var vi trods alt aldrig på at komme videre..
Surt for FCK, og utrolig ondt for deres fans. Vi herovre er også skuffede, men så tæt var vi trods alt aldrig på at komme videre..
-
Klauzito
Re: OT - Dommeren i FCK - HSV
Hvis der var straffe ved de to han dømte, så var der 2 straffe mere som han ikke dømte.
Så jeg forstår da godt at HSV protesterer og vil ha 2 mere, men jeg forstår sgu også godt at FCK protesterer imod de 2 der blev dømt.
De røde kort der til sidst kommer, de kommer kun pga dommeren og hans mærkelige domme.
Iøvrigt er han blevet degraderet fra Premier League pga mærkelige domme
Så jeg forstår da godt at HSV protesterer og vil ha 2 mere, men jeg forstår sgu også godt at FCK protesterer imod de 2 der blev dømt.
De røde kort der til sidst kommer, de kommer kun pga dommeren og hans mærkelige domme.
Iøvrigt er han blevet degraderet fra Premier League pga mærkelige domme