Efter sådan en flot fight generer det mig lidt at jeg nu skal til at lave et negativt indlæg- Jeg gør det dog alligevel
Folk på dette debat forum råber altid på om at Viborgs fanaticos er hooligans. Måske de burde kigge lidt indad og se på vores egne fans først.
Igen i dag var der optræk til ballade. Jeg gik forbi Cska fansene som stod og fyrede og kastede med en masse romerlys. Her så jeg samtidig en gruppe på omkring 15 fcm fans som bevist opsøgte russerne for at lave ballade. Hvad fanden sker der...
Og det er ikke mere end et par uger siden at en gruppe fans kastede med flasker mod viborgs fans.
Jeg synes virkeligt vi har et problem...
Fjolser
-
Morten_
Re: Fjolser
Irritere mig lidt mere de folk der begynder at smide øl-krus på banen i slutningen... Hvad tænker de folk på?
-
Tapia
Det er for dårligt, men det kan i det mindste ikke skade nogen. At folk direkte opsøger ballade er pinligt.
Hvis det stod til mig fik de karantæne fra stadion
Hvis det stod til mig fik de karantæne fra stadion
-
Morten_
tja nej det skader vej er ikke nogen...
Men hvis jeg husker rigtig får man bøder fra ueaf pga. dette!
Men hvis jeg husker rigtig får man bøder fra ueaf pga. dette!
-
BW#3340
Ikke kun på banen, også en LOKAL kontrollør - altså en af vore egne - fik smidt øl på sig, hvorefter der blev sunget "god tur hjem". Javist, ærgerligt at vi ikke vandt, men vores egne kontrollører? Han har i øvrigt mødt op som kontrollør i flere år, først i Ikast og nu på SAS-arena.
Hjernelammede....... (undskyld sproget).
Hilsen Evo.
Hjernelammede....... (undskyld sproget).
Hilsen Evo.
-
Poulsgaard
Jeg er ikke helt med ?? Mener du at kontrolløren kastede en øl.
Den eneste der blev råbt "god tur hjem" til var en idiot, der netop kastede en øl, hvilket der i øvrigt var nogle stykker i kampens afslutning der fandt fornøjeligt.
Jeg kan til nød gå med til at der ryger et par fadøl ved scoringer, der er jeg alligevel så meget oppe at køre selv så jeg sjældent opdager det.
Men at stå hæmningsløst og hælde øl ud over sine medfans fordi man keder sig... det er fandme for lamt.
Poulsgaard
Den eneste der blev råbt "god tur hjem" til var en idiot, der netop kastede en øl, hvilket der i øvrigt var nogle stykker i kampens afslutning der fandt fornøjeligt.
Jeg kan til nød gå med til at der ryger et par fadøl ved scoringer, der er jeg alligevel så meget oppe at køre selv så jeg sjældent opdager det.
Men at stå hæmningsløst og hælde øl ud over sine medfans fordi man keder sig... det er fandme for lamt.
Poulsgaard
-
calleburn
Nej der var en der blev smidt ud 2 gange for at kaste øl.. første gang han røg ud gik der 5 min.. så kom han igen.. så kastede han en øl mere og da de så tog ved han igen for at mide ham ud hældte han en hel øl i hovedt på en kontrollør.. Da vi råbte god tur hjem var det til hans ven som også kastede med øl.. Da de røg ud gik deres 2 venner også med..!
calleburn - så det hele da jeg stod lige ved siden af..
calleburn - så det hele da jeg stod lige ved siden af..
-
BW#3340
Tak for info.
Beklager, at jeg misforstod jeres sang. Godt at høre, at det var den vej den "vendte". - At det var ølkasterne, I sang den efter.
Hilsen Evo.
Beklager, at jeg misforstod jeres sang. Godt at høre, at det var den vej den "vendte". - At det var ølkasterne, I sang den efter.
Hilsen Evo.
-
calleburn
Er jeg også..! for det ville da være helt katasrofaldt at råbe sådan efter vores egne kontrullører.. vi er jo ikke russere..!
-
YahooSeeker [Bot]
Der var også nogen der råbte go tur hjem tl dem der valgte at gå med 15mn.tilbage af kampen.