2´års ynglinge??
-
kenny
2´års ynglinge??
Jeg sidder og tænker på hvem der rykker op som senior fra vores talentfulde ynglinge hold,jeg mener Mickey Berg,Troest,Qvist,Ragus,måske der er flere...
Er der en der kan give lidt info ville det bare være dejligt..(-:
Er der en der kan give lidt info ville det bare være dejligt..(-:
Senest rettet af kenny 28. sep 2005, 22:03, rettet i alt 1 gang.
-
Mose
Re: 2´års ynglinge??
Jeg mener Quist er årgang 88.
Netop årgang 87 som du efterspørger er ikke så fyldt af talenter som de kommende årgange. Det skyldes at akademiet først starter ved årgang 88.
Troest og Ragus er vel dem der er nærmest førsteholdet.
Netop årgang 87 som du efterspørger er ikke så fyldt af talenter som de kommende årgange. Det skyldes at akademiet først starter ved årgang 88.
Troest og Ragus er vel dem der er nærmest førsteholdet.
-
Claus J
Hvad med vores afrikanere, er de ikke snart ved at nærme sig de 18, her tænker jeg mest på Baba Collins?
-
Claus J
Hvad med vores afrikanere, er de ikke snart ved at nærme sig de 18, her tænker jeg mest på Baba Collins?
-
Mose
Agbetu først i det nye år. Salami og Lawal til maj og så Collins til december.
-
Simon
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Agbetu først i det nye år.
For at være helt præcis med Agbetu, så må han spille på førsteholdet fra 10. Marts!
> Salami og Lawal til maj
> og så Collins til december.
> Agbetu først i det nye år.
For at være helt præcis med Agbetu, så må han spille på førsteholdet fra 10. Marts!
> Salami og Lawal til maj
> og så Collins til december.
-
Mose
Jeg har set Agbetu mange gange og jeg synes afgjort at FCM skal skrive en lang kontrakt med ham, men han er altså ikke i nærheden af en startplads på SAS holdet. Han har ganske enkelt ikke fysik til det. Men det kommer.
-
kenny
Det bliver utroligt spændende at se hvem fcm vil satse på...Det ligger jo også et pres på femi og Poku for der kommer altså 3 supertalenter hver sommer,og det siger jo sig selv at der vil ske hårdt udskildnings løb med tiden, for truppen kan jo ikke bære uanede antal ikke eu-spillere.
-
Mose
Helt enig. Jeg ser også at vi kan få lidt problemer med de mange ikke EU borgere.
Nicola Gjosevski
Poku
Femi
Collins
Agbetu
Lawal
Salami
Adeola
Jude
Yakubu
Winston
Alle disse spillere skal i næste sæson spille ynglinge eller DS. Hver hold må kun optræde med tre ikke EU borgere per gang.
DVS: At hvis Poku, Femi og Gjosevski ikke kan spille sig på førsteholdet, så ligger de og spærrer for hinanden på DS holdet.
Derfor:
Poku og Femi er efter min vurdering ikke klar til 1. holdet. Poku har en lang kontrakt, så måske var det en der kunne lejes ud.
Femis kontrakt udløber til sommer. Bliver den mon forlænget.
Nicola må rejse til jul, hvis ikke ha da er fast mand på førsteholdet.
Jeg har spurgt her på siden om de overvejelser FCM gør sig på dette område, men der blev ikke svarret.
Nicola Gjosevski
Poku
Femi
Collins
Agbetu
Lawal
Salami
Adeola
Jude
Yakubu
Winston
Alle disse spillere skal i næste sæson spille ynglinge eller DS. Hver hold må kun optræde med tre ikke EU borgere per gang.
DVS: At hvis Poku, Femi og Gjosevski ikke kan spille sig på førsteholdet, så ligger de og spærrer for hinanden på DS holdet.
Derfor:
Poku og Femi er efter min vurdering ikke klar til 1. holdet. Poku har en lang kontrakt, så måske var det en der kunne lejes ud.
Femis kontrakt udløber til sommer. Bliver den mon forlænget.
Nicola må rejse til jul, hvis ikke ha da er fast mand på førsteholdet.
Jeg har spurgt her på siden om de overvejelser FCM gør sig på dette område, men der blev ikke svarret.
-
Ravnen
Nielsen skrev:
> Nicola, er vel ikke et problem, eftersom han er
> fra makedonien.
Ja Makedonien ligger i Europa, de ansøgte sidste år om EU-medlemskab men er endnu ikke blevet det.
EU består i dag af de 25 nedenstående medlemslande:
Tyskland, Frankrig, Italien, Belgien, Nederlandene, Luxembourg, Danmark, Irland, Storbritannien, Grækenland, Spanien, Portugal, Østrig, Finland, Sverige, Tjekkiet, Estland, Cypern, Letland, Litauen, Ungarn, Malta, Polen, Slovenien og Slovakiet.
Det er virkelig problematisk for os at man kun må bruge tre ikke EU spillere, vi risikerer at måtte slippe spillere som udvikler sig til stjerner. Forhåbentlig sælger vi dem med store videreslagsklasuler, tænker på dem der er røget til VB..
> Nicola, er vel ikke et problem, eftersom han er
> fra makedonien.
Ja Makedonien ligger i Europa, de ansøgte sidste år om EU-medlemskab men er endnu ikke blevet det.
EU består i dag af de 25 nedenstående medlemslande:
Tyskland, Frankrig, Italien, Belgien, Nederlandene, Luxembourg, Danmark, Irland, Storbritannien, Grækenland, Spanien, Portugal, Østrig, Finland, Sverige, Tjekkiet, Estland, Cypern, Letland, Litauen, Ungarn, Malta, Polen, Slovenien og Slovakiet.
Det er virkelig problematisk for os at man kun må bruge tre ikke EU spillere, vi risikerer at måtte slippe spillere som udvikler sig til stjerner. Forhåbentlig sælger vi dem med store videreslagsklasuler, tænker på dem der er røget til VB..
-
calleburn
ja er trist hvis vi ikke får et par kroner for dem når de bliver til stjerner, vis de bliver til stjerner..!
-
fadlaa
Vi havde kun kontrakt på den ene Justice John. Den anden Adesina Lawal kom vist sammen med Femi men kom vist aldrig på kontrakt hos os. Så ham kan vi ikke få noget ud af ved evt videresalg. Men Pt spiller han vis osse kun på 2 hold i vejle, hvorimod Justice vist bliver brugt som joker dernede. Men hvem ved hva han udvikler sig til om et par år. Var der nogen som sagde Elrio. wink wink
-
Nielsen
Er du sikker på at reglen kun dækker lande som er med i EU? For Norge er da feks. ikke med i EU.