FC Midtjylland - CSKA Moskva

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klaus Videbæk

FC Midtjylland - CSKA Moskva

Indlæg af Klaus Videbæk »

Kampen bliver sendt på Viasat Sport 1.

Hvorfor bliver en så stor kamp mod de forsvarende uefa-cup mestre ikke vist på en landsdækkende kanal eller tv3?

Jeg mener den kamp er blevet nedprioriteret enormt i forhold til fck og brøndby der bliver vist på henholdsvis tv2 og tv2 zulu.
Senest rettet af Klaus Videbæk 28. sep 2005, 10:46, rettet i alt 1 gang.

Fisker K

Re: FC Midtjylland - CSKA Moskva

Indlæg af Fisker K »

Viasat sport 1 er de eneste som sender den...

Kenneth

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Sikkert fordi FCK og BIF har reele chancer for at gå videre

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ganske enkelt... TV2 har åbenbart budt mest for rettighederne til BIF's og FCK's kampe. TV3/Viasat har derfor købt rettighederne til FCM - CSKA, men de har nok ikke ment at der var seere nok i kampen til TV3 og 3+, iforhold til at sende det de normalt sender på en torsdag aften.

Det bliver fedt at komme på stadion og se om FCM falder helt igennem, eller vi kan drille dem lidt. Chancen for at vi går videre er uhyre minimal...

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Det er måske godt for tilskuertallet, at kampen ikke vises på DR1/TV2. Det er måske bedre at vise udekampene på landsdækkende, og så lade stadion om "vise" kampen.

FCK klagede da noget over, at deres kamp mod FCM blev vist på tv, for så kom der færre tilskuere.

Hilsen Evo.

calleburn

Indlæg af calleburn »

måske er chancen ikke stor men tro på det.. det skal vi da..

klemme

Indlæg af klemme »

calleburn skrev:
-------------------------------------------------------
> måske er chancen ikke stor men tro på det.. det
> skal vi da..

>>> Og det gør vi da!!!!
>
> 1-0 er godt, 2-0 er flot, 4-o så går vi amok..
> CSKA moskva ude af dette års uefa cup..!

>>> 4-0 er da helt okay for mig.

calleburn

Indlæg af calleburn »

også mig da..!

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Det er da ganske muligt at vi ikke har nogle overvældende mulighed for at gå videre. Dog vil jeg dog mene at når et dansk hold skal spille mod de forsvarende UEFA Cup mestre, i UEFA cupen, at det så kræver en del mere opmærksomhed end Viasat Sport 1 har.

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

calleburn skrev:
-------------------------------------------------------
> måske er chancen ikke stor men tro på det.. det
> skal vi da..

Selvfølgelig... men ingen siger at jeg ikke må være realist... :-)

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

Af med de farvede briller, og se på TV-stationernes forudsætninger for at sende de enkelte kampe.
FCK og BIF står med godt kort på hånden for at gå videre, og seertallene for disse kampe er mærkbart større end de er ved FCM kampe.
Velsagtens også derfor (mht. seertallene), at både FCK og BIFs kampe altid vises på Viasats kanaler, ligegodt, hvem de møder.

Anni

Indlæg af Anni »

Jep, men vi kan pudse de farvede briller og lære dem, at vi godt kan vinde OG have scoret mange seer're på 3+, hvis de havde gidet sende den :o) Synd de gik glip af det :o)

Anni/Optimisten 3-0 Forza MIDTJYLLAND

Eistorp - BW#1830

På trods af at FCK og Brøndby nærmest har patent på superligaen, vil jeg alligevel mene at et dansk hold (om det så er AaB, OB, Esbjerg eller FC Midtjylland) der skal møde sidste års vindere af UEFA cuppen, er for interesant til at blive vist på Viasat Sport 1. Kunne forstå at vi blev henvist til den kanal, hvis vi skulle møde et hold som fx. FC Zurich, men dette er altså CSKA Moskva.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Godt nok vandt CSKA UEFA´en sidste sæson, men jeg vil vove den påstand at det stadig ikke er et hold der interesserer den almindelige dansker ret meget. Den påstand sat sammen med

1) vores ret lille chance for at gå videre
2) Brøndbys og FCKs pæne chancer for at gå videre
3) vores ikke alt for gode spil i efteråret
4) seertal generelt ved FCKs og BIFs kampe kontra vores kampe

gør at jeg har fuld forståelse for at public service kanalerne kaster deres penge efter de andre danske hold.

Sådan er det bare - lær at leve med det

Eistorp - BW#1830

Så længe jeg har billet til kampen, ved at vi vinder 2-0 og at jeg glæder mig ustyrligt meget, gør at jeg godt kan leve med det :-)

Besvar