FCM - SIF... op på hesten igen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM_Aarhus

FCM - SIF... op på hesten igen

Indlæg af FCM_Aarhus »

Det er igen tid til at se fremad. Vi tabte til OB med et mål i en kamp under middel. Faktum er at OB ikke er noget dårligt hold og de kommet godt tilbage i efteråret hvor de endnu ikke har tabte en udebanekamp.
Det gør altid ondt når nogen piller ved hjemmebanestatistikken på fortet, som tidligere har udstedt billetter med garantier om 3 point. Sådan fungerer det ikke mere, der skal kæmpes mange og hårde kampe - Superliga, UEFA og RL... 2005/06 sæsonen bliver en af de mest krævende hidtil for holdet - Tabet af Zidan og snart også Pim stiller FCM tilbage med få valg til forreste linie. Omvendt er forventninger steget til midtjyderne, da de nu har opbygget sig en, omend kort, historie i superligaen: to 3. pladser, en 4. plads, samt en 6. og en 7. plads - for ikke at nævne 2 pokalfinaler.
Kritik skal der være plads til og det er formentlig med til at gøre holdet bedre i sidste ende. Det skal ikke kun være ros. Men som mange også nævner her i forum, kan det ikke noget at give op når vi er bagude, for det er ikke sidste gang det sker. Sæsonen er langfra slut og det bliver sgu for kedeligt at sidde og surmule søndag på søndag.
Næste modstander er Silkeborg - 3 point efter os. Ikke nødvendigvis en nem kamp, men en kamp hvor pointene kan hentes, stimen vendes og modet genvindes.

Håber på en go' kamp!

Stats:

15-05-2005 17:00 Silkeborg FC Midtjylland SAS Ligaen 0-1
09-04-2005 17:00 FC Midtjylland Silkeborg SAS Ligaen 0-0
18-09-2004 17:00 FC Midtjylland Silkeborg SAS Ligaen 2-1
04-05-2003 15:00 FC Midtjylland Silkeborg SAS Ligaen 2-1
10-11-2002 15:00 Silkeborg FC Midtjylland SAS Ligaen 1-1
01-09-2002 15:00 FC Midtjylland Silkeborg SAS Ligaen 2-0
01-05-2002 19:00 Silkeborg FC Midtjylland SAS Ligaen 2-3
10-03-2002 15:00 FC Midtjylland Silkeborg SAS Ligaen 1-0
23-09-2001 15:00 Silkeborg FC Midtjylland SAS Ligaen 0-1
10-05-2001 20:45 Silkeborg FC Midtjylland Landspokalen 3-0
Senest rettet af FCM_Aarhus 22. sep 2005, 21:31, rettet i alt 1 gang.

Claus J

FCM - SIF... op på hesten igen- stærk i modgang

Indlæg af Claus J »

Igår gav mange på stadion, på flere forskellige måder, deres mening til kende om spillernes præstation. Det var for mig at se helt OK at der kom negative ytringer på tilskuerer pladserne, men når det er sagt, syntes jeg at det er på sin plads at vi på Søndag kommer frem og støtter spillerne 200% (helst på højde med Viborg kampen) så spillerne føler at vi stadig tror på dem, og de dermed kan få lidt selvtillid til de svære afleveringer og det snævre spil.

SÅ DERFOR: 100% LOYALITET OVERFOR SPILLERNE TIL KAMPEN MOD SIF, OG LAD OB KAMPEN (OG FCK) være glemt til på søndag!!!!!

YahooSeeker [Bot]

Re: FCM - SIF... op på hesten igen- stærk i modgang

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

jep helt fint, men så må spillerne sq også STRAMME BALDERNE og vise at de ønsker opbakning

Claus J

Indlæg af Claus J »

Det kan du mene, men nogle skal starte, og der mener jeg at fansene bør starte, ligger vi ud med at stå uden at sige noget, eller endnu værre man begynder at råbe efter dem så har vi alt at tabe, da selvtilliden sikkert med det samme vil forsvinde.

Skov

Indlæg af Skov »

Jeg giver Claus ret. Vi må alle gøre en indsats for at støtte holdet i med og modgang. De har brug for al den opbakning de kan få.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg mener absolut også de har fået opbakning, men ikke vist det arrangement vi ved de kan på banen, lidt må man kan forlange af fultids proffer

Besvar