Leon frikendt
-
YahooSeeker [Bot]
Leon frikendt
I har før ivrigt debateret Leon A, jeg vil bare lige minde jer om, at han blev frikendt i går.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. sep 2005, 20:16, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Leon frikendt
Okay ?
I har tidl. diskuteret FCM, jeg vil bare lige oplyse dig om at vi ligger over jer ?
Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt ? De folk som har interesse i at vide det, har højest sandsynligt fundet ud af det...
Peter Ross - Tillykke med sejren over Randers... Eller ?
I har tidl. diskuteret FCM, jeg vil bare lige oplyse dig om at vi ligger over jer ?
Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt ? De folk som har interesse i at vide det, har højest sandsynligt fundet ud af det...
Peter Ross - Tillykke med sejren over Randers... Eller ?
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg undrer mig bare over den manglende lyst til at debatere emnet, nu hvor manden er blevet frikendt.
-
faurby (Fcm)
Kunne det måske være fordi at folk herinde er kommet videre og ikke gider at bruge tid og kræfter på noget ligegyldigt ?????
Mvh.Michael Hansen
Randers 2 - 0 Agf
Mvh.Michael Hansen
Randers 2 - 0 Agf
-
E!
Hvad er der lige at debattere?
Som du skriver er han blevet frikendt, og da der næppe er nogen herfra der har været øjenvidner, eller kan bidrage med andet, er der jo ligesom ikke mere kød på det ben.
Som du skriver er han blevet frikendt, og da der næppe er nogen herfra der har været øjenvidner, eller kan bidrage med andet, er der jo ligesom ikke mere kød på det ben.
-
YahooSeeker [Bot]
Så skulle man måske have ladet være med at dømme ham, dengang sagen kom frem.
-
E!
HenrikAGF skrev:
-------------------------------------------------------
> Så skulle man måske have ladet være med at dømme
> ham, dengang sagen kom frem.
Tja... Nu er i jo heldigvis selv gode til at vente på en behandling af sager ved domstolene inden i kommenterer på dem, eller hvad??
Jeg kan svagt erindre at dette ikke var tilfældet ifbm en lille ægypter, og noget med et ur / for høj hastighed
-------------------------------------------------------
> Så skulle man måske have ladet være med at dømme
> ham, dengang sagen kom frem.
Tja... Nu er i jo heldigvis selv gode til at vente på en behandling af sager ved domstolene inden i kommenterer på dem, eller hvad??
Jeg kan svagt erindre at dette ikke var tilfældet ifbm en lille ægypter, og noget med et ur / for høj hastighed
-
YahooSeeker [Bot]
Jo, men nu viste det sig jo, at manden blev dømt skyldig, så hvad er der at undskylde?
-
jj
Nu giver jeg så ikke det store for den frikendelse, ofret, hendes søster og et uafhængigt vidne sagde han gjorde det, så lille leon er ikke så uskyldig efter min mening...
I øvrigt, så er det også ulovligt at dække over en kammerat og hindre politiets arbejde.
I øvrigt, så er det også ulovligt at dække over en kammerat og hindre politiets arbejde.
-
Altoriso
Jeg tror ikke på, at Leon er helt og aldeles uskyldig i den sag....
Men nu har han da trods alt fået en dom for at han er det, og det er da fint for ham...
Men nu har han da trods alt fået en dom for at han er det, og det er da fint for ham...
-
Klauzito
Og det vidste i på forhånd at han ville blive, så derfor kunne i godt dømme ham???
-
YahooSeeker [Bot]
I må da være godt og grundigt frustrerede over det danske retssystem. I jeres øjne er Leon A helt og aldeles skyldig, det siger pigebarnet og hendes søster nemlig. Alligevel blev han frikendt, i modsætning til Zidan som I jo mente var uskyldigheden selv i alle de sager der på et tidspunkt hobede sig op. Og han blev dømt.
Pigebarnet tilbød Leon A. at lade være med at anmelde "episoden" til politiet mod til gengæld at få en pose penge. I mine øjne lyder det som en tøs, der blot var ude på at score kassen. Men der er vi nok forskellige.
Leon A. på landsholdet!
Pigebarnet tilbød Leon A. at lade være med at anmelde "episoden" til politiet mod til gengæld at få en pose penge. I mine øjne lyder det som en tøs, der blot var ude på at score kassen. Men der er vi nok forskellige.
Leon A. på landsholdet!
-
Altoriso
Leon er en dygtig spiller, men på mange måder en kæmpe klovn..
Skulle ikke undre mig at han sammen med 8 andre gf´ere var en tur hos politiet igår efter en "herlig" togtur......
Skulle ikke undre mig at han sammen med 8 andre gf´ere var en tur hos politiet igår efter en "herlig" togtur......
-
YahooSeeker [Bot]
Sådan kan vi jo beskylde hinanden for både det ene og det andet. Men flaskekaster var han altså ikke - på det punkt at I jo eksperter;-)