TV3's kampvalg

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

TV3's kampvalg

Indlæg af Kent »

Ja, så har TV3 sat navn på kampene de frem til 12. spillerunde.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=139083
De fortsætter med 3 live-kampe, og umiddelbart kan vi ikke klage - de næste 4 kampe vi spiller er tv-kampe.

Det interessante her er deres valg af lørdagskamp i runde 12. Da de er afskåret fra at vise BIF, FCK og os (da vi alle spiller UEFA-cup om torsdagen) er der kun 3 kampe at vælge imellem:

FC Nordsjælland - Silkeborg
Viborg - SønderjyskE
AGF - Esbjerg

3 kopper tynd te, men efter min mening ville det logiske (og mest interessante)valg være AGF - Esbjerg (store byer, traditionsklubber, meget omtalte klubber osv).

Men nej - de vælger publikumsmagneten FCN - SIF!

Det fatter jeg simpelthen ikke - hvem f****** gider se den kamp? FCN har omkring 8 fans og ca. halvt så mange tilskuere, så sikke en stemning der bliver. SIF er heller ikke et hold, der ligefrem spiller sprudlende offensiv fodbold. Så jeg tror nok jeg takker nej. ´Det bliver spændende at se om Viasat så vil bruge det formentlig meget lave seertal til at retfærdiggøre deres fokusering på FCK/BIF.

- Eller er der bare for mange ex-SIF'ere hos Viasat?

Kent
Senest rettet af Kent 8. sep 2005, 14:58, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: TV3's kampvalg

Indlæg af Ravnen »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> FC Nordsjælland - Silkeborg
> Viborg - SønderjyskE
> AGF - Esbjerg
>
> 3 kopper tynd te, men efter min mening ville det
> logiske (og mest interessante)valg være AGF -
> Esbjerg (store byer, traditionsklubber, meget
> omtalte klubber osv).
>
> Men nej - de vælger publikumsmagneten FCN - SIF!

Jeg synes da det kan være hip som hap hvilken af disse tre de vælger. Glæd dig i stedet over at de for en gangs skyld ikke kunne vise FCK eller BIF :-)

tgjensen

Re: TV3's kampvalg

Indlæg af tgjensen »

Kent skrev:
> Det bliver spændende at se om
> Viasat så vil bruge det formentlig meget lave
> seertal til at retfærdiggøre deres fokusering på
> FCK/BIF.

Selvfølgelig gør de det. De lever af seertal, og når folk som dig ikke gider se de "kedelige" kampe, jamen så holder de sig da bare til de spændende.

Det er vel faktisk to jævnbyrdige, hårdtarbejdende hold, der nok kommer til at kæmpe om ca. de samme placeringer, der mødes. Langt mere spændende end BIF - ACH hvis du spørger mig.

Besvar