Med et gran salt eller en skovlfuld!
-
YahooSeeker [Bot]
Med et gran salt eller en skovlfuld!
Til dem der har siddet og kigget på mit grimme fjæs i Magasinet Midtjylland, og undret sig lidt over de udtalelser jeg tilsyneladende er kommet med, vil jeg gerne sige: "Tage det med et gran salt eller en hel skovlfuld.
For det første kan enhver jo se at billederne er blevet manipuleret således at megafonen på billederne er blevet rød, istedet for den sædvanlige blå. Bllederne er ikke fra den pågeldende dag, hvilket afsøres af at den i artiklen omtalte store megafon ikke er den jeg har i hånden på billederne.
Men sådan er det når man snakker med journalister (Det er jo kke første gang jeg har set ig selv "Sige noget" jeg undre mig lidt over selv.) Michael Jepsen er ikke anderledes end gennemsnittet. Således har han misforstået en del, udeladt nogle pointer osv.
Desuden var jeg blevet lovet at han lige ville kontakte mig for at få styr på facts, men det er heler ikke sket.
Så hvis der er nogen der undre sig en smule, så må i hellere rette henvendelse til Jouralisten for en forklaring.
For det første kan enhver jo se at billederne er blevet manipuleret således at megafonen på billederne er blevet rød, istedet for den sædvanlige blå. Bllederne er ikke fra den pågeldende dag, hvilket afsøres af at den i artiklen omtalte store megafon ikke er den jeg har i hånden på billederne.
Men sådan er det når man snakker med journalister (Det er jo kke første gang jeg har set ig selv "Sige noget" jeg undre mig lidt over selv.) Michael Jepsen er ikke anderledes end gennemsnittet. Således har han misforstået en del, udeladt nogle pointer osv.
Desuden var jeg blevet lovet at han lige ville kontakte mig for at få styr på facts, men det er heler ikke sket.
Så hvis der er nogen der undre sig en smule, så må i hellere rette henvendelse til Jouralisten for en forklaring.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 1. sep 2005, 21:26, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Med et gran salt eller en skovlfuld!
Nogen der skriver den ind, eller finder et link? - man bliver da helt nysgerrig 
-
Peter Ross
http://www.midtvest.dk/index.php?templa ... gruppeID=5
Sikke en hoooligaaarn med megafonen !!
Peter Ross
Sikke en hoooligaaarn med megafonen !!
Peter Ross
-
Søren
Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Nogen der skriver den ind, eller finder et link? -
> man bliver da helt nysgerrig
http://kortlink.dk/zna - Værsgo!
/Søren
-------------------------------------------------------
> Nogen der skriver den ind, eller finder et link? -
> man bliver da helt nysgerrig
http://kortlink.dk/zna - Værsgo!
/Søren
-
Ravnen
Re: Chokerende læsning
Det er da en fin artikel, god reklame for både Hekler og BW.
Kan ikke helt komme mig over at du blev smidt ud for at starte en hoppe-sang, hvad i alverden gik der af den kontrollør?
Kan ikke helt komme mig over at du blev smidt ud for at starte en hoppe-sang, hvad i alverden gik der af den kontrollør?
-
YahooSeeker [Bot]
>Det er da en fin artikel, god reklame for både Hekler og BW.<
Glem nu ikke de to "Ulveunger" Haha...
/Damsgaard - Nu som ulveunge sammen med Ross.. :-/
Glem nu ikke de to "Ulveunger" Haha...
/Damsgaard - Nu som ulveunge sammen med Ross.. :-/
-
Peter Ross
Jon, du er jo ikke andet end en bette ulveunge 
Det er nu ikke ligefrem fordi artiklen stråler langt væk af god journalistik.
Jeg føler mig faktisk også overset... Sikke en præstation der blev leveret i Nordtyskland. Det var jo næsten mobning på arbejdspladsen... Deres keeper så i hvertfald halv-skræmt ud, eller var han bare så grim ?
Peter Ross - Undskyld smølf... :-/ Baaaah !
Det er nu ikke ligefrem fordi artiklen stråler langt væk af god journalistik.
Jeg føler mig faktisk også overset... Sikke en præstation der blev leveret i Nordtyskland. Det var jo næsten mobning på arbejdspladsen... Deres keeper så i hvertfald halv-skræmt ud, eller var han bare så grim ?
Peter Ross - Undskyld smølf... :-/ Baaaah !
-
Søren
http://www.galehusetagf.dk/forum/viewtopic.php?t=4160
Er det mon en hvis Hr. Werge der gemmer sig bad navnet "koller"??
Læg specielt mærke til næstsidste linje i det første indlæg i tråden:-)
/Søren
Er det mon en hvis Hr. Werge der gemmer sig bad navnet "koller"??
Læg specielt mærke til næstsidste linje i det første indlæg i tråden:-)
/Søren
-
Søren
Redigeringsknappen...
Er det kun mig den er væk hos??
For ovenstående indlæg kunne da vist godt lige have trængt til at blive redigeret lidt i med de stavefejl der...
/Søren
For ovenstående indlæg kunne da vist godt lige have trængt til at blive redigeret lidt i med de stavefejl der...
/Søren
-
checkmates
Herlig klumme, der er blevet skrevet. Du kunne nu godt ha sat håret lidt bedre 
Men øhhhh hvorfor måtte du ikke starte hoppesangen lige før slutfløjt??? Det var squ da det bedste tidspunkt
Men øhhhh hvorfor måtte du ikke starte hoppesangen lige før slutfløjt??? Det var squ da det bedste tidspunkt