Som forholdsvis ny Capo vil jeg gerne lige hører hvad folk synes om stemningen igår?
- Var den bedre igår fordi vi kørte med 3 Capos?
- Virkede det godt nok at der stod 2 oppe i tårnet og 1 gik frem og tilbage, eller var det pisse træls?
- Er der forslag til noget vi kunne gøre bedre?
/Damsgaard - Med speciale i Ulvehyl! - Tak for sangen drenge..
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. aug 2005, 21:38, rettet i alt 1 gang.
tja det tror jeg så ikke på sigt når hele noredea har lyst til at synge med og så trommerne bliver fordelt en i hver side og en midt på.. Men der går noget tid inden det sker.. men det skal der selvfølgelig arbejdes med.. ok med en der går og prøver at få flere fra siden med..
Ja, vi kan selvfølgelig arbejde hen mod en "FC Nordsjælland", hvor det kun er trommerne man hører...
Der går lang tid inden hele Nordea synger med. Rigtig lang tid endda. Måske vi skal sætte 2015 som et realistisk mål ?
Der er så mange døde områder på Nordea, så man tror det er løgn. Men man fanger det ikke, når man selv står midt i klumpen på midten. Derfor vil 3 trommer være en meget dårlig idé... Faktisk er der ingen pt. til at spille på den ene tromme som vi har, så mon ikke den skulle besættes først ?
ja okay vidste jeg ikke lige.. Men 3 trommer kan vi arbejde med på sigt sys jeg.. men selvfølgelig er en tromme meget optimal nu. Vidste ikke lige at der var mange døde punkter, sys til tider der var mange som sang med... Ellers også sang os, som sang med rigtig højt.. hehe
Hej
Jeg sad på STEFF hvilket vil sige at AGFætrene var lige ved siden af, MED tromme.
Jeg var imponeret af Nordea, som hoppede helt ud til kanterne, og man kunne sagtens høre hvad i sang, der kom faktisk en omgang Forza FC igang på Steff, hvilket ikke er helt normalt
Morten Svinth skrev:
-------------------------------------------------------
> Sys det var ok med 3... Men sys derimod også vi
> mangler nogle flere trommer. vi har jo kun en..
Mit indtryk på turene rundt omkring banen er at trommen er særdeles tydelig. Grundet akustiken larmer den som ti
jeg kan huske der var en der selv tog en tromme med til kampene, men han fik besked på at blive væk med den tromme....
selv om han gjorde det skide godt...
Jeg vil lige understrege at han gjorde det IKKe godt. En tromme der ikke deltager men står og tæsker løs for sig selv er det der smadre stemningen mest, overhovedet. Der er derfor lavet en aftale med kontrollørene om at ingen får lov til at tage en tromme med ind på tribunen igen.
Hvis der er nogen der vil slå på tromme, kan de komme og melde sig, de det pt. ingen er til jobbet, og vi køre med nødløsning lige nu.