Kan ikke lade være med at grine lidt over det interview bold.dk har med FCKs Alvaro Santos. fx:
- Marcos spørger:
Hvorfor scorer FCKs angribere aldrig mange mål?
I mange ligaer er det spillere på små hold, der scorer flest mål. På de små hold er det kun angriberne, der scorer mål, her i FCK er vi mange, der scorer. Det er også fordi de mindre hold altid spiller kontraspil mod os og bare forsvarer sig. Det er kun Brøndby, der vil spille fodbold mod os. -
Nåda, de har ellers aldrig vundet på Fortet, men vi graver os jo også HELT ned i de kampe...
- Henrik spørger:
Hvem er den sværeste forsvarsspiller at spille overfor?
Uha, der er mange. Alle forsvarere i Danmark er svære at spille mod. Jeg mærker, at når man spiller mod mig, vil alle præstere sin bedste kamp. Det er de forsvarsspillere, som spiller i de mindre klubber, der er sværest at spille mod, for de vil spille deres bedste kamp mod mig. Der er mange, som synes, det er sjovt at sige, at jeg stoppede Álvaro Santos. -
Haha. Jeg har nu aldrig hørt nogle forsvarsspillere sige de ville spille deres livs kamp for at kunne sige de stoppede Alvaro Santos. Han er da vist lidt naiv??
Jeg har aldrig set det store lys i Alvaro Santos, men han er da en okay spiller.
Santos i højderne..
-
Ravnen
Re: Santos i højderne..
bingbang skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske han tror han er Ronaldo??
Haha, ja det lyder jo næsten sådan (-:
-------------------------------------------------------
> Måske han tror han er Ronaldo??
Haha, ja det lyder jo næsten sådan (-: