Urmas Rooba tilbage til heden??
-
YahooSeeker [Bot]
Urmas Rooba tilbage til heden??
Der er være forlydne om at FCK backen, tidligere FCM back, Urmas Rooba er på vej tilbage til os.
Har været på tale i Roy Hodgsons Viking Stavanger.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=130443
Er disse løse rygter eller er der nogen andre der har hørt noget.
Da vi nu, ifølge flere indlæg, mangler en mere til pladsen på venstre back ville dette da være et fantisktisk suppliment.
Jeres mening?
Har været på tale i Roy Hodgsons Viking Stavanger.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=130443
Er disse løse rygter eller er der nogen andre der har hørt noget.
Da vi nu, ifølge flere indlæg, mangler en mere til pladsen på venstre back ville dette da være et fantisktisk suppliment.
Jeres mening?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. jun 2005, 15:02, rettet i alt 1 gang.
-
Kim Sorensen
Re: Urmas Rooba tilbage til heden??
jeg har ikke hørt noget, men måske du kunne løfte sløret om hvor du har din nyhed fra, eller om der bare er tale om varm luft?
-
YahooSeeker [Bot]
Ganske almindelig middagssnak over hækken........
-
Mose
Det ville være sørgeligt.
Han har slet ikke niveau til superligaen.
Han har slet ikke niveau til superligaen.
-
Mackay
Hvem skulle han slå af pladsen? Lindkvist eller NJ - tvivler. Han er simpelthen ikke god nok mere.
Mvh Mackay
Mvh Mackay
-
Fc-Arne
Hmm...er godt nok ikke enig. Synes ikke, at han har gjort dårlig figur af sig de gange han var med i royal league. Desuden var der jo nok en grund til, at FCK i sin tid, hentede ham til Københavnstrup....
-
YahooSeeker [Bot]
Han vil, hvis der skal ske noget, nok heller ikke være til en startopstillingsplads, mere rotation, da vi har gode forsvarsspillere, men ikke nogen særlig bredde på backpladserne.
-
Klaus Videbæk
Da han i sin tid besatte bakken i Midtylland erindrer jeg ham som en god og boldsikker spiller. Jeg kan ikke helt forstå at han ikke har fået mere spilletid i FCK end han egentlig har, men hans niveau faldt vel med de mange skader han fik og derefter har han ikke for alvor fået chancen.
Jeg mener han ville være en god reserve på bakpladsen. Han er nok heller ikke voldsomt dyr hverken transfersum eller lønmæssigt.
Jeg mener han ville være en god reserve på bakpladsen. Han er nok heller ikke voldsomt dyr hverken transfersum eller lønmæssigt.
-
Thomas Lund
Jeg hsker ham netop ikke som boldsikker. Han var hurtig og defensivt meget stærkt, men til gengæld var hans offentsive talenter ikke særligt store. Dem har han øjentsynligt ikke udviklet i FCK og hvilket hold, der vil være med i toppen i hvilken som helst liga kan bruge en back, der ikke kan smide et ordentligt indlæg eller føre bolden fornuftigt frem på kanten?
Hvis han skal være en forstærkning eller et supplement skal hans offentsive kvaliteter være bedre nu end da han forlod os.
Lund
Hvis han skal være en forstærkning eller et supplement skal hans offentsive kvaliteter være bedre nu end da han forlod os.
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Hmmmmm, der er jeg så lidt uenig må jeg sige....
Sådan som jeg husker Rooba, så var han lynhurtigt ved baglinien og smed nogle fine indlæg...
Men det er måske bare mig.
Stine
Sådan som jeg husker Rooba, så var han lynhurtigt ved baglinien og smed nogle fine indlæg...
Men det er måske bare mig.
Stine
-
Peter Ross
Jeg husker også Rooba som den sikre mand i forsvaret, der løb med frem, når muligheden bød sig. Indlæggene var ikke altid lige gode, men de blev slået knaldhårdt ind i feltet, lige omkring knæ-højde, hvor en hvilken som helst berøring kunne sende bolden i kassen. Hvilket der blev scoret en del mål ved.
Siden hans korsbånds-skade er han dog gået kraftigt ned i niveau. Det vil være dumt at hente ham hjem, da han ikke ville kunne forstærke os umiddelbart.
Peter Ross
Siden hans korsbånds-skade er han dog gået kraftigt ned i niveau. Det vil være dumt at hente ham hjem, da han ikke ville kunne forstærke os umiddelbart.
Peter Ross
-
Peter Ross
Francis Dickoh - En mulighed ?
http://tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/arti ... 1/TIPS0204
Der skulle også stå noget om et evt. skifte i dagens udgave af Ekstra Bladet.
Nogle der har hørt mere ?
Peter Ross
Der skulle også stå noget om et evt. skifte i dagens udgave af Ekstra Bladet.
Nogle der har hørt mere ?
Peter Ross
-
Sir Lago
Jeg syntes nu også at jeg husker ham som en fremragende forsvarsspiller...
En forsvarsspiller som sammen med From var meget offensiv og ikke stoppede et fremløb for at tænke defensivt. Den slags fodbold som jeg kan lide at se!
Desuden så jeg ham gerne som et alternativ for Ronaldinho.... NJ har jeg ikke den store tiltro på.... Faktisk så jeg heller Tryllerik på bakpladsen i stedet for NJ. Sagt mildt......! Egentligt er Poku sikkert bedre end NJ på den plads.... (Måske min brandert snakker her.....) Men jeg mener nu ikke at NJ på nogen måde kan gøre forsvaret sikkert....
En forsvarsspiller som sammen med From var meget offensiv og ikke stoppede et fremløb for at tænke defensivt. Den slags fodbold som jeg kan lide at se!
Desuden så jeg ham gerne som et alternativ for Ronaldinho.... NJ har jeg ikke den store tiltro på.... Faktisk så jeg heller Tryllerik på bakpladsen i stedet for NJ. Sagt mildt......! Egentligt er Poku sikkert bedre end NJ på den plads.... (Måske min brandert snakker her.....) Men jeg mener nu ikke at NJ på nogen måde kan gøre forsvaret sikkert....
-
bruno
Re: Francis Dickoh - En mulighed ?
Jeg lod mærke til ham i den første kamp mod nordsjæland,der havde han et rigtig godt greb om Zidan og bund solid,han kunne nok værer et godt køb hvis vi kan få ham til rimlig penge. Er der nogle der ved hvor han kommer fra ? vi har jo en del ikke EU borger i trupen og det skal nødig blive sådan at vi ikke kan stille med den beste opstilling ved at vi har for mange ikke EU boger.
-
Claus J
Re: Francis Dickoh - En mulighed ?
Syntes at det kunne være en god mulighed, helt klart en klassespiller der kan presse vores nuværende forsvar og gøre sig gældende i forsvaret.