Simon Poulsen, kant - Kender vi ham?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW#3340

Simon Poulsen, kant - Kender vi ham?

Indlæg af BW#3340 »

Ny spiller hos FCM - Simon Poulsen fra Sønderjyske.

http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=3124490/

Så har vi en gardering på kanten. Med den alder kan man vel godt tale om potentiale, men hvilket?

Hilsen Evo.
Senest rettet af BW#3340 26. jun 2005, 16:28, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Simon Poulsen, kant - Kender vi ham?

Indlæg af Denis Egebæk »

Kender ham ikke, men eftersom kontrakten først gælder fra næste sommer har vi jo en sæson til at lære ham at kende. Der står desuden i Tipsbladet at FCM risikerer en bøde på kr. 250.000 for ikke at have overholdt gældende retningslinier i forbindelse med kontrkatforhandling med en spiller hvis kontrakt stadig gælder i et år. Ifølge Simon Poulsen agent og Ørgaard er der dog ingen fare for at der bliver en sag ud af det, da de mener at de netop har overholdt alle regler.

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

ja den er god nok

http://www.soenderjyske.dk/default.php3 ... rdID=19230

han har 7 u 20 landskampe bag sig og er nu også i u21 truppen uden dog at have spillet.

Et potentielt godt køb på sigt.

kim

René

Indlæg af René »

aldrig hørt om ham!

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

De er ihvertfald ikke glad for det i SønderJyske.

http://www.baws.dk/index.php?subaction= ... om=&ucat=3&

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

søren kusk nænte i onside at han er et af deres absolut største talenter

Noe

Indlæg af Noe »

Ny fløj... Men først næste år. Jeg krydser alt for at det betyder at Pimpong har sat sin signatur på en 1,5 års kontrakt.

Ellers lyder det spændende med SP, skal vi udvide truppen, er det fint med nogle fremtidens folk.

René

Indlæg af René »

ja, men som angivet i anden tråd - har vi reelt ikke forstærket os endnu til kommende sæson - status quo efter min mening

Lind

Indlæg af Lind »

René skrev:
-------------------------------------------------------
> ja, men som angivet i anden tråd - har vi reelt
> ikke forstærket os endnu til kommende sæson -
> status quo efter min mening

Jeg helt egnig, vi skulle jo forstække bredden i truppen, i alle tre kædder.
Hvis Fradsen, som alt tyder på ryger til VFF, er det som Rene skiver det status que. I hvert faldt på midtbanen. Så skal nok have en midtbane mere.

Lind

René

Indlæg af René »

vi har mistet en stor profil både på og udenfor banen og fået nogle uetablerede navne - ved godt, at Thyge reelt nok har slået ham af - men alligevel........

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Vil jeg ikke helt medgive dig:

Morten Pedersen udskiftet med Magnus Troest, det vil jeg mene er klar forstærkning af konkurrencen i forsvaret.

Thomas Frandsen, udskiftet med Svenne Poulsen, det nok tæt på samme niveau, men trods alt en mere teknisk spiller som er 5 år yngre.

Klaus Kærgaard, vil helt sikkert give mere konkurrence i front og vi vil ikke være helt så sårbar for skader/karantæner.

Nyt talent i Simon Poulsen til næste sommer, som både kan spille i angrebet og på kanten.

Hvis de så lige får forlænget med Pimpong, så syntes jeg da vi ser rigtig stærke ud, inden næste sæson.

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Hej alle.

Tak for fine svar - flere er selvfølgelig velkomne. Nu kan man jo kun glæde sig til om et år, når Simon er på plads i FCM. Det lader til, at han er et godt emne.

Hilsen Evo.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Når man har læst lidt om denne Simon Poulsen, så lyder han da overordentlig spændende. Og helt fint han først kommer næste sæson så han kan få superligaoplevelsen med sønderjyderne inden.

Noe

Indlæg af Noe »

Ydskiftningerne er for så vidt ok, men pointen er, at vi ikke har styrket bredden i truppen i forhold til en sæson, hvor vi forhåbentlig skal spille MANGE flere kampe end i år. Når man tænker på skadessituationen i foråret er der IMO brug for mindst 2 spillere mere - i forsvaret, og på midtbanen (hvis TF ryger).

René

Indlæg af René »

just præcis min mening - var det 30 kampe + vi skal spille i efteråret. Vi vil få en træt trup, mange skader og karantæner

Besvar