Frandsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jørgen juul

Frandsen

Indlæg af jørgen juul »

Frandsen til VFF sandt eller rygte ?
Senest rettet af jørgen juul 24. jun 2005, 17:24, rettet i alt 1 gang.

Kim

Re: Frandsen

Indlæg af Kim »

hej spørge-jørgen

lige nu: rygte
imorgen efter vff's pressemøde: sandhed
hvis du ønsker sandheden netop nu, ring til frandsen

over and out

BW #456

HauG

Indlæg af HauG »

ja VFF siger da de vil præsentere to nye spillere i morgen, og hvis frandsen er en af dem skal vi vel hente en ny midtbanemand. For hvis klubben melder ud at de vil hente en ny spiller til hver kæde er der da ikke noget ved det, hvis man så sælger ud på samme tid! Så får truppen vel heller ikke den større bredde som man gerne ville have til de mange kampe i efteråret!

Martin

Indlæg af Martin »

HauG skrev:
-------------------------------------------------------
> ja VFF siger da de vil præsentere to nye spillere
> i morgen, og hvis frandsen er en af dem skal vi
> vel hente en ny midtbanemand. For hvis klubben
> melder ud at de vil hente en ny spiller til hver
> kæde er der da ikke noget ved det, hvis man så
> sælger ud på samme tid! Så får truppen vel heller
> ikke den større bredde som man gerne ville have
> til de mange kampe i efteråret!

Må man ikke formode, at Thomas Fransen koster i millionklassen, så det er vel ikke helt usansynligt, at man henter en back-up...

Det er da også noget af et tilbageskridt for Thomas, hvis han virkelig vælger Viborg?

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

>
> Det er da også noget af et tilbageskridt for
> Thomas, hvis han virkelig vælger Viborg?
>
>
>
Det kunne være han simpelthen var blevet træt af at pendle mellem Viborg og Herning. Ørgaard havde jo gerne set, at han var flyttet.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Eller et spørgsmål om spilletid? Han er vel ikke tilfreds med sin nye rolle som bænkevarmer.

Claus J

Indlæg af Claus J »

Det er da lidt surt at han sandsynligvis rykker tilbage til Viborg.

Mon der er nogle små drenge i galle grønne trøjer, der skal ud til Frandsen og rette stakit op og lægge græsplæne om nu da han kommer tilbage igen???:-))

Mon klubben vælger at satse på ungdommen, eller de henter nye spillere.

René

Indlæg af René »

den er DESVÆRRE god nok - jeg hørte det på P3 i går........Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår.....Vi har meldt ud, at vi skulle forstærkes med 3 spillere - korrekt, vi har fået 3 spillere - nuvel ok spillere, men det er bredde-spillere.

Nu siger vi farvel til Morten P - hvilket er ok - Frandsen derimod en profil, den helt rigtige indstilling og en af de få, der har været i landsholdsvarmen. Derudover har vi stadig ikke hørt noget til Pong - dvs. en netto-tilgang på 1, måske 0, hvis Pong smutter.......Der må være andre på vej - ellers kan jeg slet ikke se, at vi har forstærket os - tværtimod ligner det status quo - eller er det bare mig......

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvad med Rasmus Hansen nede fra Ynglingholdet?? Kunne han ikke godt fortjene en lille chance??

Men hvis vi skal ud og forstærke den centrale midtbane, så sys jeg det skulle være en med rutine.. Vi skal ikke hente flere talenter..

Patrick:D

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Var der ikk noget med at Viborg's "seje" fans (På 14, 15 år) lavede hærværk på Frandsen's hus ??

Mackay

Re: Hvad kostede han?

Indlæg af Mackay »

På eb's hjemmeside står følgende: - De to spillere, der igen skal kæmpe for Viborg, er ikke bare gode i Superligaen - de er også super-billige!

Er der nogen der ligger inde med EB, og kan fortælle prisen? Håber ikke vi har solgt ham for billigt.

Mvh Mackay

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Hvor det det EB hjemmeside ?

Mackay

Indlæg af Mackay »

Det står nederst på siden: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.asp?TemplateID=12587

Mvh Mackay

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Men mon ikke de hentyder til Rune Pedersen og Steffen Højer. ???

Keep the faith
Smørtyven - Forvirret

Mackay

Indlæg af Mackay »

Nej. "De to spillere, der IGEN skal kæmpe for Viborg". Og mig bekendt er det kun Frandsen og Højer, der tidligere har spillet der.

Mvh Mackay

Besvar