Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sunds

Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Indlæg af Sunds »

www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=4186&MEID=54

Iflg. VFF.DK skal KK til FCM på en treårig kontrakt
Senest rettet af Sunds 24. jun 2005, 11:18, rettet i alt 1 gang.

Mackay

Re: Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Indlæg af Mackay »

Jeg skal lige love for, at vi mener det til næste sæson. Det er ikke en hvilken som helst spiller, han har scoret hele 5 mål i sæsonen. Tænk at vi har givet penge for ham. Der bliver så nok ingen Mads Junker i denne omgang.

Mvh Mackay

YahooSeeker [Bot]

Steffen Højer?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

jeg så i EB at Steffen Højer os muligvis kunne være på vej til fcm..?
bare rygter, eller hvad..?

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

KATASTROFE

Halkjær

Re: Steffen Højer?

Indlæg af Halkjær »

EB...Hmm... Ja

Mackay

Re: Steffen Højer?

Indlæg af Mackay »

Ja, jeg synes nu det hele ligner en nedrustning fra klubbens side. I stedet for KK, SP og Troest, var det så ikke bedre, at bruge pengene til en virkelig klassespiller, og så forlænge med Pimpong, med de penge man brugte til at købe KK for? Bare min mening.

Mvh Mackay

E!

Re: Ny spiller ... [OT]

Indlæg af E! »

Undskyld mig, men jeg syntes sgu også det er lidt af en katastrofe at have en signatur på ikke mindre end 19 linier!
- Og så poster man et indlæg indeholdende 1 ord

Eller: Slet de lange skodsignaturer - serveren har problemer nok

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Håber da godt nok det er en joke...

Hvad helvede sker der ???

Manden er jo ELENDIG !

Peter Ross - Igen blev det nr. 2, 3, 4 eller 5 på ønskelisten... Mon Junker sprang fra ?

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Hvis det er dit største problem.. ja så må du jo have et ganske fremragende liv.. Right?

Hvis du havde set filmen, så ville du ikke være negativ.. Og hvis du ikke har så kan jeg højest anbefale det.. Monty Python - The quest for the holy grail.
Du behøver jo i øvrigt ikke læse det, angående serverens hastighed ja så skrev jeg jo kun et ord, så det hele tilsammen udgør vel ikke meget mere end et gennemsnitligt indlæg, hvorimod dette bliver længere end normalt..

Angående det formoede køb, så er det intet mindre end en skandale. Manden er uduelig, hvilket hans fødeby også indikerer..

.. Og fordi jeg nu er så venlig af mig vil jeg lige om 5 minuter fjerne signaturet.. Sir

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Nå nu fjernede Administratoren det.. I orden

BW # 163

velkommen...

Indlæg af BW # 163 »

Tag nu godt imod manden.

Ikke mit førstevalg heller, men lad os nu se om han ikke blomstrer når nu han kommer til en rigtig klub.

Han har trods alt en del erfaring på dette niveau, og han er nok heller ikke det dyreste køb i klubbens historie.

Han kan kun overraske positiv, og det er da altid noget at en anden angriber der kun spillede med 60% styrke ( David ) nu får lidt konkurrence i front.

Vi havde nok ikke råd til Junker og glasben Højer kan vi ikke bruge. Skader havde vi nok af sidste år.

BW # 163

bruno

Indlæg af bruno »

Jeg ser ikke klus k som en desidret anggriber,jeg ser ham som kantspiller og er nu så målfarlig som man kan blive i Viborg,hvor han også havde defisive opgaver at passe med deres pinsvine bold. Med Danmarks to hutigst spiller på fløjene det passer fint ind i den ofensive spiller stil vi har,også en ting Morten Olsen siger der er vigtig når et hold står højt på banden.Mange siger hans teknik har mangler det mener jeg nu ikke og slet ikke i den tempo han spiller.

Tapia

Re: velkommen...

Indlæg af Tapia »

Den her handel er meget meget mærkelig. Jeg glæder mig til at høre ER eller Ørgaards begrundelse for at hente Klaus K.

Og Højer har sgu da ikke glasben

bruno

Indlæg af bruno »

Nu er hans fødeby ikke Viborg men Vinderup og min klasse kammaret fra folke skolen og menner ikke han er elendig men nærmer undervuderet..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Arrgh..! hvorfor ikke hente en spiller fra Ikast KFUM istedet?!?!?

Besvar