Hvornår begynder vi at tjene penge...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Hvornår begynder vi at tjene penge...

Indlæg af Kim »

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=383823

Vi ligger som en blød mellemvarer - over de sidste 5 år har vi et pænt minus... engang blev det sagt at vi skulle tjene penge og være i stand til at ligge i "null" - synes stadig jeg mangler det STORE overskud...

Hva sker der.. har vi startet op i flere (dyre) projekter end vi har råd til?

BW #456

PS: Er godt klar over at det kostede at flytte på nyt stadion, men er der ikke mere der peger i den forkerte retning...

PSS: I min verden har vi signet nogle dyre folk i M. Hansen, T. Frandsen og D. Nielsen.. et af spørgsmålene er om de tre yder for det de tjener...
Senest rettet af Kim 25. jun 2005, 09:31, rettet i alt 1 gang.

Nicolai Kammersgaard

Re: Hvornår begynder vi at tjene penge...

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Nu vil det jo hjælpe på det at vi ikke har flere spillere på playershare. Så vi får alle pengene fra salg af f.eks. KBN, MT, UL osv.
Desuden vil nu også kun være udgifter til stadion leje, løn og andre normale udgifter. Derimod har vi jo øget indtægter fra tilskuere og sponsorer og salg af spillere.
Men ja alle hold burde jo have overskud vært år. Så vi må jo håbe at vores investeringer er lige så gode som FCKs.

Nicolai Kammersgaard
Hvordan kan EFB have overskud? Sælger de også fisk?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Er pimpong ikke på playershare ?

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

> Er pimpong ikke på playershare ?

Jo det er Pim, men han er vist nok også den sidste spiller i truppen der er på den ordning.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Og Frank. Mener at det var samme ombæring som Skoubo og Pim.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Altså, ifølge det stykke grafik der så havde FCM (som den eneste klub ud over FCK) et OVERSKUD for de fire samlede år før i år - altså året hvor vi fik et stort og splinternyt stadion! Det er altså tilsyneladende kun de store engangsudgifter fra i år der har trukket ned, hvorimod klubben åbenbart normalt klarer sig ganske udmærket økonomisk.

Så NEJ, der er åbenbart IKKE flere ting der trækker i den forkerte retning.

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Claus (BW#1145) skrev:
-------------------------------------------------------
> Og Frank. Mener at det var samme ombæring som
> Skoubo og Pim.

Det skal jeg så ikke udelukke. Men Tilgengæld tror jeg ikke at Frank er synderligt aktuelt i forhold til salg. Med tanke på hans skader, tror jeg faktisk han er en spiller der istedet komemr til at være i klubben til han slutter. Hvad man i USA ville kalde en franchiseplayer. Jeg håber (og tror) i hvert fald ikke han forlader os indenfor en overkommelig tidsperiode.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Der er ekstraordinær general forsamling i klubben onsdag d. 29.
Fordi at man gerne vil have ændret regnskabsåret, så den passer med sæsonen.
Bliver forslaget vedtaget,så vil regnskabet blive offentliggjort i starten af juli måned.

Så må vi se om de har fået vendt skuden, som de forhåbentlig har gjort.

Besvar